- 1019 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Zamana yenik düştüm
Ben sana degil geçmiş ve geçmekte olan şu nankör zamana yenik düştüm yani ulu ortalıkta bi savaş galibi degilsin ki hiç bi zamanda olmazsın benimle savaşmak onur ister gurur ister.
savaşların kuralları vardır düşman uyuyoken sende uyursun savaşta herşey mübah degildir bende sen yatarken ben hiç bir zaman esen rüzgara adını fısıldayıp sana ulaşsın istemedim bölmedim uykunu sabaha dinç kalk istedim karşımda uyuyan degil zalim bi güzel istedim sarı ipekten saçlarını kan bürüsünde istemedim kıyamadım vuramadım kılıcımı saçlarına kesemedim hem dilini hemde saçlarını.
ben düşmanını seven ilk savaş suçlusuyum ve belki bu sebepten yenildim sana bu sebepten kendimi geliştirip dikilemedim karşına bu yüzden darbelerinde bakışlarında buda benim için dedim. ben senin kurşununa topuna tüfegine degil bir çift gözüne iki kelimen bir cümlene yenildim kahrettsin zaman işte.
şimdi savaşsak gene yenilirim düşmanım büyüdükçe ben küçüldüm zamanla oluşupyere düşmektense dedim yerde topraga kök salsın istedim kanım ve ben hala son darbeyi vurupta öldüremedigin yerde kanımla topraga kök saldım daha güçlü halini bekliyorum.
topraga düştügüm ilk andan itibaren çok sevdikçe çok zayıfladıgımı anladım megerse sevda degilmiş insanı güçlü kılan gururmuş yani erkeklerin yaptıgı kız kavgalarında sevda degil gurur dayak yer gurur dayak atarmış sen söyle öyle degilmi sen gururundan dövmedin mi beni ben gururumdan susupta kaderime eyvallah demedim mi?.
şu uzun yıllarda seni beklerken ögrendiklerimi gelmeyecegini bile bile sevmeyi yoklugunda söylenen türkülerden ögrendim ve amaçsızca ve okumayacagını bile bile yazdıgım bu kagıttan sesleniyorum sana ve belki biliyosun dinliyosun belkide benim yaptıgımı yapıyosun duydugun ilk an bi sigara yakıp cam köşesine geçip ben ne yaptım diyosun eger şuranda tam sol tarafından bişeyler kopupta meçhule koşaradım yürüyosa ve avuçların terliyosa kırmızıdan kızıl maviden umutlu bi his bedenini kaplıyosa o şey bana geliyo demektir....
ve sen hala sevdigini benden saklıyosun demektir ama unutma her yalan bir gün dogrunun yanında boynunu kıracak her zalim gibi zamanın karşısında hesap verecektir mazlumları sorma onlar hak ettigi gibi yaşacaklardır
işte o türkünün bi bölümü
senin sevdan ile yandım
beden yandı tuzla sardım
acın bile bi bambaşka
gül yüzüne türkü yazdım gülüm
gecelere gün bagladım
uykulara can dogradım
BİLKİ GÖZLERİMİ BİLE SENSİZ ÜSTÜSTE YUMMADIM GÜLÜM
OY GÜLÜM GÜLÜM MOR DAGLARA AY SÜMBÜLÜM
BU YER BU GÖK SENİ ARAR GEL KALBİMİ AÇ GÖR GÜLÜM
12.OCAK.2008 CUMARTESİ
..........ÖZGÜR..........