- 2029 Okunma
- 39 Yorum
- 0 Beğeni
Coşkumun Kanadını Kırana !
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
O son günümde keşke bir martının gözünden izleseydin beni, omzumdan teğet geçen mahçup kanat çırpınışlarınla.Çığlıklarını vursaydın kulağıma.Kanadına saklayıp merhametini sıkı sıkıya, meşru bir acımasızlıkla gelseydin yine de.Elim ayağım yüreğim ne kadar yorgundu görebilseydin.
Şimdi kırgınım sana ve bu sevmediğim duyguyu yüreğimin neresine koyacağımı şaşırdım…
Tahammül fukarasıyım bugünlerde, ölüm yarısı uykulara dalacağımı düşündükçe bir gergef gibi gerildikçe geriliyorum.Kabuk bağlasın diye gözüne baktığım bir yara gibi bu kırgınlık…
Yazmakla ancak geçici şifalar arıyorum yüreğime.
Birden irkiliyorum…
“Yok başka çare, rüzgarla konuşmalı, yağmurda ıslanmalıyım” diyorum…
Ve,
ve İstanbul’a sımsıkı sarılmalı...
Her başım sıkıştığında veya üzüldüğümde çocukluğuma iltica etmek istiyorum biliyor musun?Annem o mor leylak kokusuyla sarılsın, öpsün diye saçlarıma herhalde, babam hep şımartsın diye beni aldığı bebeklerle.Anneannemin dilinden düşürmediği "karabiberim" demelerini özlüyorum.Ve, beni sokakta oynarken üzenleri öldürecekmiş gibi bakan, koca kiraz ağacının en üst dallarındaki meyvelerini kargalar yemesin de, Seçil ’e kalsın diye rengarenk poşetlerle kapatan, beni her zaman ve her yerde seveceğini bildiğim nurlâr içinde yatan büyükbabamı arıyorum en çok...
Sanki dokunulmazlığım vardı, çocukluğumda bu kadar ağlamamıştım eminim...
Burgaç gibi içimi oyan bir ağrı okunuyor gözlerimden.Erkenden yatıyor, geç başlıyorum güne.Yine de çok yorgunum.Sevginin sıcaklığını içinde duyan herkes, omuzunda sevdiğinin gölgelerini taşıyormuş anladım...
Yine yağmur kokusundan kaçıyor bizim yakanın martıları...
Azar azar çürüyor söyleyecek sözlerim ağzımda.Yaşanan her an kendi gerçekliğini çekinmeden yazdırırmış.Yazıyorum, istidâd yarlarından düşüp yaralansa, kanasa da dizlerim.Vazgeçmiyorum, geçemiyorum bana verdiğin güçten.
Çünkü sen;
Benim için ezberlenmiş repliklerin dışındasın...
İçimdeki coşkunun kanatlarını uyku mahmuru gözlerinle kırsanda.
Sen peki,
Sen, beni meleklerle yarışmaktan alıkoyduğuna mutlu olacak mısın?
Sükûtunla taçlandırdığın bu işkenceyi, incinmişliğini çocuk yanımın, o derin uykuya dalarken bir kez daha anımsayacağım.Uyandığımda nasılsa olmayacaksın ve ağzıma ne geliyorsa söyleyeceğim sana marazi koridorlarda sesim yankılanarak, duymayacaksın. Genzim yanarken o menem narkozun tadıyla, birtek annemin öpücüğü tatlandıracak ağzımı...Geceye son kez soyunacağım gölgemi, şu kırık sokak lambasına bırakacağım gözlerimdeki feri...
Dibine vurduğumda hayatın, tutamıyorsan ellerimden sıkıca ne demeli sana bilmem ki?
Hani her ağladığımda omuzunda olacaktı başım.Koca koca adımlarla gelecek, küçücük adımlarla gidecektin hani mücbir sebeplerle...
Anlamak için önkoşuldur sevmek unutma.
Gün geçtikçe daralıyorken boynumuzdaki ömür denen halka, ben hala içimde sana bestelediğim şarkıları dinliyorum...
Kapat tüm kapılarını öyle gel, hesabımız çok uzun seninle...
