ALLAH AFFETSİN 16.BÖLÜM
Başındaki soluk yemenisini arkaya doğru atıp akan burnunu elinin tersiyle sildi.Adı Gülümser’di ;üç çocuğu olmuştu; ama...ama...yüreğindeki özlem içini yakıyor,yakıyordu.Dayanamıyordu artık pişmanlığın acısı ruhunu derinden yaralamış kangrene dönüşmüştü.
Tek dert ortağı ,sırdaşı bitişik komşusu Fatma Hanımdı.Eşi kahveye gittiğinde bir fırsatını
bulur hemen birbirlerine uğrar,sohbet ederlerdi.
"Dur dizimiz başlamadan ben çayı demliyeyim."
" Yardım edeyim mi ?"
" Herşey hazır sağol hemen geliyorum sen televizyonu açıver bir zahmet."
İkisi de divana oturup merakla programı seyretmeye başladılar.
" Bak görüyor musun ? Kıza nasıl vurdu babası ."
" Tüüüüü elleri kırılsın."
"Çık...çık...çık...sevdiği adama yazdığı notu buldu ondann."
Ellerinde çay ; gözler pür dikkat ekrandaydı.
"Hay allah en heyecanlı yerinde bitiverdi."
" Evet ...yaa...
" ...de çok güzel bir program var.Hiç kaçırmıyorum. Kayıpları arayıp,kavuşturuyorlar."
"Aaaa ...hadi seyredelim. "
" Birazdan başlar; ben de bu arada taze fasulyemi ayıklıyayım hazır olsun."
Fatma Hanım biraz topluca, beyaz tenli ,orta boylu her zaman gülmeye hazır kahverengi gözleri vardı.Tatlı diline ise doyum olmazdı.
Önce reklamı göründü.( ...........yıllardır hasretle aradığınız sevdiklerinize kavuşturuyoruz..........telefon no...........ve çok güzel bir müzikle sunucu göründü.
Koltuklarda 8-9 misafir ve salonda kalabalık seyirciler bulunmaktaydı.
Geçen haftadan aranan yaşlı adam yakınlarıyla buluştu. Hepsi birbirlerine sarılırken; Gülümser o kadar etkilenmişti ki; gözlerinden yaşlar süzülüyordu.
" Offf...offf hele. üzülme..Ahh! bilseydim açmazdım .Yaranı deştim gene senin."
"Sen anlarsın halimi; bazen rüyalarıma giriyor; uykudan sıçrayarak uyanıyorum ."
"Ne diyeyim ? Zor...zor...çok zor..."
İkisinin de gözleri programdaydı hala...
Şimdi birbirlerine küs kardeşleri barıştırmaya çalışıyordu sunucu veee...
"Tekrar buluşmak üzere iyi günler" diyerek veda etti.
" Komşum artık gideyim; birazdan çocuklar ve adamım da kahveden gelir."
" Bende yemeğimi pişireyim."
"Şeyyy...aklıma takıldı da..."
" Neymiş ooo?"
"Hani şu program var ya kayıpları bulan."
" Eeeeee ...yoksaaa..."
" Acep yavrumu da bulurlar mı ?"
" İstersen deneyelim."
" Ama benim okumam yazmam yok sen yazar mısın ?"
Fatma Hanım elinde boş bardaklarla şaşkın şaşkın ona bakıyordu.
" Bak kocan kızmasın sana sonra ; ben yazmasına yazarım da..."
"Herşeyi göze aldım ; ölümü bile." Tekrar ağlamaya başladı .
"Yarın program başlayınca telefon numarasını ve adresini öğrenelim. .Sen söylersin ben de yazarım sonra posta ile göndeririz ."
"Allah razı olsun senden ; hadi hoşçakal görüşmek üzere."
" Senden de güle güle." Arkasından bakakaldı." İçinden de " fesüphanallah" diye diye bir hal oldu. Zaten çok eziyet etmekteydi Gülümser’e kocası ya şimdi bunu duyunca dayak atarsa...?? Offff! çılgın bu ..." Mutfağa doğru yürüdü.
Azmi , Ebru ile evliliğe ilk admı atarak alyanslarını parmaklarına dedesi en iyi dileklerle takmıştı. Bu mutlu günlerine sadece iki tarafın yakınları ve arkadaşları katılmıştı.
