DOST HERKES SENİ TERKETTİĞİNDE TERKETMEYENDİR
Dost bazan minik bir kuş
Bazan var olmayan sevgili
Kimi zaman saksıda bir çiçektir
Ama asıl dost seni senden çok düşünendir
Herkes seni terketse yalanlasada asla başkasına inanmayan sana sırtını dönmeyendir dost..
... Dost canda candır kanında kandır.
Dost senle enson lokmasını açda kalsa paylaşandır..
Herkesin seni önyargıyla terkettiğinde senin yanından ayrılmayan
Dünya tersine dönse asla dostum onu yapmaz diyendir..
Dost dertlere dermandır dost güneş gibidir gördüğünde içini ısıtır.Vefalı dostubulmak çok zordur .Vefalı sadık dost deryada inci gibi nadirdir o pırlanta gibidir..Gerçek dostunuz sizi her zaman sevendir her şeye rağmen sevgisi verdiği değer artandır..Böyle dostunuz sevdiğiniz sevgiliniz varsa dünya üstünüze gelse vız gelir..sizonla dünyaya meydan okursunuz ..selam ve dua ile.
Yeganem Nigar Bedirhan
YORUMLAR
Dostluğun güzel bir açılımıydı.
Allah herkesin karşısına özü sözü bir, kıymet bilen vefâlı dostlar çıkarsın.
Selam ve sevgimle.
Yeganem
Yeganem
Ne güzel bir yazıydı dostluk üzerine.İnci gibi dökülmüş, yüreğinizin hassas, nadide cennet kokusu sinmiş yüreğinizin yanı.
Allahım gerçek dostlar nasip etsin daima.Sahte, çıkarcı dilinde dost olanlardan mahrum etsin her birimizi.Gönülden tebrik ederim değerli dostum bu güzel yazınızı.
Her dem sevgi ve saygılarımla.
Yeganem
Güzeli gören güzel gözleriniz içimden dökülenleri bir anda yazıvermiştim..Allah rızası için seven dostlardan Allah ayırmasın.Allah rızası için ben seni seviyorum Şükran Hanım .Uzakta da olsan varlığınız güzel..
Dost emin olduğun her halinle kendini her şeyini emanet edebildiğindir..Allah iyi dostlarla karşılaştırsın.Hem bu dünya da hem ahrette iyilerle eylesin bizi..İyi ki varsınız ...
Sydney den selamlar dua ile..
çok güzel sözler kutlarım
gerçek dostu bulmak çok zor
ama çok şükür azda olsa gerçek dostlar buldum,
uzakta gidemiyorum yanına
hastanede yatan dostum var
üçgündür ona dua ediyorum,
her fırstata arayıp soruyorum.
gerçek dostluk mezara kadar olandır,
ne oldu biz insanlara
menfaat ugruna dostluklar çogaldı günümüzde.
insanların içini kurt gibi kemiriyor kibir
yürekleri kin kibir bürümüş.
kaleminiz kavi gönül sesiniz hiç susmasın saygılar.
Yeganem
Her zaman arkadaşını düşünendir.Kendine istediklerinin daha iyisini onun için istemektir..
Dostuna canını herşeyini emanet edebilmedir.Dost gerçekten çok nadirdir..Ama buluncada o dostluk mezara kadar devam eder..
Aslında o gurur edenlere şaşıyorum..En çok sevdiklerinin kabrini açsalar birkaç hafta sonra kendileride o hale gelecekler..Gurur kibir çürüyecek bedene mii..En güzel libas edeptir huydur ..Sağolun .Sydney den selamlar dua ile..
kul düşünce
içinde kin kibir olmayan,,yarım ekmegini fakirle paylaşan,
mükemmel insandı,,
bu anlam dolu yazınız münasebetiyle
kendisine bir kez daha dua ediyorum
ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN AMİN.