Şiârın gün gibi aşikârken, körebe oynamayı istemek niye?
SNKY
Edebiyat Defterimin, saygıdeğer Seçki Kuruluna yazımı güne layık gördükleri için teşekkürler...
:)
YORUMLAR
" Hani her ağladığımda omuzunda olacaktı başım. Koca koca adımlarla gelecek, küçücük adımlarla gidecektin hani..." dendiğine,
" ....o çiçekçiyle."
Bilinen bir çiçekçi ve daha önce çiçek göndermiş biri olduğuna göre derin bir sevgi ya da dostluğa sitemin son derece nâif bir şekilde dillenmesi vardı satır aralarında.
Çocukluktan başlayan bir milâd ile...
Eyvallah!
(( Seçil Nimet ))
Sitemin, kırgınlığın dahi naif anlatılmasından yanayım...
Kırgınlığımı yazdığım kişi dahi bu yazımı çok beğendiğini söyledi hocam...
Mevlâm gönülleri kırdırmasın karşılıklı...
Onur verdiniz...
Saygılarımla...
Sevginin sıcaklığını içinde duyan herkes, omuzunda sevdiğinin gölgelerini taşıyormuş anladım...
Benim için ezberlenmiş repliklerin dışındasın...
Şiârın gün gibi aşikârken, körebe oynamayı istemek niye?.....Seçkileri hak eden bir kaleme, insana en çok yakışan duyguyu geceme kattığı için teşekkür ederim...
(( Seçil Nimet ))
Hımmmmm !!!
Güzel bişi yapmışım sanırım... :)
" Anlamak için önkoşuldur sevmek unutma."
bu s/özü unutmamak dileği ile
ki
herşeyin başı anlamak, sevmek bir de sağlık...
Var ol güzel gözlü şaire,
sevgimle
(( Seçil Nimet ))
Sevgimle Nâr ...
Sevmeyi sevmek gerek evvelaaaa...
Ne güzeldi gelişin...
Unutmayalım sevmeyi... :)
Nar-ı Çiçek
Güzel olan sensin
kalemin tuttu yine yüreginden, yine sen tuttun dilekelrimden umut ile...
duyguları ifade edişiniz mükemmel..
her zaman ki gibi..
çok çok tebrikler..
selamlar.
(( Seçil Nimet ))
Her zaman ki gibi miiii?
NE güzeldi bu yorum...
Teşekkürler bu güzel gelişinize...
SEVİLAY DİLBER
farkında değilmiiniz..
aşk olsunn.
(( Seçil Nimet ))
Hayır hayır lütfeeeeennn...
Herzaman ki gibi deyince çok mutlu oldum...
Her zaman ki gibi güzel yazıyormuşum dedim kendi kendime, şımardım ne bileyim...
Görmez olur muyum sizi... :)
Ah Seçilll, nasıl bir yazı idi böyle aklımı başımdan aldın....
Her cümle bir diğerinden değerli idi
müthiş bir duygu yumağı
ne desem az geleceği için, sadece şahanesin diyorum...... çokk sevgimle canım canım...
(( Seçil Nimet ))
Nebihâ...
Öyle kırgın yazdım ki bu yazıyı belki elli kere okudum...
Okuyan herkes bu duyguyu alabildiyse ne mutlu...
Çok sevdiğim ama kalbimi kıran birine sevgiyle yazılmış bir yazıydı bu...,
Beğendiğine sevindim...
Kocaman kocaman sevgimle...
(( Seçil Nimet ))
Ve senin aklını başından almak yazdıklarımla, gerçekten güzelmiş bu his...
Sevgiler...
Kalimera.
Dilerim çok kısa sürsün sende o tür duygular, hatta bir daha hiçç kapını çalmasın.
ŞAHANE idi, hakkını teslim etmek gerek. İnşallah bundan sonra sadece kurgulamak zorunda kalırsın....
Okudum, ama yorum yazmaya zaman bulamadım.
Önce çookk güzel bir yazı olduğunu söylemek isti/yorum. Sonra seçkimize teşekkür etmek isti/yorum.
Sonra ( iyi ki böyle bir insan doğurmuş diye ) annene teşekkür etmek isti/yorum.
