YORUMLAR
kayınvalideniz Allah razı olsun ve Nur hüznlü bir hikaye ençoktaöğretmen olamayışınıza üzüldüm
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
Günaydın
Çok duygulandım bugün namaza erken kalkmışım bir şiirimi eklerken bu yazıyapaylaşımınıza rastladı.,
Dedikodu etmeyi nede çok seviyoruz bu yüzden insanların canı ne kadar çok yanıyor, Çok duygulandım,Allah ım aklımıza fikrimize zeval vermesin..
Artık dedikodu etmeylim ya çok içim yanıyor bu yüzden ne yuvalar yıkılıyor, Yer Gök, titrermiş. Allah ım inancımıza kuvvet ver..Yarabbi.
Affedersiniz kederlendim de yazınızdan içimden gelenleri yazdım. Allah a emanet olunuz herkes..
Kemnur
İşte acı ama neşeli bir şey demek:
-Son!
Nadide oldu şahsında bu eser...
Hürmetle erbabım...
Kemnur
Değerli dost.
Diğer bölümler gibi final de oldukça akıcı ve heyecan vericiydi. Ağzımda buruk bir tad bıraktı. Lakin bir şey gördüm finalde: İnsanın hayatta tanıdığı çok fazla olabiliyor da dostu bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar az. Ynine ben, senin yazılarını okumaya başladığımdan beri Bir kemal gördüm kalemi tutan ama ona o kalemi tutturan bir de Nur gördüm. Kemal Nur suz, Nur Kemal'siz olmamış hiç bir zaman ve sonuçta ortaya Kemnur diye bir birleşim çıkmış. İşte güzel olan buydu. Ben en çok bunu sevdim.
Selam ve sevgilerim Hem Kemal'e bu yazıları yazdığı için. Hem de Nur'a bu yazıları yazdırttığı içiin.
Kemnur
Şaka bir yana çok mutlu oldum yahu... SAYGIYLA
Abim geçte olsa yakaladığım yazının peşinde ve senin anılarınla birlikte sürüklendim.senin samimiyet dolu anlatımında adeta yanındaymış gibi langır oynamak için kaçmalar ekmek fişlerini paraya çevirmek ,küpleri parçalayıp yakalnman ,döküm atölyesindeki çalışmaların, gitar alırken sana itimat ettiğinden sonradan kefilliğe gönüllü giren amcandan, beraber çalıştığın arkadaşların gazinoda senden ayrıldığı (kelek attığı) ankaraya gidişin okul kaçışlarınla....ve daha nicesinde beni de bir küçüğün olarak yazılarınla aldın götürdün.Son olaylarını hastalıklarını okurken de üzüldüm. Sonrasında gitar konusunda amca kızının söylediği sözleri anlatınca adeta burdan ben şahidim diyesim geldi amcanızın kızına.....
Şimdi yazınızın içtenliği samimiyeti tarif edilmez ( bunları asla yağcılık için söylemediğimi belirtmekte isterim ) yazının özündeki serbest bırakılmış kaleminin ucundaki her anlamlı cümleyi okumak, kendi içinizle konuşur gibi anlattıklarınızın akıcılığıyla tüm yazılarınızı okumak banada çok şey kattı. sizi okudukça birşeyler öğrendim hayat adına. Çok güzeldi diye kısa bir yorum yapmak okuduğum tüm yazılarınızı küstürür.
Güzeldi sizinle birlikte sizin anılarınızda gezinmek. Kendi adıma bu anılara beni de ortak ettiğin için teşekkürler....
Abim bu dizinin sonuda olsa yeni yazını okumak için her zaman seninle yolculuk yapmak için düşlerim bir bavulun içinde hazır bekleyeceğim ben. Tüm yazılarını okumak için bekliyorum.....
ABİM ELİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK
EN DERİN SAYGILARIMLA
KÜÇÜK KARDEŞİN....
Kemnur
DİLEK YILDIZI
SAYGILARIMLA
haksızlığa uğramışsın....keşke olmasaydı....final burktu be usta saygılar
Kemnur
Uzun bir ye.azı maratonuydu bitirdin, ellerine yüreğine sağlık. Ne çok anı vardı içinde.
Akrabalık ilişkilerinle ilgili bölümlerde üzülmedim değil ama, her ailede ille ki vardır bu
tarz yakınları insanın. Allah ne muhtaç etmesin, ne de acılarını göstersin.
Ayrıca, ne ağır ağır bir hastalık geçirmişsin.Çok geçmiş olsun. Ama demek ki sen
Allah'ın sevgili kullarındansın. Baksana iki kez ölümden dönmüşsün nerdeyse.(biri deprem olayın) O yüzden şansını iyi kullan bundan sonra, ayakların sağlam bassın toprağa :))
Sevgiler,
Kemnur
Kemnur
Billur T. Phelps
Gerçekten büyük vartalar atlatmışsın. Yaşadıkların hiç de kolay şeyler değil. Evet... Bir ara yoktun ve sonra geldiğinde de rahatsızdım demiştin. Ama bu derece ciddi olduğunu bilmiyordum.
Neyse geçti gitti inşallah. Ben bu serinin son bölümünde yazdıklarını hatırladım(Özellikle eczacı amcan kızı ile olan bölümleri) herhalde yine eklemiştin bir ara..
Yeni serin için de şimdiden kolay gelsin o zaman. Yazmak sana iyi geliyor :)
Kemnur
AYSE 09
canı gönülden bir dost bulmak çok güzel bu zamanda
rabbim kötülerle karşılaştırmasın
DEDİKODULARLA DEDİKİLER LE OLMAMAK ÜZERE ÇOK KEYİFLİYDİ SAYGI VE SEVGİLERİMLE