- 1456 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
BEN, SENLİ ZAMANLARI SEVİYORUM
O günden sonra ,senden sonra hayatımı kimseye adamayacağıma dair söz verdim,nikah gibi,ölüm gibi söz verdim.
Kırılmışlıklarım senle bütünleşiyor,belki tüm doğaya aykırı davranıyorum seni sevmekle sonlanacağıma inandırarak …..
Geç kalınmışlıklar var geç bulunmuşluklar var .Bizede sevdanın böylesi düştü ne yapalım? Sana şimdi bir şey olacak olsa ayagın taşa deyse benim yüreğime bıçak saplanır .Birisi sana zarar verse tarumar olur bütün bahçelerim.
Biz hep vardık sevgili biliyormusun ? ama, yitik birer sevdaydık ve geç kalınmışlıklara rağmen sevdik birbirimizi .Şimdi bu aşk sarhoşluğu gün be gün yakıyor yüreğimi.Kıyılarımdan asla gitme olurmu?
Biliyormusun? bütün her şey sen oluyorsun gördüğüm her yüz sen ama sen gibi bakmıyor bilesin hiçbir suret ama varsın işte tüm zamanlarımda… korkuyorum seni kaybedeceğimden sana bunları söylerken nasıl titrediğimi sesimin..” hayır birtanem ben artık asla kaybetmeyeceksin” derken içimdeki endişelere biraz olsun su serptiğini biliyormusun ?
Herşeye doyuyor bu yürek bir tek sana aç . ihtilaller gibi darbeler gibi seviler kısa biliyorum ve bana en az olan sensin sevdam ama dert etmiyorum anlık da olsa bu sevda bana yetiyor
Yüreğimdeki her kan tanesi çiğ tanesi oluyor senli benliğime nefes aldıran bir serinlik oluyor….Şu an yoksun düşünsene bir ömür boyu ayrılığa nasıl katlanırdım bilmem yarım günlük bir gidişine bile dayanamıyorken……
Yoksun…. tüm bunlara rağmen buradasın işte herşeyinle tüm yüreğinle. Sen ele avuca sığmaz cocuk gibi karşımda en kirli halinle bile gülümserken yüzüne bakıp şükrediyorum varoluşuna bu hayalden yüreği görmeden nasılda seviyorum diye .
Bana armağan edene teşekkür ediyorum iyiki varsın iyiki varsın Sevdam.
Hangi zamana denkti bana gelmelerin ama, ben o zamanları seninle seviyorum
Jale Keskin