- 840 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİ KAYBOLMUŞTUR!! GÖRENİNİZ VARMI??
Aşık olmak istiyorum.Hem de öyle bir şekilde ki;gırtlağıma kadar dayansın.İçimdeki heyecan,sevinç,mutluluk ya da acı,o an ne ise işte;korkmadan utanmadan haykırabilmek istiyorum tüm nefesimle göğsümü yırta yırta....Eyy sevgili,ey hamuş,ey maşuğumm nerdesinn..
Sevginin artık, bencil duyguların kölesi olduğu günümüzde,bir papatya gibi narin,bir kelebek gibi cıvıl cıvıl ,yeri geldiğinde bir arı gibi sokan ama gerektiğinde bir kardelen gibi tüm kurallara karşı durup direnen,kaybolan duyguyu arıyorum.
En son gördüğümde yalvaran gözlerle baktığını hatırlıyorum."Tut elimden,çek kurtar beni bu bataktan"dercesine.Seni her gördüğümü sandığımda umutla tutmaya çalıştım bana uzattığın eli...Ama o sen değildin..Beden görüntüsüne bürünmüş kişisel hırslar,çıkarlarve egoizmdi..
Hani eskiden aşk sana uğradığında, çayır da zıplayan kuzuların sevinci gibi,gökyüzünde dans eden minik bir serçenin yüreğindeki çarpıntı gibi olmazmıydın sende.Güzel günlerdi o günler değil mi? Yokluk zamanlarıydı belki ama bu kimseyi etkilemezdi.Derler di ya "iki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş".
Ya şimdi...
Herşeyin bol olduğu günümüzde neden bizi ayakta tutan değerlerimiz, sevgimiz,aşkımız,yardımseverliğimiz yok oldu..Ne oldu da kirlettiler bu değer yargılarımızı.Samanlıklar hala var;ama bunları paylaşan gönüller ölmüş.Şimdi sadece çıplak bedenler,cüzdanlar ve oteller hakimiyetini kurmuş.
Şöyle arkanızı dönüpte bir bakın.Gerçekten diyorum.Hadi şimdi okurken bir dönüp bakın geçmişinize, yaşadıklarınıza,özlemlerinize,verdiğiniz mücadelelere ve çabalara,acılara bir bakın,aşklarınıza bir bakın.Ne kadar yetim kaldıklarını görüyormusunuz.Nasılda ışıkları sönmüş nasılda çaresiz ve yapayalnızlar. Nasılda ellerini uzatıyorlar size,onları aydınlığa çıkarmanız için.
Hepimiz muhakkak ki hayatımız boyunca unutamadığımız bir aşkımız,bir dostumuz olmuştur.Ama en saf haliyle..Peki çocuklarımız ne yaşayacaklar.Nasıl tadacaklar o aşkın sevginin yüce tadını..Düşünsenize onlar için ne büyük bir eksiklik ve kayıp..Şimdiden hayvan sevgisini bile sanal ortamdan tadıyorlar.Türlü türlü oyunların bünyesinde.Çiçekleri bile sanal ortamdan seviyorlar.Ama kokusu bilmeden elleriyle yapraklarını okşamadan.Nereye gidiyoruz biz,bir bileniniz var mı?
Aşkı arıyorum aşkı.Tüm insanlar ve canlılar için ve gelecek....
YORUMLAR
şimdiki aşklar ası lbir papatya ya kelebeğe benziyor ve arı ya papatyanın ömrü bir bahar kelebeğin bir hafta arı onu bilmiyorum yani aşklar kısa sürüyor aşk mutlu olmak değildir mutluysan o sevgidir aşk eşekten düşmeye benzer adamı ya ölüdürür yada sakatlar öyle haykıramazsında aşkını nefesin kesilir sesin çıkmaz aşk yılandır kalbine çöreklenir canı istedikçe seni sokar kuşku ve kıskançlık zehirini akıtır bağazına kadar aşka doymak değildir o kalbinin boğazına kadar çıkması ve orada atmasıdır çünkü şah damarın boğazındadır boş ver arama aşkı yaşlılar senden daha iyi bilir