- 1616 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YILIN EN İYİ ANNESİ OSCARI
Aslında başka bir yazı eklemeyi düşünürken, muhteşem bir süprizle karşılaştım. Bir kez daha Allaha şükür ettim. Her anne evlatları ile gurur duyar biliyorum bende her zaman gurur duydum yavrularımla. Hiç bir zaman başımı eğdirmediler ve biliyorum ki hiç bir zaman eğdirmeyecekler.
Bu gün iki kardeş bir telaş içinde alışverişe çıktılar. Aklım onlar da kaldı oğlum henüz pek iyi araba kullanamıyor ama şükür rahat gidip geldiler. Geldiler gelmesine ama ikisininde yüzünde haylaz bir gülümseme vardı. Küçükken yaramazlık yaptılarında olduğu gibi. “Ne oldu?” dememe fırsat kalmadan kızım elime bir poşet tutuşturdu. Şaşırmıştım “bu ne ?” dedim “aç bak” dediler, “bu ne hediyesi ? doğum günümde değil” dedim. Heyecanlanmıştım da kutuyu yavaş yavaş açtım. İçinden çıkan hediye gözyaşlarına boğdu beni, bana verilen hediyenin hemen resmini çekip bu yazı ile ekliyorum. Benim yavrularım bana hayatımın en güzel hediyesini almışlar en güzeli de her hangi önemli bir gün olmdan yaptılar bunu. Bir anne daha başka ne isteyebilirki? Yavrularım sizi çok ama çok seviyorum siz bana yılın en iyi anne Oscaraını verdiniz ....
O kadar çok duygulandım ki defterdeki sevgili dostlarım ile paylaşmak istedim ...
YORUMLAR
ne güzel bir süpriz..
ne mutlu size..
hürmetler sevgili anne..
selamlarımla..
NURCAN CANDAR UYGUR
Sevgiler
Ah cnm benim ne çok sevindim senin adına bir bilsen. Sen benim de annem olmasanda annem degerinde sesinde anne duydugum tek insansın sevgiler cnm..
NURCAN CANDAR UYGUR
Kutlarım Gerçekten çok değerli ve anlamlı bir armağan.Özel günlerde veriilseydi bu denli Özel olmazdı kanımca.
Sevgiler...
NURCAN CANDAR UYGUR
Saygılar
NURCAN CANDAR UYGUR
Sevinç ve mutluluğunuz daim olur inşaAllah.
Kalın sağlıcakla.
Selamlar.
NURCAN CANDAR UYGUR
Saygılar ....