- 1930 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
Gayet NET muhabbetler -7-
Nuray ile vedalaştıktan sonra eve geldim. Sanki ona ihanet ediyormuşum gibi hissediyordum kendimi ama yine de sol omzumdan bir ses duydum.
-Lan oğlum salak olma. Evli barklı kadın o…Sen işine bak. Kaymak gibi bir Mualla yakalamışsın. Bu fırsat her zaman ele geçmez. Haydi gazan mübarek ola. Durmak yok. Yola devam.
Sağ omzumdan da ses geldi.
-Ey Sami … Dünya fani, kadın gani…Mualla sana göre değil. Sen şöyle daha ehl-i namus bir avrat eyle kendine.
Genelde sağ tarafımdan gelen seslere kulak verirdim lakin bu sefer sol taraf daha ağır basıyordu. Çünkü Mualla bir dilber-i rânâ, letafet-i müstesnâ idi. Madem ki o Bir gonca-yı bî vefa... Hiç olmazsa bir defa…diye düşünmeye başlamıştım . Bir defa da olsa şansımı deneyecektim.
Yine bilgisayar başına çökecek ve Mualla’nın işini bitirecektim. Yani Mualla konusunu artık çözüme kavuşturacaktım. Rahmetli babamın dediği gibi ‘ Ya herro ya merro’’
Bilgisayar koltuğuna tamponu yerleştirdim. Sonra da Msn yi tıkladım ve anında karşımda Alev…
-Hg babacığım.
-Sağol kızım sen de farkındasın benim cıva gibi bir adam olduğumun.
-Anlamadım ne cıvası?
-Hg cıva değil miydi? Ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa?
-Ay ömürsün babacığım. Hg hoş geldin demektir.
-Ne biliyim yav…Eee nasılsın bakalım?
-ii
-Ne oldu şimdi niçin ağlıyorsun ki?
-Ne ağlaması..Kim ağlıyor?
-İi diye ağlayan sen değil misin?
-Ya ben iyiyim dedim. Sen Msn dilinden anlamıyorsun sanırım.
-Valla Türkçe ve çat pat İngilizceden başka dil bilmiyorum ben. Her neyse şu ananı ver de şaapalım…Yani konuşalım azıcık.
Az sonra Mualla karşımdaydı.
-Merhaba Nuray…Nasılsın ?
-Ayol ne Nuray’ı? Bakınız beyefendicim bu Nuray fena halde asabiyetimi bozmaya başladı.
-Ah Efendim ah…Bu öğrenci milleti işte…Bir saniye boş bırakmıyorlar ki? Neymiş efendim ‘’Hocam Dandanakan Savaşının sonuçları nelerdi ? Ben unuttum. Bir daha anlatır mısınız?’’ diye soruyor.
-Aman efendim. O kadarcık şeyi kafasına sokamamış mı? Koskoca kazık kadar kız.
Alt tarafı ‘’Yandan Bakan Savaşı. ‘’
-Efendim…Nuray dediğiniz mini minnacık bir kızdır. Tarihçilere kafası çalışır da tarihe fazla aklı basmaz. Hem ünlü filozof Cem Yılmaz ne demiş: ‘’Eğitim şart’’ değil mi efendim?
-Ay gerçekten de efendim. Eyitim şart. Eyitmek lazım bu cahil milleti. Her neyse efendim. Siz nasılsınız? Ameliniz geçti mi?
-Amel bitti gitti de emel duruyor .
-Ay şimdi bir de Emel mi çıktı başımıza? O da mı öğrenci?
-Yok efendim bu emel başka emel…Aşk, ihtiras, arzu, şehvet…Kısacası menfur emel de diyebilirsiniz.
-Ha haa haaaa…Sen de az kodoş değilmişsin ha.
-Kodoş mu? Teessüf ederim.
-Ay çok pardon. ‘’Çok hoş’’ yazacaktım. Bakın ne yazmışım. Çok utandım şimdi.
Vay anasını be. Demek ki kıvıran sadece ben değilmişim. Ben Nesrin Tokapı, Karşımda ise Özcan Tekgül var. İyi de bu Mualla’da bir halt var…Tam çözemesem de bir halt var bu hatunda.
-Önemli değil efendim. Ben de ara sıra yaparım böyle hatalar. Sizinle şöyle bir baş başa oturup konuşamadık. Şu izdivaç mevzuunu bir vuzuha (yani açıklığa ) kavuştursaydık.
