YORUMLAR
inanırmısınız öykünün başlığını okuyunca irkildim..ne kadar etkilemiş paşazade beni..sonra hızlıca okumaya başladım.acelem varmışcasına. çok çok beğendim ben bu seriyi.ölüme dair intihara dair öyle güzel pasajlar var ki çok etkilediniz beni sayın yazarım.farkettim ki çok güzel lirik ve psikolojik öyküler kaleminizden çıkabilir.emeğinize sağlık..sevgi ve saygılarımla..hemen bu öyküyü ilk fovori öykü sırama alıyorum..
si orom tarafından 2/7/2012 7:30:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli Kardeşim.
Son iki bölümü birlikte okudum. I. Bölümü hüzünle bitirmişsin. Ama özellikle anne nedir ve Piç nedir sorularına tam puan alacak cevaplar vermişsin. Paşazadenin Galata Kulesindeki iç hesaplaşmalarına gelince: Zaman zaman hepimizin yaptığı ve düşündüğü iç hesaplaşmalar. Sonunda ise '' Daaammm sende '' dediğimiz ve hayata bir yerinden tutunmak için bahaneler ürettiğimiz iç konuşmaları. Atlayanlar ise hayatta olmadıkları için duyamıyoruz seslerini.
II. Bölümü sabırsızlıkla bekliyorum.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
Kemnur
Kemnur
tüm serinin içindeki ilk farklı seri buydu bana göre ve buna kesinliklede eminim.İçsel konuşmaların geçtiği duygu yüklü bir kısım gerçeklerin inadına. İlk kez paşa zadenin içselliği döküldü olaylardan ziyade. Ama herşeyden ziyade gerisini her zaman ki gibi merakla beklemek kalıyor anlaşılan bize...
Abim ellerine sağlık...
saygılarımla...