- 1012 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Doğmamış Oğlum'a Mektuplar-3
Merhaba Oğlum,
Allah(c.c)’ın rahmeti,bereketi ve selamı üzerine olsun.Bu sana üçüncü mektubumdur.
Oğlum, dün bütün gün sesli anlatımlar ile alemlere rahmet olan , dünyanın ve ahiretin tek sultanı olan Peygamber Efendimiz(s.a.v)’in baştan sonra hayatını dinledim.
Yeryüzünde ondan daha güzel, ondan daha başarılı ve ondan daha çok sevilen birisi yoktur.
Biz peygamber efendimizin sevgisi ile imanımızı tamamlıyor ve onu sevdikçe imanımızı tazeliyoruz.
Sende Allah(c.c)’ın izniyle onu bizim gibi seveceksin. Biz seni Allah ve Resulü için seviyoruz.
Allah’ın Resulünü anandan , babadan ve sahip olduğun herşeyden hatta ve hatta canından daha çok sevmelisin çünkü Rahmet Peygamberimiz ’ Sizden birisi beni , babasından,evladından ve tüm insanlardan daha çok sevmedikçe iman etmiş sayılmaz’ buyuruyor. Peygamberimizi benden , annenden daha çok sev oğlum , sev ki imanını tamamlayabilesin.
Allah’ın Resulü Merhamet Peygamberimiz Hz.Muhammed (s.a.v) bizim için , bu devirde yaşayanlar için ’KARDEŞLERİM’ diyor. ’
Bir gün Peygamber Efendimiz Ashabıyla otururken ’ Kardeşlerime kavuşmayı arzuladım’ der.
Sahabe sorar ’Ya Resulallah biz senin kardeşlerin değil miyiz’
’ Hayır siz benim ashabım , yani arkadaşlarımsınız , beni görmeden beni seven ve bu sevgisinde samimi olanlar benim kardeşlerimdir ve bu kimler makamı yüksek kimselerdir’ der.
Makamını bil oğlum , Allah’ın resulünü sev onu o kadar çok sev ki onun kardeşi olma şerefine yükselebilesin.
Biz Resulallah’ın kardeşleriyiz ,
Hz.Peygamberimiz bir gün Hz.Ebubekir’e ’ Kardeşlerim seni beni sevdiğin için sevecekler , sende onların gönlünde tahtını bulacaksın , o halde sende onları sev’ diyerek buyurdular.
Biz on sekiz bin alemin Peygamberi olan Hz.Muhammed (S.a.v) Efendimizin kardeşleriyiz çünkü , bir gün kabir ziyareti yaparken ölülere seslenerek ’ Kardeşlerimi çok özledim , onları göresim geldi ’ dediğinde yanında bulunan sahabeleri ’onlar kimdir’ diye sordular , Kainatin Efendisi (s.a.v) ’ Onlar henüz gelmiş değiller ama gelecekler’ diye buyurdu.
Onun herşeyiyle bize örnek olduğunu ve tek önderimiz ve rehberimiz olduğunu unutma. Peygamberimizin sünneti ile yaşayacaksın. Onun sünneti senin hayatını kolaylaştıracak ve ahiretteki makamını belirleyecektir.
Onun attığı her adım dahi sana rehber ve ışık olmalıdır. Hayatını Peygambersiz ve Peygamberden habersiz yaşayanlardan olma , Onu sev ve onun sünnetine sarıl. Mucizelerini oku , hayatını özümse , çektiği çileleri düşün.
Allah’ın sevgilisi bizimde sevgilmizdir.
Onun ahlakından daha yüksek ahlaklı ve ondan daha güzel olan yoktur.
Hepimiz onun yüzü suyu hürmetine yaratıldık. Onun için yaratılıp , onun sayesinde nefesimizi alıp verebiliyorsak onu herşeyden ve herkesten daha çok sevmeliyiz.
Allah dostlarını da sev oğlum. Allah dostları peygamberin sünnetine uygun yaşayıp , Allah’a kulluk vazifelerini aksatmayanlardır.
Allah dostları seni Resulümüze , Resulümüzde seni Allah’a götürür. Ona giden yol ne mübarek bir yoldur.
Annen her gün senin hayalinle uyuyup , senin hayalinle uyanıyor keza bende öyle...
Seni biran önce görmek için sabırsızlanıyoruz.
Sende baban gibi , annen gibi koyu bir beşiktaşlı olacaksın. Baban kartal , annen kartaliçe , sende yavru kartal olacaksın. Biz takımımızı dahi bir başka severiz , onu iyi günde kötü günden yalnız bırakmayız. Futbol senin için sadece bir eğlence aracı olmalıdır. Taraftarlığı holiganlık ve magandalık ile karıştıranlar futbolun zevkini anlayamazlar. Şimdi annen ile izlediğimiz beşiktaş maçlarını Allah nasip ederse üçümüz izleyeceğiz. Her geçen gün taraftar kitlemiz artıyor :)
Adını Muhammed koyacağımızı daha önceki mektuplarımda söylemiştim aslında eksik söyledim. Adın Egehan Muhammed olacak. Adını neden Muhammed koyacağımızı zaten biliyorsun , Egehan ismine gelince madem ki sen annen ile benden ortak bir parçasın o halde isminde de ikimizden bir şeyler olmalıydı. O sebepten babanın adı olan Egemen isminden EGE’yi , annenin Aslıhan isminden de HAN’ı alarak sana EGEHAN ismini vermeyi uygun gördük. Evladına güzel isim koymak ailesinin sorumluluklarındandır. Bizde sana güzel,ailemize,örfümüze, adetimize, dinimize uygun bir isim koyduğumuzu düşünüyorum.
Allah(c.c) isminle , ismine uygun bir hayat sürmeni nasip etsin.
Annen her sabah yumurta yiyor , akşamları bir bardak süt içiyor. Ben biliyorum biz annen ile daha sevgiliyken yumurtayı ve sütü sevmezdi. Ne yaparsın işte anne yüreği sen vitaminlerden eksik kalmayasın diye sevmediği şeyleri dahi yemeye gayret ediyor. Bu aralar biraz kilolarına takılıyor ama sonrada ’ olsun be oğlumuz olacak’ diyor. Şimdiden doğum sonrası kiloları nasıl vereceğini düşünüyor.
Senin ardından koştururken böyle bir sıkıntısı olacağını sanmıyorum.
Allah(c.c.)’a emanet ol oğlum.
Baban...
06/01/2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.