En son; iyi ki bizimlesin demek isti/yorum.
Başarılarının devamını bekli/yorum.
SEVGİMLE.
(( Seçil Nimet ))
Ne tatlısın...
Teşekkür ederim bu sevgi dolu yorumuna...
Sevgimle...
Bu sitede daha fazla vakit geçirdikçe ve böylesi güzel yazılar okudukça senelerdir yazılı anlatıda şiiri ön planda tutan ön yargım da kırılmaya başladı.
Mükemmel bir yazı demekle kalmamayı tercih ediyorum, çünkü tıpkı bu yazı gibi bazı yazılar ve şiirler okuyucunun buradan kendine neler aldığını, bu sayfadan hayatının nerelerine gittiğini duymayı fazlasıyla hak ediyor.
İnsan bu dünyada kırıldıkça ki bu kırılmaya sebep olan en sevdikleriyse kendini daha savunmasız hissediyor, seni kıran biriyle savaşamamak ona aynı kötülükle karşılık verememek yenilgilerin en büyüğü ve çoğu zaman bu yenilgilerle yaralanırız biz.
Yenildikçe yaralarımız büyür, yalarımız büyüdükçe büyürüz ve o zamanlar en çok çocukluğumuza sığınırız. Aşınmamış kalplere, güzel ağaçlara, saçlarımızı okşayan ılık rüzgarlara, bahar kokularına...Annemize. (Ben hep annemde bunun için mi o büyük hüznü gördüm bilmiyorum, sanki her şeyi biliyordu, sanki büyüdükçe yaralanacağımı, bu dünyada tek, savunmasız kalacağımı, en sevdiklerim tarafından kırılacağımı düşündükçe ağlıyordu annem, gizli gizli...)
Yazıdaki o kırılgan, o sitemini, öfkesini bile dile getirirken buna sebep olanı çok kırmamaya özen gösteren dil beni o kadar fazla etkiledi ki... Yazanın şimdi, çocukluğundaki o mor leylak kokusuyla, göğü ve ağaçları gördüğü odasında uyanmasını dilerdim.
Ama bazı şeyleri bilmek, dünyanın en büyük ızdırabı. Bazı yaralar kabuk bağladıkça içe doğru büyür.
İçe doğru büyüyen yaralarımızın,
anneannelerimizin saf dualarıyla durması dileğimle.
Teşekkürler bu güzel yazı için.
(( Seçil Nimet ))
Kızsamda kırılsamda karşımdaki insanı sevdiğimi asla unutmuyor yüreğim...
Kırgınlıklarında güzel yazılacağına bir örnek olsun bu yazı...
Hem insan sevdiği insana, arkadaş, dost veya sevgili olsun farketmez bir anda nasıl nefret dolar?,
Sevgimle, yorumunuza teşekkürler...
(( Seçil Nimet ))
Teşekkürler, çok severek yazmıştım ve güne gelişi beni ziyadesiyle mutlu etti...
Sevgiler...
(( Seçil Nimet ))
Evet evet...
Şiirsel bir nesir oldu bu eser...,,
Sevgimle...
(( Seçil Nimet ))
"Şaheser yürek"
Biraz iddialı ama hoşuma gitmedi değil Sayın; N.ALTIN...
Beğenmenize sevindim...
Sevgi ve saygımla...
N.ALTIN
Güzel olan her şeye layıksın bunu hissediyorum...
Az bile söyledim narin ve nadide çok özelsin,
Dualarımla,
(( Seçil Nimet ))
Offf!!!
En zayıf noktamı buldunuz işte... :)
Sevgimle çok sağolun...
Nasıl da dillenmiş hayal kırıkları, yüreğe batıyorlar.
İstanbul saklasın seni...
Gönülden tebrikler sevgili SNKY.
(( Seçil Nimet ))
Eveeeet lütfen saklasın beni ,kırgınlıklarımı en güzel İStanbul'umun fotoğraflarını çekerek atıyorum sevgili ZEYNEP...
İnceliğine teşekkürler...
Beğenmene mutlu oldum inan...
