TANRIYA MEKTUPLAR/ I
Canım canım tanrı…
Bugün bir miktar bulut yedim sanırım. Gece gayet ıslak. Bana hala vereceğin kırmızı bisiklete bindim düşümde. Tuhaf kucaklara yönelirken susuşlarımın nedeni sanıyorum gerçekleşmeyen isteklerimdi.
Bir karın yokmuş.
/ hiçbir insan yalnız yaşayamaz –mış. O halde insan değilsin. Özünü merak ettim. Tüm bu gezegenlerin içinde ışıldadığı evreni nerenden gelen sihirle yarattın.- parmaklarının olduğunu da sanmamaktayım çünkü/
Her neysen. Milli piyangonun son rakamında kabul etme dileklerimi mesela, çünkü fark ediyorum ağzıma bal çalıp kandırıyorsun. Ne zaman insan içinde bir şey istesem hemen yerine getiriyorsun. Ve bende bakın nasıl oldu diyorum.
Reklam kokuyorsun/…
Tüm bu mucizeler aklına nereden geldi merak içindeyim. Ağaçların oksijen sağlaması- suyun yaşamımızı kapsaması. Tebrik ediyorum seni çok zeki olmalısın. En son yerine getirdiğin dileğimi hatırlıyor musun tam bir yıl oldu. Ondan bu yana sıfır yerine gelen dilek mevcut elimde. Çünkü ulu orta istemedim.
Dün aklıma bir fikir geldi/
Evrende kullanılmayan milyonlarca gezegen var hepsi boş ve canlısız gibi. En azından görebildiklerimiz. Sen heba ettin be tanrı onca gezegeni. Her insana bir tanesi verilebilirsin diye düşünüyorum. Cennet diye beklenilen onlar sanıyorum.
Herkesin işlediği günahlara göre değerlendireceksen eğer onları da heba edeceksin ama. Ben diyorum ki bana en büyük olanı ver yanıma da tüm canlıları ver, anlaşalım. Bu ölüm sonrasına dileğim senden.
Pek görkemliymişsin/
Yüzünden korkuyorlar. Kimse seni araştıramıyor. Araştırmaya kalkanlar öldürülüyor. Ne tuhaf değil mi bunu seni sevenler yapıyor hem de. Senin yasalarını sanırım yanlış anlamışlar… ben seni iyi anladığımı düşünüyorum.
Sevgi
Barış
Kardeşlik
///
İstiyorsun yaratıklarından. Bu geceki dileğim, bu istediklerini insanların içine bir miktar aşılaman. Zeka verdim diyerek başından savurmaman… benim için küçücük bir iyilik yapmak istersen eğer, birkaç rakam daha fazla/sen anladın…
Seni seven dostun pınar…
YORUMLAR
Ne güzel mektup, ne güzel sohbet. Ben fazlaca tırsmaya başladım kendisinden o yüzden fazla konuşmuyorum artık. En son rüyamda bazı mesajlar göndermişti canıma okuyacağına dair...
"Ne zaman insan içinde bir şey istesem hemen yerine getiriyorsun. Ve bende bakın nasıl oldu diyorum.
Reklam kokuyorsun/…"
Müthiş bir buluş, söyleyiş. Mektupların devamını bekliyorum.
-'Görünmek' olarak adlandırmayı öğretildiğimiz şeyin burada arzuladığım anlamı vereceğine dair şüphem olsa da bir konuda kesinlikle eminim, o da bu dünyanın dışında ruhani bir dünyanın, daha doğrusu bir sistemin varolduğudur-öyle bir sistem ki çalışmaları bizden genellikle merhamet sonucu saklı tutuluyor- öyle bir sistem ki belki arada sırada ürkütücü yüzünü kısmen gösteriyor... Eminim ki-biliyorum ki... bir tanrı- üstelik korkunç bir tanrı var. Günahlarımız en inanılmaz ve harikulâde aracılar tarafından cezalandırılacaktır bundan kaçmamız imkansız, üstelik ceza en garip ve hayret verici şekillerde gelecek. Cezadan kurtulma şansı asla ama asla yoktur çünkü ruhani bir sistem var- Yüce tanrım, nasıl da eminim! Buna gerçekten ikna edildim. Zulmü altında olduğum, lanetlilerin işkencelerine maruz kaldığım, kötülük dolu, değişmez ve mutlak kudrete sahip korkunç bir sistem!
Sheridan Le Fanu-