Geçen gün ise askerlik şubesine giderek yoklamasını yaptırmış bu şerefli göreve başlamak için haber bekliyordu.
Esin her anne gibi oğlunun bir an önce askerliğini yapıp hayırlısı ile gelsin diye dua ediyordu.
Diğer köşede ise Gülümser yavrusuna kavuşmak için durmadan Allah a yalvarıyordu.
( Yüreğinin sesini dinlersin ya ... Yılların ardına gizlenen anılarını anlatır sana . Sen ağlarken hataların dökülür teker teker...Silsen de izi kalır gönül defterinde...)
Ve beklenen haber geldi...Esin heyecanla oğlunu aradı.
NEŞE KIZILYAR
CAN DOSTLARIM ÖYKÜM SİZLERLE DEVAM EDİYOR ...
YORUMLAR
Ah! içime doan, başıma gelir... Ortalık karışacak şimdi.
Azminin anası çıkacak ortaya :) Off... ateş bastı ki ne biçim :(
GÜLDESTE
Billur T. Phelps
Eski bez parçasına sarılı bebek terk edilirken Cami Avlusuna, bir annenin yüreği sızlamaz mı kollarından eksilen o minik ağırlığa. İp uçları bellidir düşüncelerin ufkuna dalınca ve çaresizliğin şaşkınlığında mecburendir bazı vedalar, gözler geride kalır ömür var oldukça. Kanayan bir yaradır güneşin aydınlığında ve rüyalarda ise her daim karabasan. Yaşamakla ölmek arasındaki ince çizgide dengesini yitirmeye ramaktır, bir özlem ki göz yaşlarının taşıyamadığı, acaba şimdi nasıl diyen, en azından emin ellerde olduğunu öğrenmenin merakı! Evet; Gülümser’in iç dünyasında fırtınalar esiyor ama evladının emin ellerde olduğunu öğrenmesi vicdan azabını dindirecektir…
Ayrıca bu bölümde; kadınlarımızın TV.dizilerine olan ilgilerine, dert ortaklıklarına, kadınlara uygulanan şiddete dikkat çekme vardı ve Azmi’nin nişanı. Allah ağız tadıyla sonunu getirsin inşallah…
Can Kardeşim;iki gündür çok hastaydım(Grip) ve yataktan kalkamadım. Bu yüzden sayfana geciktim…
Çok güzel mesajlar içeren bir bölümdü yine. Bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum…Esenlik dolu günler dileklerimle…
GÜLDESTE
Bu bölüme kadar olanın tamamını geç kalmışlığımın
hüznüyle okudum vede haz aldım doğrusu sonucu
belkide en çok merak edenlerden birisi olduğuma
kanaat getirdim haydi hayırlısı..
Kutlarım yazmanın en güzel yakıştığı kaleminizi
vede sizi TEBRİKLER..
yunus karaçöp..yudumyunus
GÜLDESTE
GÜLDESTE
tesadüfen dikkatimi çekti güzel bir hikayecik diyeyim arkası yarın proğramı olurdu radyoda onun gibi en heyecanlı yerde bıraktının devamı dileklerimle hoş bir yazı olmuş yüreğinize sağlık tabi farklılıklar ilmasa ilgide olmaz onuniçin farklı bir yazı okudum saygı ve selamlarımla hayırlı günler diliyorum neşe hanım
GÜLDESTE
GÜLDESTE
her bölüme yorum yazamasamda okuyorum bilesin....yeni serüvenler başlıyor gibi...kurban oluyum sonunu acılı bitirme....bak şimdiden söylüyorum...saygılar
GÜLDESTE
GÜLDESTE
GÜLDESTE
GÜLDESTE
oooo merak uyandıran bir bölüm
bakalım devamında ne olacak
Allah hayırlara vesile etsin
kutlarım arkadaşımı
sevgilerimle
GÜLDESTE
şiirden daha etkili bir öykü diliniz var
kutlarım zaman bulursam diğerlerini de okuyacağım
sağlıcakla can dost kalem
GÜLDESTE
etsin...bu öykü devam:)
yine buğusu yüzümüze vursun..tadıyla annem emeğine saglık kutladım saygımla
GÜLDESTE
tamda sizinle dizi izler gibi oldum..yine heyecanlı yerinde siz yazıyı kestiniz..
elinize sağlık saygılarımla....