NURİYE' yi KİM ÖLDÜRDÜ
NURİYE’ yi KİM ÖLDÜRDÜ ?
Bazen kendi yazdıklarımı sıkıştırılmış klasörde hissediyorum.
Mesela ben bir yazımın içine adamın birini buyur ediyorum. Tabi ki adamın ayağında ayakkabı vardır. Çorapla gelecek hali yok ya. Hele benim yazıma geliyorsa mutlaka en yenisini giyip geliyordur. Belki de rugân papuçlarını giyip gelecektir, veya hayatında ilk kez bir yazının içine gireceği için kendisine bir koşu da indirimli satışlardan yeni papuç alıp gelecektir.
Ben bu adamın papuçlarından bahsetmiyeciğim için zavallının paraları da çöpe gitmiş olacak. Halbuki adamda akıl yok. Yan komşunun yazısına gitse, bağcıklarının rengini bile yazar.
Hem de madde madde.
Bölüm 33.
Bekleyin devamı var. Mesela durup dururken Nuriye’ yi kim öldürdü ?
Sıkıştırılmış klasördeki diğer adamın kahverengi rugân papuçlarının sol tekinin yetmiş üç santi metre boyundaki bağcığı tarafından, boğularak öldürdüğü tahmin ediliyor... ama yine de emin değiliz.
İsterseniz aynı adamın papucunun diğer tekine de bir bakıp, ölçelim. Nuriye’ nin katilinin acil bulunması gerek.
Vah Nuriye vah.
Beklemeye devam... 1678. Bölümde Görüşmek üzere
öyküsatıcısı2012Davidoff
YORUMLAR
Değişik bir yazı olmuş, yani öykü mü olmuş. Olmuş, olmuş.
Ya Nuriye ölmemiş yaşıyorsa.. Katil de katil olmadığını biliyor demektir.
Çok güzel, böyle değişik yazmak hoşuma gitti.
Sizinle birlikte, beni de tebrik ediyorum. valla o ayrıntılı yazıları ben yazmadım.
Ayakkabı bağcıklarından hiç haberim yok..
Davidoff
Ama yine de Hakimin karşısına çıkmanız gerekecek kusura bakmayın. Çünkü sizin adınız da aklıma gelmemişti.
:)
Yorum için TEŞEKKÜR EDERİM.
Nuriye'yi benim öldürmediğim kesin .d sevgili davidof sen o romanların cilt cilt nasıl yazıldığını sanıyorsun. Adamın gömleğinden tut, gömleğindeki desenler renklere kadar yazılmasa bu kadar uzun olur mu bilmiyorum. Yeri geliyor sadede gel kardeşim diyorsun .d sanırım buda bir gereklilik yazını keyifle okudum. Selamlar bırakıyorum...
Davidoff
:)
Lodoš
Nuriye'yi kardeşim gibi severdim... Kafama yumurta atsa saçım dökülmesin diye yardım ediyor derdim :d
Davidoff
Komutan hiç aklıma gelmemişti :)
tacettin yıldırım
Davidoff
Bakın korkudan yorum yapan da yok :(