YORUMLAR
ikinci kez okuyorum bu öyküyü..
yine zevkle okudum..
sayın yazarım sevgi ve selamlarımla..
Kemnur
Sizin sayfanızda mı yoksa başka bir arkadaşın sayfasında mı şu an anımsayamıyorum, aynı helâ kapalı konusunu okumuştum.
Paşazade iş bulayım derken yiyip içmeye daldı. Dilerim ilerde cesaretini ve azmini birleştirir de bir işe
başvurur..
Tebrikler,
selâm ve saygılar..
Kemnur
Paşazadenin cebindeki 25 kuruşu nasıl harcayacak diye merakla bekliyorum Hatta okurken bile elli kuruşluk hela karşısına çıksaydı ne yapardı. Herkesin ağzındaki kelimeyi kulakları iyi yakalıyor Paşazadenin " adam olamayız" sözlerini. Paşazadenin adam olma hevesleri var daha yani başlayan.
Abim ellerine sağlık ıı. bölüm hepimiz için hayırlı olsun. güzeldi. Olaylar ısınmaya başlayacak gibi geliyor bana. Beklemekten başka çare yok anlaşılan....
Abim saygılarımla...
Paşazade oğlumun umutlarını kırmak mı istiyor bu insanlar?:((((
Gerçi sokakta konuşulanlar hep aynı. Hep şikayet edilir, adam olmayız denir, neden olduğuda bilinir ama adam olmak için hiç çaba gösterilmez nedense.Sokaklara hoş geldin paşazade oğlum. Hakkında haayırlısı diyorum.
Hocam o bir kaç günlük giremediğim yazılarınızın hepsini peş peşe hiç beklemeden okumak daha güzeldi sanki:)))))
Şimdi sabırsızlıkla yarını bekle. Çok güzeldi. Saygılarımla...
Kemnur
Memlekette helaların ne kadar iş yaptığının farkına varıldığı andan itibaren hela mafyası bile türedi. Şimdi artık o işte bile trilyonlar dönüyor. Paşazade de bunun farkına varırsa ileride büyük adam olur.
II. Bölüm de güzel başladı. Haydi hayırlısı bakalım.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Güldüm ya ağlanacak halimize... Adamcağız, memleketi dolaştı hela yok...
Kutluyorum Üstad'ım. Biraz da kızıyorum. Ya insan illa gece yazırısını beklemek zorunda mı yazıyı yayınlamak için... Sabah işe gideceğiz yahu... Dört gözle yazının devamını bekliyorum...
Sevgiler, saygılar.
Gün eksilmesin pencerenizden...