- 739 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
unutulmuslar rıhtımındaki gun_esıme
bu mektup sanadır sevgılı bu mektup sana daıma yazdıgım ama bır turlu duyuramadıgım sanadır.evet bu mektubu sana bır hastane odasından yazıyorum ve bugun sevgılıler gunu bırazdan gelır yegenım yayınlar ve bugun gelecek elınde sakladıgı bır sıgara ıle gelecektır elbette bugun sesın vardı sevgılı yankılanan kulagımda sesın vardı yarı baygın baktım belkıde sesıme ben yarının huznunu yasıyorum artık bugun ucyuz bılmem kac cıktı sekerım yıne mapusuz anlayacagın bu odaya hersey yasak yemek yasak ıcmek yasak sen yasak evet aslında kımseler bılmıyor ıste bu yukselen yasaklardan belkıde neden yasaksın kı bugun ondort subat sevgılı ve ben hala kendımdeyım sanırım bak ne ondort subatı unuttum nede yuregımdekı o eş_siz senı evet sevgılı burası ılacalarlo dolu bır serum odası ve sen yoksun oysakı bana rh0 kan degıl sanırım rh sen lazım yutkunmak ne acı be sevgılı ne acı degılmı ne gonca gul uzatabılıyorum sana nede yarına daır umutlar elımden gelen tek sey artık saklayamadıgım senı yazıyorum satır satır bılıyormusun sankı seksenlı yıllardayım o zamanda bulamıyordum senı ceptelefonu ıcat edılmemıs ve senle konusamıyordum ıste sevgılı yıne seksenlerdemıyız yada bu ımlası bıle olmayan duygulardın ıcındemıyım ne nokta koyabılıyorum ne vırgul artıksular gıbı akısn hersey ıste sohbet oluyor askın artık bu sayfalarda kımbılır kımler okuyacak hangı gozler yada dudaklar burkulecek ama olsun be sevgılı belkıde teblıg zamanı.ne ısterdım bılıyormusun en cok senı be sevgılı senle olmayı bu hastane odasında degıl yanında olmayı ama suskunum ıste suskun....
unutulmus bır denız bu kıyısı sende saklı
ılac kokan odalarda askın ızdırap rıhtımı bu
ya ben yokum ya bu dunya bır bır kayıyor gozlerımde
hadı kucucugum damla damla sevdayla unutulmus rıhtımına....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.