Hep gel... :)
Zeynep Süberk
Hep gelirim, seve seve gelirim :)
(( Seçil Nimet ))
Seni İstanbuldasın diye düşlemiştim nedense?
:)
Zeynep Süberk
(( Seçil Nimet ))
Bende çok duygulanarak yazdım sağolun...
Saygıyla...
Eskilerimiz ; '' sevmeyi bilmeyen gönülde hayır olmadığı gibi , ağlamayı bilmeyen gözde de hayır yoktur .'' derken , ne de güzel söylemişler ...Ah ! Ah !..İlimleri olmasa da , cevherin kadri kıymetini bilen irfan sahibi o eskilerimize selamlar olsun !..
Sevdadan , şefkat ve merhametten haberdardılar ... Darulemandılar... Kanadı kırık serçe kuşu gibi kendilerine doğru koştuğumuzda , sığınak yeri gibiydi gönülleri ... Yaslandığımızda ; sükûn bulup , uyuyuverdiğimiz dağlar gibiydi omuzları ... Gönül sarrafıydılar ...
Peki ya sevdamız , sevdalılarımız !.. Onlar da başka bir vefalıydı ... Ya şimdi ?..
Harf yerine inciler düşüren nazenin kaleminiz , sürüklediği duygu kasırgalarında , bunları terennim ettirdi bendenize efendim !.. Lütfen kabul buyurun !..
En kalbi saygılarım ve tebriklerimle ...
(( Seçil Nimet ))
Keşke yorumları birden fazla etkili seçme hakkımız olsaydı hocam...
Öyle güzel bir yorum yazmışsınız ki anlatamam...
Sevgi ve saygılarımla...
"Dibine vurduğumda hayatın, tutamıyorsan ellerimden sıkıca ne demeli sana bilmem ki?
Hani her ağladığımda omuzunda olacaktı başım.Koca koca adımlarla gelecek, küçücük adımlarla gidecektin hani mücbir sebeplerle..."
Ne güzel de dedin. Tam bu gibi durumlarda olacak o çok önemsediğimiz kişi yanımızda ki, kalbimizin çarptırmasının bir anlamı olsun. Hayata bakışımız değişin ve endişe silinip, kocaman bir gülümseme gelsin yüzümüze de...
(( Seçil Nimet ))
Hoşgelsin tüm gülümsemeler hayata dair... :)
Anaaaaaa! Ben bu yazıyı nasıl kaçırmışım yâ hu:)
Üstelik bildiri de geliyor, neyse bağışla kardeşim geç kaldım.
Çok güzeldi, sonlara doğru ve özellikle finalde onikiden vurdu.
Başarını kutlarım güzel yürekli kardeşim.
Selam ve sevgimle.
(( Seçil Nimet ))
Gündaş abim, sevgimler, her daim...
Beğenmene sevindim... :)
(Mustafa Çetiner)
Güne gelen yazınızı kalbindeki güzellikleri okutan seni teprik edeyorum sevgi ve saygılarımla..
(( Seçil Nimet ))
Çok teşekkürler sevgili Semra_görgün...
Beğendiyseniz ne mutlu...
Sevgimle...
(( Seçil Nimet ))
:)
Seni mi kırıcam Sema...
Hoşgeldin ama yazımı beğendin mi onu söyle n'oluuur?
Sende gülümse hadi ! :) :)
Gönlümün birincisinin güne gelmesi beni çok mutlu etti, tebrikler Seçil kardeşim.
Yeni paylaşımlarda buluşmak dileklerimle, selam ve sevgiler.
(( Seçil Nimet ))
Ooooffff...
Teşekkürler sevgili HAndan...
Bugün defalarca okudum yazını ama saat 00:00' ı göstermeden yorum düşmedim; düşmek istemedim. Bekledim. Anasayfayı süslemeliydi çünkü bu yazı. Ne mutlu ki oldu.
Her okuduğumda aynı etkiyi veren, son derece özenli, nitelikli ve estetik bir yazı her yönüyle...
Sesini duydum her bir satırda... Harf harf akıttın içime ruhunu... Çok güzeldi çok...
***
Ve son olarak, ''Asla vazgeçme! Hep iyi kalpli ol!''