-Ay tatlım o kolay. Hele bir Alev’i kakalıyalım da?
-Kakalıyalım mı?
-Yani efendim Alev’i dünya evine sokalım önce demek istedim.
- Alev’i dünya evine sokacağız lakin kendimizi de ihmal etmeyelim. Tamam gençler bekar ama ben de fena halde bekarım.
-Oldu o zaman. Yarın buluşalım konuşalım. Yine saat on ikide simit sarayında tam mı?
Yok olmazdı. Orası olamazdı. Orası Nuray’a ait kalmalıydı.
-Şey…Bakın ne diyeceğim. Bizim burada çok güzel bir pastane var. Kamberoğlu adı…Bir minibüse atlarsanız tam önünden geçiyor. Hem sizin için de bir değişiklik olur.
-Tamam o zaman. Yarın saat on ikide Kamberoğlu’ndayım. Biliyorum zaten orayı. Şimdi müsaadenizle akşama misafirim var da ona hazırlık yapmam lazım.
-Ama bana bakın. Ben kıskanç bir erkeğim. Öyle erkek misafir filan değildir umarım.
-Ha haa haaa…Ne erkeği ayol hepsi nonoş.
-Nonoş mu?
-Yani Meloş, Fatoş, Sedoş…Bizim kızlar yahuuuu…Kız kıza sohbet edeceğiz...
-Hanımefendiciğim …Tam tepemde bir kaşıntı peydah oluverdi birden. Hayırdır inşallah.
-Çok geçmişler olsun efendim. Hafif bir sivrilme ve kemikleşme söz konusu değilse önemsemeyiniz efendim.
-Daha sonra öyle mi oluyor?
-Bilmiyorum efendim.Ama ilk iki kocamda da olmuştu. Umarım sizde olmaz. Neyse ben sizi kocaman kocaman öptüm.
Msn den çekildi. Ben de kapattım bilgisayarı. Benim acil yardıma ihtiyacım vardı. Çok şükür bir Hızır Acil Servisim var.
Hemen Cep Telefonundan Fatma Hanım’ı aradım. Kulakları çınlasın ne zaman telefonunu çaldırsam ben daha alo demeden hemen yapıştırır.
-Sami Hocaaaammm…
-İyi akşamlar Fatma Hanım. Nasılsın?
-Teşekkür ederim Hocam. Sen nasılsın? Neler yapıyorsun bakalım.
-Ya benim bir sorunum var. Bana yardımcı olur musun?
-Hay hay hocam. Buyur seni dinliyorum.
-Ya ben yarın bir bayanla buluşacağım da.
-Vaaayyyy Sami Hocam…Anlayalım. Düğün ne zaman nasipse?
-Düğünün ne zaman olacağını sen belirleyeceksin.
-Nasıl yani?
-Gelin adayını bizim oradaki pastaneye getiriyorum yarın. Saat on ikide. Sana zahmet olmazsa sen de gelip çaktırmadan gelin adayını tahlil eder misin?
-Kan tahlili mi istiyorsun idrar tahlili mi? Haa haaa haaaa…
-Ya gözünü seveyim dalga geçme. Zaten heyecan tavan yapmış durumda.
-E o zaman sana lazım tahlil...Hem bir emar da çektirmek lazım. Olmadı bir çek-aptan geçirtelim seni.
-Buldun eğlenceyi tabii. Geç dalganı.
-Yok yok merak etme. Yarın saat on birden itibaren pastanedeyim. Ambulansa filan da haber vereyim mi?
-Of Fatma Hanım offf.
-Ya kızma hemen. Hani kalpten filan gidecek olursan. Ne de olsa yaşlı başlı adamsın. Haaa haaa haaa
-Soracam sana…Hem biliyor musun. Senin görev bu kadarla da bitmiyor. Benim adıma kız istemeye de sen gideceksin. Yani ‘’Allah’ın emri, peygamberin kavliyle’’ gelini istemek görevi de sana ait.
-Allaaaahhh desene tam eğlence…’’Gençler birbirlerini görmüşler görür görmez de yamulmuşlar Allah’ın emri , paygamberin kavliyle ve de can havliyle kızınız Müberra’yı oğlumuz Sami’ye istiyoruz…’’ Kabul ettim gitti.
