YORUMLAR
Hapis yaşayanlar bile, hapishane pisliğini bu kadar net anlatamazlar sanırım...
"Allah Kurtarsın" diyelim biz de...
Yazınıza tebriklerim gönülden.
Gün eksilmesin pencerenizden.
Sevgiler, saygılar.
Kemnur
paşa tecrübeliymiş oranın gediklilerindenmiş paşazade çok kalmaz inşallah
bende 2 kez hapishanye girdim ziyaretçi olarak babam iki kez hapisde yattı ilk yattığında çocuktum dört beş yaşlarındaydım galiba belki daha büyük görüş yerinde mahkumla ziyaretçi arasında tel örgü vardı hiç unutmuyorum ilk yatış sebebi zeytinlik koruma bekçisini dövdü 4 ay yattı ikincisinde ise orman yerini zeytinlik yaptı aynı suçu iki kez işleyince 6 ay yattı yani babam belalıdır allah kimseyi düşürmesin 40 yıl geçmesine rağmen tel örgüleri unutmamışım
bunlarda inşallah çabuk çıkarlar tebrikler
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Hayatımda iki kez düştüm mapus damlarına...Ama ikisinde de öğüt vermek için..Yani baya baya konferans verdim hapishanede..Biri Manvgattaydı...Biri de Sandıklı'da...Velhasılı kelam toplamda üç saat kadar benim de mahpus hayatım vardır...Peşin peşin söyleyeyim de..Ne olur ne olmaz...Allah kimseyi düşürmesin.
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
sami biberoğulları
Bu yazıyı bir mizah dergisi yayınlamaya başladığı andan itibaren artık onların malı oluyor değil mi. Yani Bir daha kitap olarak bastırma şansın kalmıyor. Ülkemizde mizah dergilerinin tirajı da malum..Taş çatladı on bin..Dolayısıyla ben olsam vermezdim...Bu dizi bir kitap olarak çokmalı ve daha çok okuyucuya ulaşmalı düşüncesindeyim ben. Ama sanırım olay bitmiş.
Her halukarda hakkında hayırlısı neyse o olsun.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
sami biberoğulları
Eğer dergiler açısından soruyorsan ( ki sanmıyorum ) Ben Leman ya da Penguen Dergisine vermezdim yazılarımı...Hoş onların da alacaklarını sanmıyorum ya neyse...
Netice olarak:1- Eğer yazılarınının telif hakları tamamen onlara geçmiyor ise 2- Bu yazılar bir dergide yayınlandığı için bundan sonra bir başka basın-yayın organında yayınlaman ya da kitap olarak çıkarman veyahutta bir film senaryosu olarak her hangi bir kuruluşa satmanda sıkıntı doğmayacaksa ( ki bunları sorup öğrenmen lazım ) o zaman elbette ver ve kullanılsın. Yazıların bir an önce bir okuyucu kitlesi ile buluşsun.
Selam ve sevgilerimle.
Saynur Baysal Öztürk
Eğer, bir sözleşme söz konusu ise, lütfen, bunu profesyonel birisiyle birlikte yapın, yani bir avukattan yardım alın. Çünkü basit gibi görünen hususlar, davalık olmayagörsün... En iyisi, her iki tarafın da eser üzerindeki haklarını belirleyen bir sözleşme yapılması. Tabii, eser ve takdir sizin...
Selam ile...
Hocam ,
Mapushanayı, anlatmaya karantinadan ve tam olabileceği gibi başlamışsınız . Baba oğul ayrılmadan ne kadar dayanabilecekler bakalım.
Sürükleyici gidiyor. Elinize sağlık saygılarımla