Öptüm o ışık kalbinden can kadınım.
(( Seçil Nimet ))
Asla asla vazgeçmicem...
İnsan kırgınlıklarını ve küskünlüklerini de güzel yazmalı...
VE ben meleklerle yarışa devam etmek istiyorum son nefese dek...
Sevgimle kuzuparem sevgimle...
İnsan o kadar çok biriktirir ki bazen içinde,çoğalanlarla başa çıkmak patlamayla gerçekleşir ancak...
"Anladım sonu yok yalnızlığın, hergün çoğalacak
Herzaman böyle miydi bilmiyorum
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak
Alışır her insan alışır zamanla kırılıp incinmeye
Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp yeniden ayağa kalkmak
Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette
Bekliyorum bekliyorum bekliyorum
Hadi gelin üstüme korkmuyorum
Bulutlar yüklü hayatı hayata üstümüze hasret
Yokluğunla ben başbaşayız nihayet"
Duygu yoğunluğunda bu şarkıyı anımsadım/Tebrikle
ve de Sevgiyle
(.
ellerime taş kınası yakmak istiyorum sevgili seçil
sonra güneşe uzatıp kurutmak üşümüşlüğü.
ah canım ne çok yağdın lapa lapa böyle
mevsim zaten kış bir de bu damlacıklar
pul pul buz tuttu göz uçlarım
donduk güzeldaşım
derin ve duygulu
günün seçkisi
sevgimle....
(( Seçil Nimet ))
Öyle mutluyum ki...
Teşekkürler sevgili Mehtap...
Sevgimle...
Söylenecek Ne Kalmış ki Yoruma yazalım... şiir tadında, harika bir anlatımdı..
saygıyla,
(( Seçil Nimet ))
Teşekkür ederim uyarıya mahal vermeden gelen akrostişli yorumunuza Kenan Bey...
:)
Ağzımızda birikin sözcükler yüreğimizde küflenmeye yüz tuttuğu zamandır ölümün duvağında kınalı ağıtlar yaktığımız anlar!...
İşte bu yüzdendir martıların gözlerinde saklanan perilerin kelimelere sığınan bakir hıçkırıklarındaki ıslaklığın nedeni...
Görülmemiş hesaplar yakılmamış gemilerin güvertesini temizler ...
Bu kargaşada ya boğulmaktır çare ya da sıkı sıkı sarılıp biz olmaktır!....
Tebrikler güzel insan...
(( Seçil Nimet ))
Mehtap...
Kanatsızım...
Öyle mutluyum ki, ben Edebiyat Defterimi çoooook seviyorum...
Yorumun içimi sızlattı ve sanırım yazımı bile gölgesinde bıraktı...
Ama böylesine koca bir çınar ağacının gölgesinde kalmak huzur verir ancak insana...
Sevgimle ve dostlukla her daim... :)
Mehtap ALTAN
Çok güzeldi yazın çok...
(( Seçil Nimet ))
Sen nasıl mütevazi bir kadınsın, şairsin, yazarsın anlamadım ki !
Her bir yorumun şiir tadında yani elimden gelse gördüğüm yorumlarına pc'min ekranına yapıştıracağım uğur böceğini...
Mehtap bir gün senin gibi yazar mıyım diyorum ama daha çooook fırın ekmek yemeliyim...
Bir kanadım kırık çıktığım bu yolda bakalım daha neler öğreneceğim...
Kendi halimde birşeyler yapmaya gayret ediyorum ama kendimce işte, hissettiğimce, yüreğime kuvvet anlayacağın...
Sevgimle Kayıp Prenses...
Kırıldığında coşkunun kanadı işkence gibidir yaşam nefessiz kalınır bunu kendimden bilirim...ve ben de öyle zamanlarda hep çocukluğumun özlemine kaçarım sorarım sorgularım bu böylece geceler boyu sürer bitmez sorgularım taki silkinip kendime gelip sevişircesine karşılayana dek doğan güneşi ve o güneş ki işkence gibi geçen gecelerimin ardında nelere baskın gelmez ki;yeniden tutun durur beni kırık yanlarımdan yaşama
Yeniden alırım umudu yanıma...