-Müberra değil Mualla…
-Bak bu daha da âlâ…
-Yav Hay Allah razı olsun senden. Allah ne muradın varsa versin. Allah tuttuğunu altın etsin.
-Ayyy Medine dilencisi gibi oldun be…Tamam tamam senin işe bakacağım. Merak etme.
Söylemeyi Unuttum değil mi? Fatma Hanım benim şu andaki okulumun, bir önceki müdiresi. Sırdaşım, can yoldaşım. Kardeşten öte arkadaşım. ‘’Öl ‘’ desem benim için ölebilecek…’’Öl ‘’dese onun için gözümü kırpmadan öleceğim nadir insanlardan biri. Hayatımda hiç kimseye karşı ona duyduğum saygıyı duymadım. Mesela babamın yanında bile sigara içerdim ama onun yanında içmem. Oysa benden altı yaş da küçüktür.
Bütün bunları ‘’bir de Fatma Hanım mı çıktı?’’ diye düşünülmesin diye yazdım. Bir insanın kalbinde eşi,evlatları ve dostları için ayrılmış bölümler vardır. O ‘’ Bacı ‘’ bölümündeki tahtın yegane iki sahibinden biridir. (Bir diğeri de Daha önceki bölümlerde ’’Halimem’’ diye bahsettiğim kişi. )
-Fatma Hanım…Unutmazsın değil mi? İstersen Albayımı da al getir. ( Eşi de emekli albaydır )
-Tamam tamam bakarız. Gelmek isterse beraber geliriz. Seni gidi fındık kıran seni... Fındık dedim de …Protezleri yaptırdın değil mi? Kadının karşısına öyle dişsiz dişsiz çıkacaksan ben hiiiç gelmeyeyim.
-Fındık deyince benim dişsiz halim aklına geliyor ha? Aşk olsun Fatma Hanım.
-Ha haaa haaaa. Hocam şaka bir yana sen merak etme. Yarın gelin adayımızı test edip Türk standartlarına uygun olup olmadığı hakkındaki raporumu sunarım sana… Çocuklara selam söyle. İyi akşamlar.
İyi akşamlar olmasına iyi akşamlar da haydi uyu uyuyabilirsen.
YORUMLAR
Gülmek için Sami hocanın yazıları... Yine kırdın hocam
Tebrik ve sevgilerimle...
sami biberoğulları
Selam ve saygılarımla.
Hocam gayet güzel gidiyorsun...senden iyi şeyler yani kıvırma kavurması yapmayı öğreniyoruz....sen çok yaşa emi...karın kaslarımız sayenizde antreman yapıyor yoksa halimiz perişan....selamlar
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Rahmetli Vahi Öz ile mualla vardı o aklıma geldi,genç iken onlar ihtiyarlıkta Hocam,tebrik ederim saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve saygılar benden.
sami biberoğulları
Bu hikayede dilimiz ile dokundurma oldukça az. Konuyla ilgili olarak son versiyon Kerem ile Aslı şirimi okumanızı tavsiye ederim.
Güzel yorumunuz için teşekkürlerimle selam ve saygılarımı sunuyorum.
sami biberoğulları
Muallanın Fatma Hanım'dan geçerli not alması oldukça zor çünkü Fatma Hanım'ın notu kıttır biraz. Lakin Fatma Hanım'ın kafasını öyle allak bullak ediyorum ki o da şaşırıyor....Nasıl mı? Gelecek bölümlerde inşallah.
Selam ve saygılarımla.
Av kim, kim avcı? Hayırlısı diyelim, ama bu hanım pek...
Selam ile...
sami biberoğulları
Sayfama şeref verdiğiniz için çok teşekkür ederim
Av ve avcı konusundaki gelişmeler inşallah diğer bölümlerde.
Saygılarımla.
sami biberoğulları
Bir sonraki bölümde kullandığım bir ümlemi yakalamışın. Gerçi sen ı-ıh demişsin ama ben onu '' hii hiii hiii'' olarak yazdım. Neyse okuyunca göreceksin zaten.
Selam ve sevgilerimle.
