- 823 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
DİLEK YILDIZI
ben EGO peşinde değilim niye bana kimse inanmaz anlamdım ?
ben rahatlamak için yazıyorum..şunu yazarken bile...
ben kimse için yazmıyorum ne kurdala ne böcek...
sizin diliniz ne olursa olsun
benim sizin dilinize değil yazmaya ihtiyacım var o kadar...
sanalda yazamıyorum( klavye ve tuşlar)
SENİ GÖRENDE ADAM AKILLI YAZAN BİRİNE SESLENİYOR SANIR...
GEL HARFLERİ TÜKETME DE....
BURDA ÇOK GÜZEL ADAM AKILLI YAZANLARA SÖYLEDE İŞE YARASIN
BENCE......
değerli yorumunuz için teşekkür ederim....
Peri Tozu.
Düzgün yazmaya ve konuşmaya çalışmak ne zamandan beri ''ego'' oldu?
Tembellik ne zamandan beri alçakgönüllülük oldu?
Sadece yazar ve şairin düzgün yazması gerektiği fikrini kim aşıladı sana?
Peri Tozu.
Madem yoruma açık değilsin,kapat yorum bölümünü.
Bu da benim sana son yorumumdur.
DİLEK YILDIZI
senin gibi yazanları boşuna okumam amatör görünsede....
2-Msj olarakta bunu yazıp söyleye bilirdin ve bende bunları
3- Özellikle sana ayıp etiysem bin kere özür dilerim
4- Alçak gönüllülük yada yükselme derdim yok NE OLUR BARİ SEN ANLA rahatlamak için yazıyorum....
5-SANA KUSURUM OLDUYSA HIRÇINCA AFFET...EMİ
6-ben yazar olamam beni yazar olark görme
7-SENİNLE ŞİİRLERDE ATIŞMAYI SEVDİM.....
DİLEK YILDIZI
HODRİ MEYDAN EN GÜZEL ESERİNİ YAZ NESİR OLARAK...
hepimiz okusun...
şiirde atıştım
ama kendimi sonuna kadar zorlayıp seninle onlada atışırım ama inadına...
şiirine severek cevap yazdım ama nesirde düşmenın olacam..
CESARET VARSA HOCAM
ESKİ ŞİİR DOSTUM
GEL YAZALIM HERKESİZ HUZURUNA..
AMA ARTIK
OYNAMA NANA...
koy yazını artık yazışalım NESİRSE NESİR
GİDİP BAŞKA YERDE YAZARIM AMA SANA AZ İMLALI ÇOK YAZARIM
hala neden anlamazsın rahatlamak için yazdığımı
SAVAŞI SEN AÇTIN DAMARIMA BASTIN
SANA MEYDAN OKUYORUM
EN GÜZEL NESİRİNİ YAZ
EGON YOKSA
EĞER BANA YAZARSIN
BAK BUNLARI SANA MSJ OLARAK YAZMADIM
İYİ OKU.....OYUNSA OYUN
SAVAŞSA SAVAŞ YAZMAK GÜZEL HADİ
GÜÇÜN VARSA OKUTALIM HERKESE BİZ.....YAZ GÜÇÜN YETERSE HOCAM...
HADİ..........
Peri Tozu.
Kötü bir niyetim yoktu ki burada yazmamda bir sakınca olsun.
Sana hakaret etmiş değilim.
Tarzını beğendiğim için,daha da yücelmen için bir dost uyarısı yapmak istedim.
Kolay yolu seçebilirsin,kaçabilirsin de...
Bu senin seçimin....Ben sadece fikrimi söyledim.
Madem açıksın eleştiriye,o zaman sorun olmamalı.
Diğer hususa gelince;
Savaşın galibi sensin.''Ben savaşmam.
Ben barışla ilgili ne olursa gelirim.Ama savaşla ilgili hiç bir yerde olmam mümkün değil.''
DİLEK YILDIZI
2-Eleştirini silmene üzüldüm. Etkili yorum seçmiştim oysa.
3-Benimde kötü bir niyetim asla olmadı.Bende sana hakaret etmi değilim.Öyle bir hatam farketmeden olduysa yinede affet.
4-Tarzı beğenmene senindim. Yüceltme düşüncen dost uyarın için teşekkürler.
Aynı yazıya iki kez üst üste eleştiri yazman değişik geldi bana.
Alınganlığım bu konuda iyi olduğunu daha önce söyleseydin eğer ben senden her seferinde bu konularla ilgili fikir almak isterdim.
Bugüne kadar genelde şiir yayınladığından seni hep şiir yazan biri olarak gördüm.Şiirlerini saf berrak buldum.Okudum hep. Şiirlerle seninle atışmak bile hoşuma gitti. Yanlış anlamadın. Kibir yada kapris yapmadın. Ve hiçbir şekilde ve hiç bir amaç olmadan şiirle seninle atışmak bile eğlenceli geldi.
Buraya ilk girdiğim günden beri iki şeye çok dikkat etmeye çalıştım birincisi saygı edep ve sevgi.
İkincisi kendi içimdeki seçiçilik.Onuda şöyle yaptım. Şiiiri iyi yazanların şiirlerini öyküyü iyi yazanlarında öykülerini okumaya çalıştım....
Ve öykü yazanlara yeri geldi önerilerini almak adına msj bile attım sıkılmadan yardım istedim hep.O da içimde öykü tutkusu olduğundan bu tutkunun nedenini bende bilmiyorum.