Ve
Umut yaşamın katalizörüdür sevgili şair kim bilir belki de yarın payına güneş düşecek ve gamzen de iyimser bir gül açtıracak baharlara inat kim bilir...
Soran sorgulayan çok güzel bir dökülüş tü yazı hep bir sonraki paragrafı merak içinde okuyarak bir çırpıda su gibi aktı...
Tebrik ederim
Emeğine
Yüreğine sağlık
Dostlukla....
(( Seçil Nimet ))
Bu yorumlar beni daha da çocuklaştıracak sanırım...
İlticadan "HAYMATLOZ" durumuna düşebilirim...
Anavatanım çocukluğum olsun ama...
Bugün şımarmak istiyorum, tıpkı çocukluğumdaki gibi...
Güzel yorumunuza teşekkürler...
kesinlikle çok etkileyici bir üsupla yazılmış ve oldukça iyi anlatılmış bir iç ses
dillendirmesi diyebilirim...
ve geniş bir zamanda daha derin incelemeye değer dedim. duyguların sıcak tandansını hissettim okurken.
abartmadığımı bilirsin az çok burada okuduğum iyi yazılardan biriydi duygu aktarımı olarak...
ve duygu aktarımı bu işin özüdür aslı... kurgulama ve uygulama olarak ikye ayrılır. birincisi bilmekle alâkalıdır ikincisi ise uygulamak, göstermekle.
kim nasıl ne hissederse hissetsin beni ve kimseyi ilgilendirmez yazdığında. ama bana anlattığında ilgilenmeliyim
kendi gözlerimle ama başka bir ruhla dalmalıyım içine yazılan her neyse. o umurumda bile değil hali bir meraka bir zevke dönüştürmeli
tema ne ise belki hüzzün belki açk ya da özlem ya da her neyse akmalı içime ılık ılık. şimdiki gibi.
her şeye rağmen tüm olumsuzluklarına rağmen güzel hayat. ve iki gong arası bir şey yaşadığımız. ve o gongun ne zaman ne şekilde
çalacağını da bilmiyoruz üstelik.tek bildiğimiz bir gün çalacağı. bence asıl boşluk o iki satır arasını iyi dolduramamaktır.
hep deriz zamana en iyi ilaçtır diye. ve bana biraz saçma gelir ya da eksik! aslında bizler zayıf ya da kötü birer hasta mıyızdır yoksa!
yoksa o ilaca ne gerek var ! ve şöyle bakmalıyız belki hayata; bu bir tarla ve bir müddetliğine bize verilmiş!
ve her ne olursa biz bu tarlayı sevgiyle ve umutla ekmeliyiz...
çünkü ne tecelli bize ait ne de o gonga vuran tokmak! ve düşünmeliyiz olgun başakların önce düşmesini beklerken, arada nice yemyeşil filizler
öpmüştür mihrabı! ve sımsıkı bir ilencimiz olmalı hayata buna uğraş vermeli bilenmeliyiz olduğunca.
öyle ya kimse iyi gözle bakmaz dilencilere! eğilip büğülmek faydasızdır değil mi? öyleyse dimdik çakı gibi durmalı hayatın karşısında.
ürün de bizim değil aslında hasatta!
yazının adı ''coşkumun kanadını kırana''... böylesi bir yazı yazdırmasından başka güçlü biri değil o her kimse. hani çok değer verdiklerimize kullanırız ya
''hayatım'' sıfatını. ve bazılarına iki beden büyük gelir eğer küflenmiş bir izse bıraktığı...
etkileyici ve okunası yazın için teşekkürler arkadaşım.
(( Seçil Nimet ))
Bende bu yorumu etkili yorum seçerim dostum...
Selam olsun...
(( Seçil Nimet ))
Yo ben yorumuna pembelik serpiştirmiştim azıcık...
Yüzüne gelsdiyse afedersin...
Sevgimle Serhat... :)
Serhat AKDENİZ
Son kullanma tarihi geçmiş bir mutluluk gönderme bana sakın o çiçekçiyle.
Nasıl cümleler bunlar böyle!
Size çiçek gönderenler değil de sizin için bahçesine çiçek dikenler olsun hayatınızda inşallah.
Selamlar.
(( Seçil Nimet ))
Amin...
Milyon kere hemde...
Teşekkürler...
Her başım sıkıştığında veya üzüldüğümde çocukluğuma iltica etmek istiyorum biliyor musun?Annem o mor leylak kokusuyla sarılsın, öpsün diye saçlarıma herhalde, babam hep şımartsın diye beni aldığı bebeklerle.,,
KALEMİN MUHTEŞEMLİĞİYDİ,,,SÜPER,,
(( Seçil Nimet ))
Binay ablacığım çok çok sağol...
Sevgimle...
Duygu seliydi canım. Müthişsin. Kutluyorum güzel anlatımını. Sevgilerimle.
(( Seçil Nimet ))
Çok sevindim bu coşku dolu yorumunuza...
Sevgimle Aysel hanım... :)
Her satırı yüreğimi titreten bir anlatım, ağlamak istiyorum, gözlerim dolu dolu.Bu duygu sağnağında yazacaklarımı sıralayamamaktan endişem.
İnsanız kırılganız, yine de kim olursa olsun bizi incitmelerine izin vermemek elimizde.İpek böceği kozasında saklarız duygularımızı, biz istemezsek kimse erişemez.
Çok güzeldi Seçil kardeşim, harika bir anlatım.
Ondan yüksek puan olmadığı için on puan, benim günümün birincisi.
Selam , sevgi ve iyi dileklerim sizin için.
(( Seçil Nimet ))
Birqaz da keder yazmak gerekir değil mi?
Hep toz pembe hayalleri yazarsak ve mutsuzluğu tanımaz isek hayatta nasıl biliriz ki mutluluğun kıymetini...
10 puan 10 puan 100 puan aldım o vakit senden...:)
Barış MANÇO misali...
Ha bu çocuk adam olamadı o başka sevgili Handan...
Sevgimle...
handan akbaş
Yoksa hayatın sıkıntıları bizi ezer, sevgiler güzel gözlüm.
Olsun be üzülme her kim ki o kanadı kırmak için yola çıkmıştır ..biz oluruz karşısında bir sürü sevgi kelebeği kuşatır kanatlarını yeniden .
Olsun be üzülme ...can suyum deli kadın'm
(( Seçil Nimet ))
Geç kaldın...
Ama sen cübbeyi bi giyde gel bakem, belki tahdit kararı aldırırız bu yokoluşlarına...
Sevgim her daim be Laciiiii...
O sevgi kelebenklerini öperim ben kanadından e mi?
(( Seçil Nimet ))
Teşekkürler...
Beğendiğinize sevindim... :)
Nasıl bir yorum yapacağımı şaşırdım ki duygularımı ifade etme özrüm var zaten,affola..
Söylemek istediğim harika bir keder anlatımı...Hele böyle kedere batmışken kaybolası geliyor insanın her bir sözcükte...
Çocukluğuma iltica etmek istiyorum ben de...
Ve değerli kalemi tebrik ediyorum...
Sevgilerimle
(yüreğinize iyi bakın)
(( Seçil Nimet ))
Bu nasıl yorum yazacağı duygusunu bilmemek oldukça hoş emin olun Roza...
Benimde zaman zaman hissetmekten zevk aldığım bir durum açıkcası...
Beğendiğinizi anladım ya, herşeye bedel...
Kederin yada kırgınlığın bile güzel anlatılmasından yanayım...
Sevgimle...
Son cümleye on üzeri on :)
Geri kalan kısma 10...Duygusal bir yazı. Kelimelerde bu yönde seçilmiş, estetik bir anlatım. Kedere şiir giydirmiş yazar.
Yazmaya devam.
Tebrikler Seçil.
Sevgiler...
(( Seçil Nimet ))
Sorma şiir mi yazsam dedim ama olmadı, çok uzun geldi Aynur...
Beğendiğine sevindim...
Çok zevkliymiş yazmak ama kurguya hala giremedim bakalım ne zaman kurucam? :)
Teşekkürler...
Aynur Engindeniz
Sevgiler.