- 973 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞIKLARLA, OZANLARLA ATIŞMA YA DA ŞİİR MUHABBETİ../ Hikmet OKUYAR
Pazar günü saat 21:00 sıralarında bir Karadeniz Çaytv bir güzel aşıklar ozanlar şiir şarkı türkü proğramı dinledik izledik.Günboyu Şebingülü dostumuz Derdiyar Şiir Dostları tarafından proğramın yeri ve sati duyuruldu.Gerçekten çok canlı ve heyecanlı bir proğram oldu.
Sunucu Şiir Yorumcusu canımızı ve proğramın konuklarını kutluyorum.
Türkiye’nin değişik il ve ilçelerinden nefes nefese canlı yayın proğramına katılıp istek yapanlar şiir muhabbetini paylaşanlar oldu.
Atışma da dikkatle takip edildi.Canlara proğram konuklarına ve suncuya şiir yüklü duygularla Şebingülü sunumlarımla teşekkür ediyorum.
Derdiyar ile zaman zaman görüşüyor, sanal alemde adına atışma denilen bir konuyu tartışıyoruz..
Bir sayfadaki bilgilendirmesinde şiir muhabbeti söylemini kayda geçmiş Derdiyar..Ne güzel.
Aşıklar ozanlar bundan sonra oturdukları yerden yattıkları yerden ya da internet üzerinden gönderme yaparken adına mutlaka şiir muhabbeti demeliler.Aşıklık geleneğinin yaşatılması için gösterilen gayretlere asla toz zerresi kadar bile olsa gölge düşürülmemeli..
Bu bağlamda geçen gece selam verdiğim aşık ozan şiir dostlarıma BİR BAŞLIK VERECEĞİM BİR AYAK ATACAĞIM ’ Arif Nihat Asya Şiir Ekinlikleri ve Şiir Yorumcuları Haftası ’ anısına armağan olarak bir ŞİİR MUHABBETİ yapalım dedim..
Candost Aşık Derdiyar, , Ozan Sevdai, Ozan Sadık Gül ve Şevki Kayaturan başta olmak üzere tüm duyarlı şiir ustalarımızdan haftanın anısına ’ ARİF NİHAT ASYA ÖZÜMÜZ OLDU ’ konu kapsamında ’ ŞİİR MUHABBETİ’ istiyorum..
Müstakil olarak yazıp göndermek isteyen şiir ustalarımıza da buyurun işte ŞİİR MEYDANI diyorum..Ve iir muhabbeti ortamına merhaba diyorum deyişlerimle..
=
ARİF NİHAT ASYA ÖZÜMÜZ OLDU../ Hikmet OKUYAR
=
Tarihi çevirdik göz attık düne..
Arif Nihat Asya gözümüz oldu.
umutla bakarken he yeni güne..
Arif Nihat Asya özümüz oldu.
=
Kaval nağmesinde zurna sesinde,
Bülbülün gözyaşı neyin nesinde?
Saksı’daki gülün can nefesinde..
Arif Nihat Aya sözümüz oldu.
=
Çıra ateşinden bırakınca is
Taze fidanları ettiler hapis.
Evrence aynaya dedikçe pis pis
Arif Nihat Asya yüzümüz oldu..
=
Bizim Hikmet okur, Okuyar dese,
Kulak ver ezanla yükselen sese.
’ Teller ve Duvaklar’ şiir beklerse..
Arif Nihat Asya nazımız oldu.
Hikmet OKUYAR
Şüsiyad Başkanı
09.Ocak.2011, Ataşehir / İSTANBUL
YORUMLAR
Hikmet Okuyar
coşkusuyla yediveren duyayarlığındaki paylaşımlarınız için Teşekkür ediyorum.
Sibelcan,
Bayrak rengindeki Şebingülü ile hissttirdilkerini;
GÖKKUŞAĞI altında ....... ile aksettirerek vurgulamışsın.
Sibelcan, Yaşayankelime Heyecanını,
Şebinkarahisar Atatürk Evi ve Müzesi Bahçesi'nde Mehmet Emin Yurdakul ile birlikte Türk Kahvesi içerken
Şebinkarahisarlı İzci Gençlik tarafından Atatürk'e armağan edilen Şebingülü etkisinde paylaşıyor;
şiirli şuurlu engin ufuklu aydınlık yarınlar diliyorum..Sibelcan..Güzel dileklerin gönlünce olsun..Şebingülü sarsın seni ve şiir güzelliğini..
Selam sevgi saygı
Hikmet OKUYAR