- 1069 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Rüzgâr bebek için destek zamanı!
son bir kaç gündür aşağıdaki iletiyi ve minik Rüzgâr’ın fotoğrafını sosyal paylaşım sitelerinde paylaşıyoruz, çoğu insan bu minik bebek için duyarlı davranıyor ve bu ufaklık hayata tutunmaya çalışıyor....
O minicik elini bize doğru uzatmış, şimdi o eli tutma vakti!
"Atar ailesi Ankara ’lı bir aile…
Anne ev hanımı, baba ekmeğinin peşinde… Tevazuu içerisinde bir hayat. Bir oğulları var adı Rüzgâr olan.
Ansızın gelen haberle Rüzgâr ’ın lösemi olduğu öğrenilir ve yeni bir dönem başlar.
Başlangıçta All Pre b Cell tanısı konan Rüzgar bebek, şu anda All HRG denen en üst risk grubunda ve karaciğer büyümesi nedeni ile kemoterapi de kesilmiş durumda.
Evine geçerek istirahat etmek ve tedavisine devam etmek istiyor ama bu kolay değil. Doktorların verdiği ve SGK ’nın karşılamadığı 3,600 TL ’lik ilaç listesine ek olarak, rutubetsiz bir odada yaşaması gerektiği için odasına yapılması gereken Strafor tadilatının maliyeti 2,000 TL. Üstelik masraf listesine her geçen gün yeni unsurlar ekleniyor.
Uzun lafın kısası; maddi, manevi desteğe ihtiyacı olan ailemize destek vermek için mücadele ederken, sürece katkıda bulunmak isteyenler olabilir diye paylaşmak istedik…
Destek verebilecekler, Rüzgarın babası ( Murat ATAR - 0530 433 40 16) ile temasa geçebilirler."
YORUMLAR
SANIRIM, aranan, ihtiyaç kalemlerinden birisini karşılamayı üstlenebilecek bir hayırsever. Keşke 50-100 gibi imkanıma uygun rakamı yatırabileceğim bir hesap numarası verilseydi, ama onun için de valilik izin vermemiş olabilir. Allah, küçük Rüzgar'ın ömrünü uzun etsin... Duyarlılığınızı taktir ettim, tebrikler.Saygıyla
Sevgili arkadaşım gülay , ne kadar içimde hissettim tahmin edersin kelimeler yetersiz düğümlendiler boğazıma . Benim duyarlı dostum sen masal yazdın küçük rüzgara büyüsün fırtına olsun hiç dinmesin diye ne iyi ettin umarım herkes gönlünce bir şeyler yapar.. ve rüzgar eserken büyür....