- 693 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
İKİMİZİN AŞK MASALI
Bir tanem
Bilmem senden ayrılalı kaç mevsimler geçti. Halen sana çarpar yüreğim. Seni düşünmediğim bir an olmadı ki, hayalin hiç gözümden gitmedi ki. Sensizlikte, seni unutmaya savaştı yorgun yüreğim. Sensizliğinde seni yaşadı kalbim. Yokluğun öyle acı veriyor ki soluğunu hissediyorum nefesimin her damlasında. Hiçbir şey dolduramıyor boşluğunu. Renkler soluk, gökyüzü karanlık, yokluğunda güneşin bile sıcaklığını hissetmiyorum bir tanem. Hasretini rüyalarımda gideriyorum, sabahların olmasını günün doğmasını, rüyamın bitmesini istemiyorum. Sevdamızı unutmayı denesem de beceremiyorum savaşıyorum ama tatlım hep yenik düşüyorum sevgine Alışmaya çalışsam da bu sönük yaşama, bedenim kuru bir dal misali ,sevgine,sana hasret, susuz sevgisiz bir çölde unutulmuş boş bir saksı gibi.
Hani nasılda son gördüğümde çarpıyordu yüreğimiz.Titriyordu sıcacık ellerin avucumda.Başımı omzuna yasladığımda koklamıştım tenini,. Veda zamanı aldığın son busenin izi kaldı yanağımda. Kenetlenen ellerimizi kopardılar acımasızca zaman.. Nasılda bakmıştım son kez geri dönüp arkana. Sen gözden kaybolunca yine kaldım baş başa kalbimdeki yalnızlığımla. Olmayacak vuslatın hayalini bile kuramadım
Sanma ki seni unuttum bir tanem, sanma ki unutacağım asla. Gözlerimdeki sana hasretimin ıslak buğusu hiç bitmeyecek. Adına benzer bir ad duyunca kalbim yine titreyecek. Sevdamızı unutmak için savaşsam da kalbim hep yenik düşecek.Çünkü sana olan sevgim hiç bitmeyecek.Seni öyle çok seviyorum ki dünyaya yeniden gelsem bırakmazdım saçının bir telini.
Bir gün toprakla buluştuğumu duyarsan senede bir günde olsa gel. Gel ki hiç değilse toprağımı okşa, mezarımın başında karşıma geçip beni sevdiğini haykır. Duysun sesini gökyüzündeki melekler, uçuşan kelebekler bu aşkımızın büyüsü ile dans etsinler.Yüce sevgimize ağlasın bülbüller. Kavuşamayan bu sevdalılara ağıtlar yaksın sevenler.
Bir tanem
Kim bilir sen şimdi neredesin, duysaydın sesimi gelir miydin. Ama tatlım
vakit o vakit değil, mevsim artık güz. Açmaz artık güller,kurudu bahçemdeki çiçekler,ama
sevgin yüreğimde taptaze eskisi gibi. Aldığım solukta,havamda,suyumda,gittiğim her yerde,hayalin ile yanımdasın.Şimdi ikimiz bir yabancıyız Ne yerimizi biliriz nede sevdamızı söyleyebiliriz..Kaldıkça ayrı gözlerimiz ,ellerimiz, biz sadece bir hiçiz.
Artık bitti bahar biz hazanız...
Sanma ki unuttum bir tanem, biliyorum doğum gününde yaklaştı.Ben yine doğum gününde hayalimde olmayan pastanın yanmayan mumunu sensiz üfleyeceğim.Nasılda isterdim ellerimle yaptığım pastayı sana yedirmeyi.Zamanı durdurup gözlerinde erimeyi.Yine biliyorum ki ne yazık ki sen bunları okuyamayacaksın,ama ben yinede doğum gününü unutmadığımı dünyaya haykıracağım.
.
Bir tanem asırlar geçse de, sana kavuşamasam da, toprakla buluşsam da yüreğimde hiç bitmeyen sevdamsın benim. Sonsuza kadar da senin için çarpacak bu yorgun yüreğim. Bedenim solana kadar da bu satırlara sadece ikimizin aşk masalını yazacak kalemim.
Çünkü sensin tek sevdiğim, kim bilir belki bir gün seni mahşerde göreceğim.
İşte o zaman o yumak ellerini kimselere vermeyeceğim,
Solsa da yorgun bedenim yine de sana hasret gözüm açık gideceğim.
SABİHA SERİN
YORUMLAR
Çünkü sensin tek sevdiğim, kim bilir belki bir gün seni mahşerde göreceğim.
İşte o zaman o yumak ellerini kimselere vermeyeceğim,
Solsa da yorgun bedenim yine de sana hasret gözüm açık gideceğim.
Yüreğinizin güzelliği satırlarınıza yansımış. Gönlümüzde meltemler estirdiniz, şebnemler açtırdınız. İnci tanesi satırlarla bahtiyâr ettiniz. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.