mhb bitmeyen aşkım
merhaba nasılsın aşkım hasretim canımdan canım. beni soracak olursan yıkılmış viran olmuş bitkisel haldeyim aşkım neyse sen beni boş ver sen benden gideli ben böyleyim ya sen sen ne durumdasın ne haldesin unuttummu herşeyi dindinmi yürekteki acın hasretin sevdan ileştinmi sen iyisin iyisin çünkü sen benim gibi dağılmadın paramparça olmadın bilirim hisederim iyisin sen hep iyi ol emi hep iyi ol biliyomusun sen gittikten sonra nefes alamaz oldum döküldü yapraklarım soldu güllerim kurudu dallarım hani hiç gitmeyecektin katilim olmayacaktın cennetinde olacaktım herzaman beni bile bile cehenneme attın yaktın yaktın bari öldür beni yarr öldürde hergün ölmekten kurtar. biliyomusun gelmeyeceyini bilebile buluştuğumuz yabancı olan odamızda bekliyorum oysa biliyorum gelmeyecen sevmeyecen ama yinede bi umut bı ısık ya gelerise ya tesadüfen görürsem diye bekliyorum bekleyeceyimde her an heryerde aşkımmm aşkım biliyomusun artık dinlemiyorum şarkımızı kendim söylüyorum yanık yanıkk ağlıyorum susarak özlüyorum ölüyorum ölüyorum can veremiyorum zalim yarryanlış anlama sitem etmiyorum bu bir yüreyin feryadı ağıtı oyy öleydimde görmeyeydim ben bu gün oyy yarr sensiz ne haldeyim.aşkım seni seviyorum bilyosun senin sevgin gerçek olmasada arsız olsada ben seni seviyorum onurumlan gururumlan ruhumlan gelmesende bekleyeceyim seni aşkım neyse sen iyi ol ve kendine iyi bak mutlu ol çok yaşa emiiii allaha emanet oll bitmeyen sevgiiigiden sevgilii........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.