- 637 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
RAUF DENKTAŞ'I KAYBETTİK
Sadık Özen
RAUF DENKTAŞ BÜYÜĞÜMÜZÜ KAYBETTİK. BÜYÜK ACI İÇİNDEYİZ.
"İYİ İNSANLAR İYİ ATLARA BİNİP GİDERLERMİŞ"
VE ARTIK SON DEVLET ADAMIMIZ DA BİZİ BIRAKIP AYRILDI ARAMIZDAN RAUF DENKTAŞ DA AYRILDI ARAMIZDAN. İÇİMİZ YANIYOR.
Artık ne iyi atlar kaldı, ne de onlara binip gidecek iyi insanlar. Onları kendi ellerimizle yok ettik birer birer. Rauf Denktaş’ı bile bindiği atın üzerinden çekip düşürmedik mi yerlere. O’nu yerlerde süründürmeğe kalkanlar olmadı mı kendi içimizden. Ayağına çelme takmadılar mı? Ama her defasında büyüttüler O’nu. Daha da yücelttiler. Evet Türklerin son devler adamı O oldu. Yavruvatan’da Atatürk’ün son temsilcisi. Ağlamak yetmiyor, yas tutmalıyız onun için. Eğer içimizde birazcık olsun kadir kıymet bilenler varsa üç günlük yas ilan ederler. Bana göre gömüleceği yer Anıtkabir’ in bir köşesi olmalıdır. Dilerim devlet ricalinden bunu anlayabilenler çıkar. Ruhun şadolsun Büyük Denktaş. İyi ki seni yakından tanımış, elini öpebilmiştim. Seni kaybetmenin acısı içimizi yakıyor. Seni daima en içten duygular ve en saygın sözlerle anacağız. Ruhun şadolsun, mekanın cennet olsun.
ACABA BİR DAHA o’NUN GİBİSİ GELİR Mİ DERSİNİZ ?
YORUMLAR
ALLAH RAHMET EYLESİN..
Esâsında sâdece KKTC'nin değil; bütün Türk Dünyası'nın Lideri olan Merhum Rauf Denktaş Hak'ka yürüdü Allah Liderimizin günâhlarını af; mekânını Cennet eylesin. Âmin
TTK.
sadikozen
Allah rahmet eylesin.Nur içinde yatırsın.
O ki Türklüğün ,bizlerin şerefini korudu ,bu günlere ulaştırdı
bizim dualarımızda onu cennete ulaştıracaktır inşallah.
Sadık Bey Anıtkabir'e gömülmesi düşünceniz güzel ama ömrünü verdiği kutlu davasını gerçekleştirip bizlere vatan olarak bıraktığı topraklardan ayırmak ruhunu rahatsız edecektir bence.
Benim önerim de K.K.T.C.nde bir Anıtkabir oluşturup oraya gömülmesi daha uygun olacaktır.
Türklerin son devlet adamı değilde şu an ki son devlet adamımız o oldu, mu desek acaba.. Yavruvatan’da Atatürk’ün son temsilcisi benzetmenize de gönülden katılıyorum.
Akşam küçük kızım kim diye sorduğun da ben de Atatürk Türkiye Cumhuriyetini kurdu,Rauf Denktaş'ta K.K.T.C. ni kurduğundan Atatürk'e eş bir Türk Lideri'miz demiştim.
Allah Türk Milletini zorda bırakmasın yeterki ,zora düşünce bu millet ne liderler çıkarır daha.
Merhum M.Akif'imizin dediği gibi Allah bu millete bir daha İstiklal Marşı yazdırmasın.
Bana da yakından görmek elini öpmek nasip olsaydı keşke.
SAYGILARIMLA.