- 890 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YABANCI GİBİ DURMA, GEL ARKADAŞ OLALIM...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
BU GÜN FACEBOOK’TA BİR ŞEY YAPMAMAYA KARAR VERMİŞTİM AMA SAYFAMI AÇAR AÇMAZ DEĞİŞİK 1 KİŞİ İLE ARKADAŞ OLMAK ZORUNDA KALDIM, ASLINDA ARKADAŞIM 1 YABANCI. ÜLKESİ DE ÇOK BİLDİĞİMİZ ÜLKELERDEN BİRİSİ DEĞİL, NİCARAGUA;İSMİ JOSE ANGEL LİNARTE CERVANTES, ORTA GELİR GRUBUNA MENSUP 1 ORTA AMERİKA ÜLKESİ OLAN NİGARAGUA’DAN. BEN YABANCI ARKADAŞLIK TEKLİFLERİNİ PEK KABUL ETMİYORUM, TÜRKÇE BİLMEDİKLERİ İÇİN. TÜRKÇE BİLDİĞİNE İNANDIKLARIMI İSE LİSTEME ALIYORUM, BU ARADA BAZI TÜRKÇE BİLEN YABANCILAR GÖNDERDİKLERİMDEN HAZ ALMIYORLAR. ÖRNEĞİN TÜRKÇE BİLEN 1 FRANSIZ PROFESÖRE YAZDIKLARIM GİDİYORDU, BEN FRANSIZ’LARIN PKK’YI EĞİTTİĞİNE DAİR YAZILAR YAZIP NİYE FRANSA’NIN TÜRK DÜŞMANLIĞI YAPTIĞINI SORGULAYIP GÖNDERİYORDUM. BUNA BENZER ÇOK YAZILAR YAZMIŞTIM, PROFESÖR EN SONUNDA DAYANAMADI. ADRESİNİ LİSTEMDEN ÇIKARMAMI İSTEDİ, BEN DE ÇIKARDIM. BAZEN BU YABANCILARIN ÇOĞU ÜÇ KAĞITÇI DA OLUYORLAR, ÇOĞU DA KADIN. KOCASININ ÖLDÜĞÜNÜ, KENDİSİNE YÜKLÜ MİKTARDA PARA KALDIĞINI. BU PARANIN BANKADA BULUNDUĞUNU, ÜLKESİNDEKİ KANUNLAR NEDENİ İLE BU PARAYI BAŞKA 1 ÜLKEDEN ÇEKMEK DURUMUNDA BULUNDUĞUNU. BUNUN İÇİN BENİ UYGUN BULDUĞUNU YAZIP DURUYORLAR, EN ÇOK AFRİKA ÜLKERİNDEN BU TÜR YAZILAR E MAİLİME GELİYOR. ABD-AVRUPA ÜLKERLERİNDEN BU TÜR YAZI ULAŞTIRANLAR DA ÇOĞUNLUKTA. KİMİSİ DE NASIL BULUYORSA ANTOLOJİ.COM GİBİ ŞİİR SİTESİNDEN ULAŞIYORLAR, EN SON RUSYA’DAN 1 BAYAN BU TÜR 1 YAZI GÖNDERMİŞ. BEN HEPSİNİ ANINDA SİLİYORUM AMA TÜRKİYE’DEN 1 ÇOK KİŞİYİ DOLANDIRDIKLARINI DA GAZETELERDEN OKUYORUM. KISACASI ÜÇKAĞITÇILIK DÜNYANIN HER ÜLKESİNDE KADIN-ERKEK AYRIMI YAPMADAN HERKESİN MESLEĞİ OLMUŞ, YOLUNACAK KAZ. YOLUNACAK KERİZ ARIYORLAR, UYANIK OLMAYANLARIN PARALARI UÇUYOR. ÖRNEĞİN BU KONUDA KOCASINDAN 10 TRİLYON KALDIĞINI BELİRTİP, PARANIN 1 TRİLYONUNU SİZE VAAD EDENLER VAR. GÜNÜMÜZDE KİMSENİN KİMSEYE 100 TL.BORÇ VERMEDİĞİ ÜLKEMİZDE 1 TRİLYON LAFI BAZI KERİZLERİ FENA HALDE HEYECANLANDIRIYOR, GEÇENLERDE EN SON TV’DE 1 ANTALYA’LI 1 ERKEK KARISINDAN HABERSİZ 1 YABANCI BAYANA 30 MİLYAR GÖNDERDİĞİNİ SÖYLEDİ. SPİKER BU PARAYI SİZDEN NİYE İSTEDİ LAFINA VERDİĞİ CEVAP ’’TÜRKİYE’DEN PARAYI BİRLİKTE ÇEKECEKTİK, BANA TÜRKİYE’YE GELMEK İÇİN PARAM YOK. PASAPORT-UÇAK BİLETİ-YENİ GİYSİLER-OTEL-YEMEK VB.GİDERLERİM İÇİN BİRAZ PARA GÖNDERİRSEN GELİR GELMEZ BANKADAN PARAYI ÇEKİP SENİN HİSSENİ HEMEN VERECEĞİM. AYRICA BENİ ORALARDA 1 AY GEZDİRİRSİN..’’ FALAN DEDİ DİYOR.
