- 1965 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Büyük Sır Nedir?-1-
Bu yazının sonunda hayatınızın önemli bir sırrını öğrenmiş olacaksınız. Öğrendiğiniz sır sizin işinize yarar ya da yaramaz bu tamamen size bağlıdır. Bu sır sadece size aittir. Parmak izi gibi, bu yazıyı farklı yüz kişi de okusa hepsi kendi hayatları ile ilgili bir sırrı öğrenmiş olacak. Tek yapmanız gereken yazının tamamını hiçbir kelimeyi atlamadan ve eksiksiz okumak. Sırlarımız ne kadar değerlidir ya da önemlidir. Sır saklamayı sevmesek bile sır duymayı severiz. Birinin bize sırrını veriyor olması önemlidir mesela, bu sır verilmesini övünç kaynağı bile sayabiliriz. Size söylenen veya sizin bildiğiniz ve paylaştığınız sırlar olabilir. Peki ya sizin bir sırrınız varsa ve bu sırrın hala farkında değilseniz ne olur sizce? Bilmediğiniz sürece bir aksilik olmaz ama öğrenirseniz olabilir o yüzden yazının devamına geçmek için düşünün doğru kararı vermeye çalışın.
Hayatınızın önemli anlarını kaçırırsınız ve bunu fark etmezsiniz bile bu sır size bu konuda yardım edecek ve hayatınızı değişime uğratacak kadar önemli bir bilgiyle size geniş düşünme alanı sağlayacak. Uygulamada bazen zorlanabilir hatta yanılgılarda yaşayabilirsiniz ama zamanla acele etmeden yorulmadan devam ettiğinizde mutlaka sırrın size yarar vereceğini göreceksiniz. Bilimsel açıdan fazla araştırılmamış olan anlatı sadece çok eski birkaç kitabın çözümlemesi zor kısımlarında kalmış. Çözenlerde asla başkaları ile paylaşmamışlardır. Peki ya bu durum nasıl ortaya çıkmıştır, yılar önce bir yazar son romanını yazdıktan sonra en yakınını eşini yanına çağırmış ve yaşadıklarını anlatmaya başlamış. Anlattıkları kadını hayretler içinde bırakmış hayatının ne denli anlamsız olduğunu düşünmeye başlamış kadın. Bu arada eşi ölmüş ve eşinin son anda ki bu sırrı paylaşamamadaki pişmanlığını gören kadın en büyük oğluna bu sırrı yazarak ölümünden sonra okunarak paylaşılmasını ister. Lakin oğluna sadece 3 kişiye bu sırrı söylemesini vasiyet etmiştir. Bu 3 kişi kendilerine anlatılan bu sırrı çok fazla anlatmamışlar hep dar bir kapsamda kalmıştır. İşte burada bu bilgi benim duyduğum kişiye kadar geliyor. Şuan yavaş yavaş yayılan bu kavram hala gizlenmekte ve çok fazla yayılmamaktadır.
Peki, bunu sizinle neden paylaşıyorum, ben sadece 6 ay önce öğrendim bu sırrı o andan itibaren hayatımın farklı oluşmaya başlaması beni kaygılandırdı. Oluşma diyerek kast ettiğim hayatın yeniden şekillenmesi farklı yönlere akıp gitmesinden ibaret. Bu gidiş yönü iyi ya da kötü bilemem ama büyük oranda iyiye doğru gidiştir. Hayatımda değişimlerden en önemlisi kişilerin ister istemez bana olan davranışlarında ki değişimler olmuştur. Kimse uzun süredir bana karşı yalan söyleyemiyor ve en önemlisi bunu yapsa bile bu bir şekilde hissediyorum. Bu sadece bana bu sırrın sağladıklarından bir tanesi. Ayrıca hayatla ilgili şansınız artıyor, bende bir piyangodan trilyonlar çıkartmasa da mesleki ve yaşamsal olgularımda büyük gelişimler kaydettim. Bu sırrı öğrendiğiniz andan itibaren adımlarınızı diğer insanlardan en az 2 veya 3 adım daha fazla atıyorsunuz. Kazanmak konusunda büyük avantaj veriyor bu size. Gelecek günler adına bazı doneler elde ediyorsunuz ama bu tabi ki geleceği biliyorsunuz anlamında değil sadece geleceği değerlendirirken daha başarılı ve daha emin kararlar vermenizi sağlıyor ve bunların hemen hemen hepsi tutuyor. Bu sır ayrıca sizin kendinizi tanımanızı ve yanlış yapmanızı engelliyor. Sırrı öğrendiğiniz ve hayatınıza uygulamaya başladığınız andan itibaren eğer gerçekten başarılı bir şekilde uygularsanız, ilişki kurduğunu insanlar hakkında daha çok bilgiye sahip oluyorsunuz. Onları daha iyi anlayabiliyor ve size karşı yapacakları ile ilgili daha dikkatli olabiliyorsunuz. Başarı şansınız öylesine yükseliyor ki, şöyle düşünün bir toplantıdasınız konuşma yapıyorsunuz bu sırrı öğrenmeden önce yaptığınız konuşma orada bulunan bir kişiyi etkilerse bu sırrı öğrendiğiniz andan itibaren salonun tamamı size hayran oluyor. Hiçbir zaman sizinle birlikte olmayacak kişi sizinle olabilir, asla sahip olamayacağını bir maddeye sahip olabilirsiniz. Para kazanma konusunda kolaylık beklemeyin sır size kendi şansınız dışında piyangodan para kazandırmaz ama para kazanma yolunda ilerlemenize yardımcı olur gerisi size kalmış. Başkalarının düşüncelerini okuyabiliyor, davranışlarının sebeplerini anlayabiliyor tüm bunları sezgilerinizin artmasıyla yapabiliyorsunuz. Birisi size bir şey dediği zaman onun yalan ya da doğru olduğunu neden size söylendiğini çok rahatlıkla sezebiliyorsunuz. Sır sizi büyük bir okyanusun içine çekecek ruhunuz yıkanacak.
