- 1784 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Kitaplı oldun sen de: "Denizin Gözyaşları" başka kitaplarına da vesile olur dilerim.
Yazıya gelince:
Ben kendimce okudum:
Turkuaz dalgalar kayalarda eserken, tuzundan solan mavi gözleri, yüzünde dolaşan kum tanelerine takıldı. Esneyerek açtı sayfalarını.
Hüzün mevsimlerinin kentinde doğmuş, isyanı göğüs kafesinde hece hece elmas olmuş, aydan öpücük çalmış, yıldızları göremeden ilk kimliğinin bozgununu yayaşamış sahibini düşündü.
Susuşunun küfürlü öznesiyle sabrın dikenlerine sarılmış, zamanı zehir olmuş, ölümün ağırlığını omzunda taşımış sahibini düşündü.
Toprağa en yakınken bile başını dik tutabiilmiş, dallarını kurutmamış, gök için yıldızlara gıpta etmiş sahibini düşündü.
Dulluk karabasanının zayıflıklarından sakındığı sızan hecelerini, ipek tenine dokunduğu şiirin kanatlarına bırakmış, ömrünün özeti araka kapağına yazılmış sahibini düşündü.
Turkuaz dalgalar esmekten yoruluncaya kadar, bu dört kimlikli kadını düşündü. Uyku çöktü solan gözlerine. Yüzünde yeni bir kalemin hayaliyle kapattı gözlerini.
annem estirmişsin resmen kalemin yağlı boya fırcası gibi her vuruşta hem renk katmış hem imge ve denizlere göklere bankta oturan o kitaba öyle mavilere boyamışsınki kah deniz ağlamış hah yıldızlar aydan öpücük çaldırmışsın ne diyeyim şiirlerini aratnayacak kadar harika bir yazı okudum.Alınlaraın ortasına hüznü koymuşsn okunaklı okunası güzel bir yazıydı okuduklarım imgelerinde boğulduklarım ve sususluğumu doyurur gibi kelime kelime hece hece seni okumak ne güzeldi annem......
yüreğine sağlık...
ellerinden öptüm.....
Güneşin yanık nefesini koklayabiliyordu artık. Tebessüm etti ilk defa içten. Hissedebilmek aydınlığı ne güzelmiş meğerse. Ne güzelmiş yaşayabilmek, anıları yaşatabilmek. Unutulmak istenenler bile zaman geçince tatlı bir lezzet bırakıyormuş insanın damağında.
Esmekten yoruldu rüzgâr, güneş ufku kızıllaştırmaya başladı. Kapak kapandı. Yeni öykülere gebe bir kalem bırakarak bankın üstünde uykuya daldı kitap.
Kayaları döverken denizin gözyaşları
Sürükledi acıyla kuma dönen taşları.
Harika kutluyorum.Kalemin var olsun.Tebrikler.Sevgimlesin...
Afet İnce Kırat
Kayaları döverken denizin gözyaşları
Sürükledi acıyla kuma dönen taşları.
canım annem yürekten tebrikler ..denize ben de gözyaşlarımı akıtıyorum ,kadının gözyaşlarına bende okurken gözyaşlarımla eşlik ettim anladım ,hissettim yaşadıklarını ,yüreğin dert görmesin huzur seninle olsun annem..
Namluya sürülmüş bir hayatı gizliyordu yüreğinde....
Ve o namludan çıkan mermi hedefini er yada geç bulacak hocam..Onun adı da Mutluluk olacak...
Koca bir ömrün gözyaşlarıydı kumsalı yıkayan...
Kutluyorum hocam..Selam ve saygılarımla...
Afet İnce Kırat
Kemalkarsli
Bu sene görev yerim Pozantı olduğu için gelmem zor oluyor..
Görüşmek dileğimle..Saygılar...