- 1399 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bitlis Valisi Nurettin Yılmaz'ın ağebeyi Beraattin Yılmaz ile Bitlisli öğrencilerle buluştuk
BİTLİS VALİSİ HEMŞERİMİZ NURETTİN YILMAZ’IN AĞEBEYİ EMEKLİ ÖĞRETMEN BERAATTİN YILMAZ BİTLİS’Lİ TOKATTA OKUYAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ İLE BULUŞARAK ONLARA MORAL VERDİ
1959 yılı Akbelen Kasabası doğumlu olan ve Recep Yazıcıoğlu’nun Valiliği sırasında stajını da Tokat’ta yapan Bitlis Valisi Nurettin Yılmaz’ın Tokat’ta yaşayan emekli öğretmen ağabeyi Beraattin Yılmaz, Tokat’ın eğitim gönüllüsü Yazarı Turan Yalçın’ın girişimleri ile Gaziosmanpaşa Üniversitesinde okuyan Bitlisli Öğrenciler ile geçtiğimiz günlerde Öğretmenevinde bir araya gelerek onlar ile çay toplantısı yaptı.
Abdullah Korkmaz(Hizan ilçesinden /Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği 4. sınıf okuyor), Yunus Yiğit( Adıyamanlı Sınıf Öğretmenliği okuyor) Adil Akgül ( Hizanlı- Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği 3. sınıf okuyor) İbrahim Öğretmen ( Hizanlı- Gaziosmanpaşa Üniversitesi Tarih 1. sınıfta okuyor) Sedat Kocabaş( Mutkili- Gaziosmanpaşa Üniversitesi Tarih okuyor) Ferhan Göçmen(Tatvanlı ) Semih Alçiçek8Ahlatlı- Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği 3. sınıf okuyor) Leman Tol( Ahlatlı – Gaziosmanpaşa Üniversitesi İşletme 2. sınıf okuyor) Emre Baykar(Ahlatlı- Gaziosmanpaşa Üniversitesi Edebiyat 1. sınıf okuyor) Burak Albayrak( Ahlatlı- Gaziosmanpaşa Üniversitesi Tarih 1. sınıf okuyor) adlı öğrenciler Valileri Nurettin Yılmaz ‘ın ağabeyi Beraattin Yılmaz ile tanışmak hem de hemşerisi öğrenciler ile tanışmak için bir araya geldiler.
Beraattin Yılmaz, Kardeşi Nurettin Yılmaz’ın hem öğretmen lisesi çıkışlı olmasından hem Recep yazıcıoğlu’nun yanında yetişmesinden , hem de ailede eğitim kökenli insanların çok olmasından dolayı eğitime önem verdiğini , geçen senelerde eğitim çalışmalarından dolayı Bitlis’in sosyal bilgiler alanında Üniversite giriş sınavında 1. olduğunu belirterek bu güzel buluşmadan kardeşini haberdar ettiğini ve kardeşinin memleketinde Üniversite okuyan Bitlisli öğrencilere sonsuz sevgilerini yolladığını ve Bitlis Valiliği kapısının öğrencilere her zaman açık olduğunu vurguladığını belirtti.
Öğrencilerde Valilerinin ağabeyine merak ettikleri sorular sorarak cevaplar aldılar. Kendilerine değer vererek buraya gelmesinden memnunluk ve mutluluk duyduklarını söylediler.
Bu konuda konuşan Turan Yalçın ,” Beraattin Beyi uzun zamandır tanımaktaydım ve kendisini kişilik olarak ve eğitim gönüllüsü olarak her zaman sever sayardım. Bitlisli öğrenciler ile tanıştığım zaman bunu anlatınca valilerinin ağabeyi ile tanışmak istediler ve bende tanıştırdım. Öğrenciler hem memleketlerinden yüzlerce kilometre uzakta hemşerisi öğrencilerle tanıştılar hem de Valilerinin ağabeyine merak et tikleri soruları sordular .” dedi
Öğrenciler aslında Tokat’ta okuyan daha çok Bitlisli öğrenci olduğunu ama şu an sınavlar ile ilgilendiklerini söyleterek Beraattin Yılmaz ile ilerde daha geniş katılımla bir araya gelmek istediklerini anlattılar.
Gece gazetemize verilen hatıra resimleri ile son buldu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.