O qué
Zaten şeyler hoşuma gitti şu msn dili:))
Ondan
"ıı ıhh" falan demiştim ki pembeyi almama vesile oldu
yaşasın:))
Tekrar saygılar
Gayet net muhabbetler gayet güzel bir yazı dizsi oluşturdu hocam kahkahalar içinde keyfle okuyorum ve devamını sabırsızlıkla bekliyorum.
selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
İnşallah bir iki bölüm daha devam ettireceğim dizimizi.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Sağ olun var olun
Selam ve saygılarımla.
bizleri meraklara boğman belliki çok hoşuna gidiyor.....sana kızamıyoruzki....ben en iyisi kemnura sarayım........sende olmazsan bizler nasıl güleceğiz can sevgiler
sami biberoğulları
Sizlere kıyamadığım için yazının tamamını bir çırpıda yayına sürmüyorum. Gözlerinize yazık di mi ama?
Yazılarımı okuyup güzel yorumlar yaptığın için çok çok teşekkür ederim.Selam ve saygılarımla.
arkadaşım vallahi gülmekten gözlerimden yaşlar akıyor ya valla sen çok fenasın bilesin arkadaşım bir mualladır tutturdun gidiyorsun bakalım sonuç ne olacak allah hayırlısını versin diyeyim hahahahahahhahaha arkadaşım dilerim her günün güzel olur beni bu kadar güldürdün ve halada gülüyorum yazarken bile yüreği güzel arkadaşım hep böyle mutlu kal olurmu ama yalnız kalma hiç güzel değil bunu biliyorum eee pastaneyi anlatacaksın değilmi ne olduğunu merak ettimde ee her kadın biraz meraklı melahattır arkadaşım ne yapasın genetik valla sevgi ile kal olurmu:))))
sami biberoğulları
Öncelikle güzel dileklerin için teşekkür ederim. Ben hayatım boyunca hiç yalnız kalmadım . Sizler gibi değerli dostlra, arkadaşlar hep yanımda oldular.
Yarınki hikayemizde tam gaz pastaneye dalıyoruz. Dalmasına dalıyoruz da ...Yooo öyle yağma yok ağzımdan laf alamazsınız. O kısmı yarın okursunuz inşallah.
Mualla'ya gelince: ''Mualla bir özge candır, mavi gözlü şeytandır'' deyim başka da bir şey demeyim.
Selam ve saygılarımla.
siyahgecem
Özlemiştik valla. Merağımız da had safhadaydı. Ama okuyunca yine bir merak saldı. Sizi heyecanın sardığı gibi. :)))))
Emeğinize sağlık hocam. Saygılarımla...
sami biberoğulları
Selam ve saygılarımla.
bir çırpıda okudum hocam nuray gitti tam gaz ileri yeni hatunlar fetetmeye muhteşem sami
sizi takdir ettim nurayın hatırasına sadık kalmak güzel aynı simit sarayına onu götürmediniz halalolsun hocama yarını iki gözle bekliyorum yüreğin var olsun hocam
sami biberoğulları
Dünya fanidir. Ama dostluklar bakidir. O simit sarayı bir gün yılıabilr. Yerine başka bir bina ya da dükkan yapılabilir. Ama orada yaşanan bir arkadaşlık, bir dostluk, paylaşılan dertler, sıkıntılar ve daha pek çok şey unutulmaz. Hafızada ve hatırada tüm bunlar ola ola ola oraya Mualla ile gidilmezdi. Gidilseydi Mualla, Mualla olamazdı.
Selam ve saygılarımla
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
bir tane benim o versem
yada bi biskrem versem
olmazmı olsun be hocam :(
eh artık bu kadar sabrettik
bakalım karşılaşma nasıl olacak
merakla bekliyoruz hocam
şu yarın dedikleri şey çabucak gelir mi acaba:))
saygılar hocam
sami biberoğulları
İnanın bana şu anda yarınki buluşmanın nasıl olacağını ben de bilmiyorum Hatta bir buluşma olup olmayacağını bile bilmiyorum. Bakalım parmaklarım neler yazacak? Tamamen yazmak niyetiyle masaya oturduğum andan itibaren olacak ne olacaksa.
Selam ve saygılarımla.
ihtiyacım vardı gülmeye, incesi kalını tüm esprileri harman yaptım kahkahayı patlattım... devamını sabırsızlıkla bekliyorum.
sami biberoğulları
Güzel yorumunuz için çok teşekkürler ediyorum.
Selam ve saygılarımla.