- 1919 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Soru Bir Cevap: Bop
SORU:
“BOP’UN TÜRKLÜK ALEYHİNE NE GİBİ BİR HÜKMÜ VAR? Özden Burkut Günergin
CEVAP:
Saygıdeğer Özden Hanımefendi,
Saim Bey’in yazısına istinaden bir sorunuz var:
"BOP’un Türklük aleyhine ne gibi bir hükmü var?" diye sormuşsunuz.
Her ne kadar adı "Büyük Ortadoğu Projesi" olsa da tamamen ABD’nin kendi emellerine yönelik bizzat kendisinin yaptığı bir projedir. Bu bölgede bulunan bütün enerji kaynaklarına hâkim olma projesidir.
İsrail, ileri karakol olarak kullanılmakta; bölge ülkelerinin gelişmesi için yapılmış bir proje gibi gösterilmeye çalışılmaktadır. Ancak, nihai hedef bölgenin hâkimi olmaktır. Son 50 yıldan bu yana bu bölgede yaşanan gelişmeleri zincirin halkalarına ekleyerek incelemek ABD’nin gerçek amacını görmeye yeter ve artar bile...
Dikkat edilirse bu bölgede sahip olamadığı sadece üç ülke kaldı:
1-İran,
2-Suriye,
3-Türkiye...
Bölgenin geri kalan ülkelerinin tamamı batılı Emperyalist ülkelerin hâkimiyeti altındalar. Şimdi yeni hedefleri bu üç ülke... Emperyalist emellerine kavuşabilmek için hiç acele etmeden, hedef ülkeleri ürkütmeden, herhangi bir direnişle karşılaşmadan yavaş, yavaş; sindire, sindire hedefe doğru ilerlemeye devam ediyorlar.
Hani herkesin çok iyi bildiği bir hikâye vardır:
"Karnı çok acıkan bir kurt yüksek bir tepeye çıkarak etrafa göz gezdirir. Aşağılarda derede su içen bir kuzu görür. Tamda ağzına layık bir av. Ancak, küçük bir kuzuyu sebepsiz yere yemeyi erkekliğine yediremez. Mutlaka bir sebep bulması gerekir. Çok fazla düşünmeden kuzuya seslenir:
Hey, kuzu! Suyumu neden bulandırıyorsun? der.
Kuzu:
Aman kurt kardeş ben senin suyunu nasıl bulandırabilirim, ben aşağıdayım sen ise yukarıdasın? der.
Kurt:
Yaaa! Birde beni yalancı mı çıkarıyorsun? Bana karşı mı geliyorsun? Diyerek kuzuyu oracıkta afiyetle yer..."
İşte, dünyanın tek hâkimi olduğunu sanan ABD’de doymak bilmeyen emperyalist emellerine ulaşmak için bu kıssada olduğu gibi kendini “Aç Kurt” olarak görmektedir…
Karşısına kim çıkarsa çıksın hedefine yürümekten asla geri durmayacaktır. İşte tam da bu noktada sizin sorunuzun cevabı: Türkiye’nin de, ABD için bir kuzudan farkı yoktur.
Zaten yıllardır Türkiye’nin bölgede güçlü ülke konumuna gelmemesi için çaba sarf edip, içerden her türlü kargaşa çıkararak, doğrudan veya dolaylı olarak finanse etmektedirler. Bitmeyen terörün kaynağına inebilirseniz bütün iplerin ABD’nin elinde olduğunu görürsünüz. Ortadoğu da, Arap ülkelerinin tamamında, Afganistan’da sahnelenen senaryoların tamamı yukarıda anlattığım kıssada yaşananları meşrulaştırmaya çalışmaktan başka bir şey değildir. Çünkü niyet kesin bellidir... ABD’nin bu niyetinden asla geri adım atmak gibi bir derdi yok.
Bölgeyi ve bölgede yaşananları çok, çok iyi bilen birçok bilim adamı, strateji uzmanı, araştırmacı, gazeteci ve yazarlar yıllardır ABD’nin "BOP" şemsiyesi altındaki gerçek hedefini her fırsatta anlatmalarına rağmen halkımız perde arkasını göremediği için pek inanmak istemiyorlar. Keşke halkımızın beklentisi doğru olsa... Ne yazık ki keşke diyemiyorum. Çünkü yaşanmış bariz örneği var:
"Gökten zembille indirilip, şimdiki yerine monte edilen ve etrafına her türlü tehdidi savurmaktan korkmayan yapay İsrail Devleti!.. "Toprak satın alarak başladılar, yeterli destek ve güce ulaştıklarını anlayınca da Devlet kurduklarını ilan ettiler. Karşı çıkanlarla girilen savaşların nasıl kazanıldığını hepimiz çok iyi biliyoruz... İşte "BOP" projesinin en somut örneği "Ortadoğu’nun ABD karakolu olan İsrail Devleti..."
40 yıllık geçmişi olan bu kukla devlet, 1000 yıllık geçmişe sahip olan koskoca Türkiye Cumhuriyeti’ne (Gemi baskını yaparak vatandaşlarımızı göz kırpmadan öldürerek) çok rahat bir şekilde kafa tutabiliyor... Bu gücü nereden alıyor acaba?
Sözü daha fazla uzatmaya gerek yok sanırım. Tüm bu anlatılanları bir "BOP" haritası ile görüntülemek istiyorum. İşte ABD’nin arzuladığı BOP, aşağıdaki haritayı lütfen çok iyi inceleyiniz. Bundan sonra da yorum sizin...
Selam ve saygılarımla...
MEHMET ŞAHAN
04.02.2012-İSTANBUL
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.