- 564 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
DİLEK YILDIZI
@dilekyildizi
annem değişik birşeyler yapmayı denedim. Şimdi bende kendi yazdıklarımı okuyordum. Anlatımın bazı yerlerinde yazarken unutup kelimeleri atlamışım. Bazı ifadeler kopuk.Ama dediğim gibi farklı bir tarz çalıma yapmak istedim sadece deneme yaptım....
yorum için teşekkürler
ellerinden öptüm....
yorum için teşekkürler
ellerinden öptüm....
DİLEK YILDIZI
@dilekyildizi
anlatımın bazı yerlerini farkında olmadan kopuk yazmışım. amacım sadece farklı bir tarz denemesiydi sadece...
güzel yorumunuz için teşekkür ederim...
saygılarımla...
güzel yorumunuz için teşekkür ederim...
saygılarımla...
13 Ocak 2012 Cuma 22:28:09
oyyyyyyyy oyyyyyyy zaten show tvde tımarhaneden kaçan bir deli yani ADINI FERİHA KOYDUM dizisindeki karekter oyuncusu gece boyu yaptığı işkencelerle flimde beni baydı yazınızı gördüm okudum oda ne burda da birşeyler anlatılıyor bir şeylerle yüzleşiliyor hayeldemi ,rüyam oyunumu her ne ise yinede ürkütücü aklım karıştı kusura bakmayınız emeğe saygım var fakat benim tarzım değil böyle şeyler gece rüyamda uğraşamam onlarla:))
DİLEK YILDIZI
@dilekyildizi
sana başka birşey demiyeceğim...sadece yatağında uyurken senin nefesin dışındaki sesi dinlerken. bence dizilere çok ama aynaya az bak senden önce gölgelerin yürümeye başlarsa düzeltmek için istersen cevap verirse FERİHA ya sor...
KAPRİSLİ YORUMCUM TEŞEKKÜRLER BENDE SENİN ADINI ADSIZ KOYDUM
bence dizilerde değil gerçek hayatınızı dizi keyfinde yaşayın....Şu an ben olsam sevdiğimin yanında olup düşlerle ona dalmak isterdi ADINI KİM KOYARSA KOYSUN BANA NE...
KAPRİSLİ YORUMCUM TEŞEKKÜRLER BENDE SENİN ADINI ADSIZ KOYDUM
bence dizilerde değil gerçek hayatınızı dizi keyfinde yaşayın....Şu an ben olsam sevdiğimin yanında olup düşlerle ona dalmak isterdi ADINI KİM KOYARSA KOYSUN BANA NE...
hülya hicran
@hulyahicran
HIMMMMMM Teşekkür ediyorum eğer şimdi bu yanlış anlaşılmamın haddimi bildirmesiyse
DİLEK YILDIZI
@dilekyildizi
hiç haddini bildirmek olurmu ? her zaman ki gibi yorumunu adığım için çok ama çok mutluyum bilesin......değerli yorumun için tekrar teşekkürler...