- 887 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DEDE, BABA, OĞUL BUSH HANEDANI
ABD’nin yönetici hanedanı Bush’ larla yakın tarihin en zalim, en ırkçı ve en vahşi gücü olan Nazi İmparatorluğu arasındaki yakın mali ilişkiler, kanıtlarıyla ortaya kondu. Atmış yıldır insanlık gardırobunun çekmecelerinde saklanan iskelet, nihayet gün ışığına çıktı. 2003 yılı başında ABD ulusal arşivlerinde dosyaların üstündeki devlet sırrı perdesi aralandı. Ünlü Guardian gazetesi bu belgeleri görüp bir bir incelemiş. The Guardian da yazılanlara göre Bush hanedanının atası Prescott dedenin yönettiği banka ve şirketleri Nazilerin önlenemez yükselişini finanse eden şirketlerle derin bir ilişki içindeymiş...Almanya’ nın en büyük demir ve çelik şirketinin sahibi Fritz Theyssen Hitler’ in savaş ve ölüm makinelerini finanse ederek korkunç servetlere ulaşırken, onun kanlı paralarını dünya da dolaşıma soktuğu paravan şirketler ağının en önemli ilmekleri dede Bush ’ un maharetli parmaklarında örülmüş. Prescott Bush ortaklığı BBH özel yatırım bankasını ve kendi yönetimindeki paravan UBC şirketinin Thyssen paralarını işletmekte kullanmış: Bu iki banka 1930’ ların sonuna kadar milyarlarca dolarlık altın, kömür, petrol, çelik ve ABD hazine bonosu satın alıp bunları Almanya’ ya göndermiş. Dünya’ da her milletten elli milyondan fazla insanın mahvına yol açan İkinci Dünya Savaşına böyle hazırlık yapmış Hitler.
Savaş hazırlığı bir yana, bizzat savaş sırasında Holacaust diye anılan o korkunç yeryüzü kıyımı sırasında da boş durmamış. Hisse senetleriyle sahip olduğu bir başka şirketi de Polonya’ daki toplama kamplarında , özellikle korkunçluğuyla nam salmış Auschwitz ’ de Yahudileri köle işçi olarak çalıştırarak refaha kavuşan Alman şirketleriyle yakın ortakmış. Bununla da yetinmemiş dede Bush. Nazi Aimanya’ sının adı bile dudak uçuklatmaya yeten dev kimya şirketi İG Farben’ le Priscott Bush’ un şirketleri arasında da derin bir işbirliği varmış. Yani, savaş makinesinde çalışan Yahudi, komünist, çingene, eşcinsel köleler artık çalışamaz hale gelince, bu kez de onları tarihe nam salmış gaz odalarında topluca boğup yol etmekte kullanılan Zyklon -B gazı üreten bu şirket Bush’ gillerle ortaklık halindeymiş.
Sözün kısası, bir dönem ABD başkanlığı yapan Bush’ un dedesi ABD savaşa girdikten sonra ve Nazilerin insanlık suçları ve politikaları iyiden iyiye bilindiği zamanlarda, Hitler, canavarını yaratan Alman şirketleriyle iç içe çalışmaya devan etmiş: bu ilişkilerden yaptığı para ile aile servetini yaratmış; Siyasi hanedanının temellerini de atmış. Hem ABD hükümetine, hem de Bush ailesine kırk milyar dolar tazminat davası açan Holacaust’ tan kurtulmayı becermiş iki Yahudi’ nin iddiasına göre 400.000 Holacaust kurbanının ölümüne engel olunacak kararın alınmasını engelleyen büyük ABD şirketleri arasında Prescott Buşh’ un bir şirketi de yer almaktaynış.
YORUMLAR
GEÇMİŞ DE ÖYLE, ŞİMDİLER DE...GELECEK DAHA KÖTÜ...Bugün, kapitalizmin çok ileri derecede merkezileşmiş bir biçimini yaşıyoruz. Bu dönemde takım tekelleri (oligopoller) yani dünyadaki yaklaşık 50 sermaye grubu ve onların çevresindeki 1000 kadar grup tüm sistemin stratejik noktalarını kontrol ediyor ve temel meselelerde kararları veriyor. Finansal sistemin düzensizleştirilmesine ihtiyaç duyan ve bunu talep eden de zaten bu oligopollerdir. Piyasa Ekonomisi, hayali bir sistemin teorisidir. Saygıyla