Bir kaç gün öncesi yorumuna kadar senin benim öykülerimi okuduğunu dahi bilmiyordum.Hatta bugüne kadar USTA bir kalem olduğunu bile bilmiyordum.Yoksa bilseydim ki öylesin çok başının etini yer bu konularda senden fikir almak isterdim....
Keşke bana bunu çok önceden belirtseydin. Saflığıma kızıyorum daha çok şaşkınım. Senle alakası yok. Şoktayım sadece...
bir aya yakın zamandır şiirleriyle atıştığım hatta kendisine" NANA" diye yazı yazdığım (şiir diyemem) beni asla yanlış anlamayan mütevazı insan
bir gün aniden karşıma çıkıyor şairden çok iyi bir KALEM USTASI olduğunu söylüyor bana. kendi hatam seni sadece kendim gibi rahatlamak adına yazanlardan sanıyordum sadece...İşte bu yüzden de kendimi APTAL hissettim sadece.
Aklımdayken burada msjlaştığım ve yazılarını okuduğum insanları kendi içimde dört guruba ayırdım. ABİ-ABLA-ANNE-"DOST"
Sen benim gözümde dost sınıfında oldun her zaman. Her zaman iyi niyetin ve açık gönüllüğün içimdeki değerini ikiye katladı açıkcası .
Ah NANA ah KEŞKE önceden deseydinde söyleseydin bu işten anladığınıda fikir verseydin bana. En azından daha az kusurlu yazardım.Ama yinede rahatlaya bilmek için yazardım.
NESİRDE FALAN ATIŞMA SÖZÜMÜ GERİ ALIYORUM (USTAD) BARİ DAHA FAZLA KENDİMİ GÜLDÜRTMEYEYİM.BUNLARI OKUYANLAR ZATEN YETERİNCE GÜLECEK AMA OLSUN....
BENİMDE SAVAŞLA MAVAŞLA İŞİM YOK NE KALP KIRILSIN NE GÖNÜL ÜZÜLSÜN....
İNSAN NİYEDİR BİLİNMEZ EN ÇOK SEVDİĞİNE KÜSERMİŞ
SEN KAZANDIN
ELEŞTİRİNİ SİLDİĞİN İÇİN BENDE YAZIMI SİLDİM...
BÖYLECE NE KALP KIRILIR NE GÖNÜL ÜZÜLÜR...
FARKINA VARMADAN KIRACAK BİR SÖZ SÖYLEMİŞSEM HER İHTİMALE KARŞI SENDEN ÖZÜR DİLERİM YİNEDE....
Peri Tozu.
Usta bir kalem olduğumu söylemek bana düşmez.
Sadece uzun yıllardır yazıyorum.
Şiir benim en zayıf alanım.
Kaldı ki;herkes yorum yapabilir....
Sen içinden aklına yatanları alır geçersin.
Anlatım çok güzel, ben de öykünün içine girdim..Torun ve annenne ilişkisi salıncakta sallaması...Gözlerimde canladılar adeta...Tebrikler, bol ışıklı günler...
DİLEK YILDIZI
BEĞENMENE SEVİNDİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM....IŞIK DOLU SELAMLAR...
DİLEK YILDIZI
SELAMLAR...
İmla hatalarını saymazsak,mükemmel diyebilirim.Anlatımın şiirsel...
Bazen,senin rumuzun altında iki kişinin yazdığını düşündürecek kadar farklı iki tarzın var.
Ben bu tarzını daha çok seviyorum.Daha yalın,daha gerçek ve daha nazlı...
DİLEK YILDIZI
BEĞENDİĞİNE SEVİNDİM....
çok hoş bir anlatım tarzınız var öyküdeki tüm karakterler bir bir canlandı gözümde inanmazsınız belki kiraz ağacının gölgesini bile gördüm teşekkür ederim keyifli bir yazı okudum kaleminiz daim olsun lütfen yazmaya devam edin ki böle hoş satırlar gözümü ruhumu okşasın her rengi ,kokuyu hissettirsin...=)
DİLEK YILDIZI
Siz ki kalemi zeka ve duyguyla harmanlamış bir kelm sahibisiniz...
Lütfen siz yazın ben okuyayım...
güzel bir kalemle tesadüfte olsa karşılaşmak güzeldi yine. Sizin gibi yazan bir kalemin dikkatini çekebildimse ne mutlu bana....
kimseyi mutlu etmek için yazmıyorum amacım sadece rahatlamak.samimi yaklaşımınız için bu benim itirafım...
GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM....
masal_o
DİLEK YILDIZI
Neden az yazınız var ? çölde çok susuz insan var ben gibi. siz yazın susuzluk okumamak helede sizin gibi kalemden çıkanları.
bu arada hatalaırımı görmezden gelerek sabırla okuyan bir kaleme sabrından dolayı teşekkür ederim. Hata yumağında yüzen birine iltifat ne bileyim işte...
ben bile az önce gözüm takıldı bilerek düzeltmedim "... al al lan yanaklarını..."
HATALARIMLA BENİ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
SİZ YAZIN BEN OKUMAK İSTERİM
KEŞKE SİZİN GİBİ YAZABİLSEM.....
masal_o
DİLEK YILDIZI
dediğim gibi iyi okurum bakın size gerçek bir kalem diyeceğim mutlaka okuyun.Bu sitede aynur engindeniz diye kalem ben onu okurum hep sizde okuyun beğeneceksiniz..
hem hatasız süper bir kalem okun o zaman anlarsınız...