Bu sırla ilgili en büyük iddia ise şuan dünyada yaşayan ya da yakın zamanda yaşamış bazı liderlerin, tanınmış kişilerin, yazarların ve sanatçıların bu sırrı uygulayarak başarı elde etmiş olduklarının söylenmiş olmasıdır. Şu var ki hangi lider kullandı ya da kullanmadı bu bilinmiyor. Bilinse de sırrın kendisi gibi onlarda sır gibi saklanıyor. Bu sırrın en büyük etkilerinden birinin de insanların uzun ve sağlıklı bir hayat sürmelerini sağlıyor olması. Sırrın özelliği ise sadece size bağlı olan bir durumdan ortaya çıkmasıdır. Hayatın bütününde normal hayat akışını devam ederken sırrı yavaş ve dikkatlice çözmeye başlıyorsunuz ve git gide ustalaşıyorsunuz. Usta olduğunuz andan itibaren hayatınız tamamen değişiyor. Şu var ki sırrın kendi özelliğinden dolayı ilk öğrendiğiniz anda asla hayatınızla ilgili bir değişime gitmemeniz gerekiyor, değişime gitmek için en az 2 aylık bir süre gerekiyor veyahut sırrı kendinizde çözümleme konusunda biraz ustalaşmanız gereklidir. Daha sonrasında istediğiniz değişimleri yapabilirsiniz asla size kötülük yaşatmaz. Bu sırla ilgili başkasından yardım alamazsınız siz kendi sırrınızı kendiniz öğrenecek ve bu sırra kendiniz sahip olacaksınız bu sır sadece size ait başkası asla bilemez.
Sır çok basit birkaç kurala dayanmakta. Kurallara uyarsanız sır kendi kendine size gelecektir. Bu sırrın 2 farklı çözümleme şekli vardır. Ben size bu şekillerden sadece bir tanesini en ince ayrıntısına kadar anlatacağım. Fakat her ayrıntı kişiye göre değişmektedir bu yüzdende her insan kendi sırrını kendi bulmuş oluyor. Yani normalde herkesin kendine ait sırları var ve bu sistem kendi sırlarınıza kavuşmanızı sağlıyor. Bir başka konu ise sırrın verildiği kısmı yani sırrın öğretisini kimseye birebir yazmamanız gerekiyor. Eğer öğrendiğiniz sırrı illa başkasına söyleyecekseniz sırrın anlatıldığı bölümü size anlatandan izin alarak başkasına anlatabilirsiniz. Eğer sırrın size anlatıldığı kısmı başkasına anlatır yazar ya da söylerseniz sırrı asla öğrenemiyorsunuz ne kadar uygulamayı birebir yaparsanız yapın sırrınız size gelmeyecektir. Yazının diğer bölümlerini dilediğiniz kadar paylaşabilirsiniz bunda bir sorun yoktur.
Ve gelelim sırra… Burada bir kuralının daha gerçekleşmesi gereklidir. Buda zamanla ilgili bir kavram bunu şimdi anlamayacaksınız anlamsız göreceksiniz ama sır açıklandığında gerçekten çok anlamlı ve önemli olduğunu göreceksiniz. Sır hayatınızla sizin yaşamanızla ilgili bir konu olduğunu söylemiştim bu yüzden bu zaman zarfı içerisinde yapmanız gereken tek bir şey var her gün yaptığınız ve söylediklerinize dikkat edin bu size çok yardımcı olacak… Süreniz başladı sizde sırra kavuşacaksınız sadece biraz zaman
CHARLES KURTTWER
Not: Tüm ayrıntılar yazının 2.bölümünde yer alacak
YORUMLAR
Açıkçası ilk paragraftan sonra esrarengiz bir sır beklemekten vazgeçtim. Sırrın ne olduğu bilinmediğinden bir çok şey finale kadar havada kaldı. Sırrı öğrendiğimde ise okuduklarımın yarısını unutmuştum. Tekrar geri dönüp okumak durumunda kaldım.
Yazının tamamını alıntılmış olmanızı da biraz yadırgadım doğrusu.
Sizin yazılarınızı okumak daha güzel.
Saygılar.
Ali Sevimli
Ali Sevimli
Ali Sevimli
İnanamıyorum bir sayfa dolusu söz ve bulmayı umduğum sır sadece her gün yaptığımıza ve söylediklerimize dikkat etmemiz miymiş ? Bunu zaten yapıyoruz ...Yani dikkatsiz bir şekilde kim konuşur ya da eyleme girişir ki ...özel.. istisnai duygu kıvamının arttığı dönemleri saymazsak...
Sanırım yazının devamı gelecek çözümleme kısmını merakla bekliyor olacağım.
Teşekkürler Ali Bey Paylaşım için.Saygılarımla.