40 YAŞLARINDA İNGİLİZCESİ İYİ OLAN 1 ÖĞRETMEN ARKADAŞA DA BÖYLE 1 TEKLİF GELMİŞ, DURUMU BANA İZAH ETTİ. KADINA 10.000 DOLAR GÖNDERMEYE KALKTI, 6 AY GÖNDERMEMESİ İÇİN ÇABA SARFETTİM. ADAMI ÇOK ZOR İKNA ETTİM, DÜŞÜNÜN 1 KERE EĞİTİM GÖRMÜŞ 1 ÖĞRETMEN BİLE BU TUZAKLARA DÜŞMEYE MEYİLLİ İSE CAHİLLER NE YAPSIN ? 1 GÜNDE BAŞKA 1 YABANCI BAYANLA ARKADAŞ OLAN BU ÖĞRETMEN ARKADAŞIM ÇOK GÜZEL OLAN KADININ FOTOĞRAFINI FACEBOOK’TA Kİ SAYFASI’NDAN BANA GÖSTERDİ, SONUNDA EVLİLİK PLANLARI YAPMAYA BAŞLADILAR. 6-7 AY SÜRDÜ, AVRUPA’LI OLAN BU BAYAN ’’YAKINDA TÜRKİYE’YE GELİYORUM, SANA 8-10.000 DOLAR GÖNDERECEĞİM AMA PARAYI YALNIZ DEĞİL BİRLİKTE ÇEKECEĞİZ. BENİ ORALARDA GEZDİRİRSİN.’’ DEMİŞ. BİZİM Kİ GÖKLERE UÇTU TABİ, BANA ANLATTIĞINA GÖRE KENDİSİNE AVRUPA KAPISI AÇILACAKTI. DEĞERİ YAVAŞ YAVAŞ ANLAŞILIYORDU, YALNIZ 1 SORUN OLDUĞUNU BANA AKTARDI. FACEBOOK’TA 30 YAŞLARINDA FISTIK GİBİ 1 KADIN RESMİ GÖRMÜŞTÜM. KADIN YAZIŞMA SIRASINDA ’’HAVAALANINDA BENİ KARŞILARKEN TANIYAMAYABİLİRSİN, SANA SON FOTOĞRAFIMI GÖNDERİYORUM. AMAN BENİ BEKLETME..’’ DİYE 80 YAŞINDA Kİ SON HALİNİN FOTOĞRAFINI BİZİMKİNE İLETMİŞ. BU OLAYDAN SONRA İYİCE MORALİ BOZULDU, GÜNLERCE KENDİSİNE GELEMEDİ. 15 GÜN GEÇTİKTEN SONRA KADINA ’’BENİM İŞLERİM ÇOK NİNECİĞİM, BEN TÜRKİYE SEYAHATİNE ÇIKIYORUM.’’ DİYE ADRES BİLGİLERİNİ ORTADAN KAYBETTİ. OYSA CEBİNDE KOMŞU VİLAYETE GİDECEK PARASI YOKTU, ŞİMDİ OKULDAN EVE. EVDEN OKULA GİDİP GELİYOR, SİZ, SİZ OLUN. UZAKTAN GELEN DAVULUN SESİNE KULAK ASMAYIN, SONRA HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRARSINIZ...