YORUMLAR
öncelikler ruhları şad olsun....
Sonra sonra kaybettik birbirimizin izini, ama şunu iyi bil ki, birbirimize sevgimizi asla kaybetmedik.”
son not için şunu diyebilirim her zaman aynı sofrada yemek yiyen insanları birşekilde birileri birbirine düşürülüyor. bunlara düşürülmekten düşünmeyi bile unutuyoruz...
kaleminize sağlık
sevgimizi asla kaybetmedik.” diyenlerden olmak dileğiyle
saygılarımla abim...
fakir bayurt u hiç okumadım babanızdan bile daha büyük gördüğünüzü babanız duymasın bence alınabilir.benzemesekte birbirimize öncelik saygı ve hoşgörü tebrikler yüreğiniz dert görmesin
Kemnur
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA
SON YAZIMI OKUMANIZI İSTERDİM
Kemnur
Yılanların öcü romanını okumuş ve çok etkilenmiştim .Sanki bizim hayatımızın bir öyküsüydü
Sanıyorum roman kahramanlarının adı da bizimle benzerlik kuruyordu .Hacı Ali'yle Bayram'ın
öyküsü.. babamla komşumuz Hacı Ali'nin de öyküsüydü..
güzel bir anlatımdı yine , kutluyorum, selâm ve saygılarımla..
glenay tarafından 1/1/2012 9:45:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
glenay
Bir kaç saat önce hacıali geldi bizim yan taraftan eline aldığı küreğe
bizim duvarın dibini oyarak toprak doldurup evinin önüne götürdü.
Neredeyse dışarı çıkıp onu iyi bir haşlama yapacaktm..Perdeyi açtım
onun ne yaptığını takip ettim. Beni görünce bir kez dha götürdüğü topraktan sonra bir daha almaya gelemedi. Neler yaptığına ancak sabah bakacağım, şimdi hem karanlık hem de yağmur yağıyor..
Size de mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum, saygılar..
Yılanların Öcü:....Gerek Baş rolünü Fikret Hakan'ın gerekse Kadir İnanır'ın oynadığı versiyonuyla defalarca seyrettiğim bir film....Ama o Tahir Amca'yı ben nedense hiç sevmedim...Sevemedim...( Şimdi yalan mı söyleyeyim bazıları gibi ) Ama yine de o Alemdar sineması olayında öldürülmüş olsaydı üzülürdüm....(O yıllarda belki de üzülmezdim...Yaş kemale erip de gerek sağın, gerek solun nelere ve kimlere alet olduğunu anlamaya başladıktan sonra üzülürdüm )
En azından Türkiye'de çok tanınan, ünü yurt dışına da taşmış olan bir yazarı tanımak , hatta onun çok sevdiği bir insanın oğlu olmak ayrıcalığını sana taddırmış. Sen de bunu gayet güzel bir anlatımla kaleme almış ve bizlere tatlı bir anı sunmuşsun. Teşekkürler.
Selam ve saygılarımla.
Kemnur
sami biberoğulları
İnsanların tanıdıkları çoktur hayatta ama arkadaşları ya bir ya iki tanedir...Benim de hayatta arkadaşım diyebileceğim sadece iki kişi vardır ve bunlardan biri de sapına kadar solcudur... Konu sağcılık solculuk değil. Konu kimleri okuduyduk bir zamanlar...Sen Tahir Amca'nı okurken ben Necip Fazıl'ı okuıyordum...Necip Fazıl'ın bir makalesinde de Fakir baykurt'un peygamberimizden bahsederkan cüce ifadesini kullandığını, romanlarından birisinde bir karakterin adını kasıtlı olarak Cüce Muhammet yaptığını yazmıştı....Araştırmaya gerek var mı? Kos koca Necip Fazıl öyle demişse mutlaka öyledir...Sonraları da iş-güç, aile geçindirme derdinden dönüp de ne Necip Fazıl'a ne de Fakir Baykurt'a bakmadım bile.
Bu gün her kimi seviyorsam da sevmiyorsam da o günlerden kalma alışkanlık. Araştırmaya gelince: İnan bana bir zamanlar inandığım, gönül verdiğim bazı şeylerin ne kadar yanlış olduğunu görmek içimi acıtıyor...O bakımdan bırak dağınık kalsın diyorum .
Kemnur
sami biberoğulları
Saygılar benden..
Kemnur
Hayatta ki yaşanmışlıklar ve bizlere sundukları...
İyi ki yazıyorsunuz ve bizler iyi ki sizi tanıdık
Selam ve hürmetle
Kemnur
Ülviye Yaldızlıı
Bu arada sağlığınız nasıl oldu_?_
Kemnur
Büyük kalemmiş. