- 1114 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
TÜRK DÜNYASI'NIN LİDERİ RAUF DENKTAŞ HAKKA YÜRÜDÜ..
TÜRK DÜNYASI’NIN LİDERİ RAUF DENKTAŞ HAK’KA YÜRÜDÜ..
KKTC’nin Kurucu Cumhurbaşkanı Rauf Denktaş Hak’ka yürüdü.
Allah Merhum’un günâhlarını affetsin; mekânı Cennet olsun.
Kuzey Kıbrıs’ta17.01.2012 gnü Merhum Denktaş’ın cenaze namazı kılınması hazırlıkları düzenleniyor.
Bu merâsimi TRT televizyonu da naklen yayınlıyor.
Bu yazıda, bu merâsimden kısa-kısa bilgiler sunacağım:
*) “MİLLET”:Bu merâsimde “millet” kelimesi yerine; “ulus” kelimesi kullanılmıştı... “Ulus” kelimesi; “Moğolca” bir kelimedir. “Millet” kelimesini Arapça’dan almışız amma bu kelimeyi bütün Türk Dünyası kullanılıyor.
*) “ALKIŞ”: Merâsimin bir yerinde, kalabalığın bir kısmı Merhum’un tabutunu alkışladı. Tabîî bu alkış iyi niyetli bir alkıştı, amma unutmayalım ki, alkış; bir sevinç, bir mutluluk ânında tutulur. Hâlbuki bu bir cenâze merâsimi..
*) “MESEL”: Merâsimi naklen veren televizyonundaki anlatıcı “MESEL” kelimesinin yerine; “ÖRNEĞİN” kelimesini kullanmıştı... Bildiğiniz gibi; bu kelime Ermenice’dir. “MESEL” kelimesi Mukaddes Kitabımız Kur-an’ı Kerîm’de geçtiği için, laikliğe zarar gelebilir ( ! ) endişesiyle bâzı insanlar “MESEL” kelimesini kullanmıyorlar.
Ayrıca, Dünya Türklüğü’nün Lideri Merhum Rauf Denktaş’a sağlığında kim ne demiş:
(Bu sözler; 17 Ocak 2012 tarihli Yen Çağ Gazetesi’nden iktibas edildi).
“Kim ne demişti
- Başbakan Tayyip Erdoğan: Yaşına saygı gösteriyorum. Git ne yapıyorsan Kıbrıs’ta yap. Ahlâkî sınırların dışında
- Cumhurbaşkanı Abdullah Gül de, aynı dönemde Annan Planı’nı savunmuş, Denktaş’ı uzlaşmazlık”la suçlamıştı.
- Perihan Mağden-Radikal: Tıkaç Denktaş, büyük bir paranoya profesörü, mide bulandırıcı... Her şey bir yere kadar...
- Hadi Uluengin-Hürriyet: Radikal süper bir ’Pişkin Denktaş’ başlığı atmıştı. Bu söz Denktaş için sonsuz ’kibar’ kalıyor
- Ayşe Özgün, köşesinde Denktaş ile danışmanı Mümtaz Soysal’ı “utanmazlık” ve “Atatürk yolundan ayrılmak”la suçladı.
- Koray Düzgören-Yeni Şafak: Kıbrıs dâvâsının sembol ismi Denktaş aslında kontrgerillanın beslediği bir katîl...”
Biz, Büyük Türk Milleti olarak; Türk Dünyası’nın başı sağ olsun; Cenâb-ı Allah, Rauf kulunun günâh ve kusurlarını affetsin; mekânını Cennet eylesin. Âmin.
TTK.
YORUMLAR
Kıbrıs'ın Demireliydi kendisi..Cami, kuran kursu ve manevi hayata vurduğu darbe ile Rum yönetiminin istediği standartı yakaladı...torunu ise Rum vatandaşı olup AB pasaportu alırken ,sahte milliyetçilikten rahatsızlık duymuyordu..
iki aya kalmaz buradaki Demirelde gidici...yandı keten helva... yahudi adetlerine göre gömülürse tezat olmaz sanırım...
Vehbi Okur
Fikirlerinize iştirâk etmiyorum. Merhum Rauf Denktaş, bizim gözümüzde
Dünya Türklüğü'nün Lideridir. Cenâb-ı Allah Rahmet eylesin; mekânı Cennet
olsun.
Yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim.
TTK.
Kıbrıs'daki Türk varlığının devamını sağlamak için
bütün ömrünü bu davaya adayan Türk büyüğü Sayın Rauf DENKTAŞ'a
Allah rahmet eylesin.
Umulur ki geride kalanlar, onun gösterdiği yolda ilerlemeye devam ederler.
Yazınız sebebiyle sizi kutlar, saygılarımı sunarım.
Vehbi Okur
Cevabî yazınız için teşekkür ederim.
Allah, Rauf Bey'e rahmet eylesin. Âmin.
TTK.
Vehbi Okur
Zahmet edip yazıma cevap vermişsiniz.
Selâmlarımı ve teşekkürlerimi sunarım.
TTK.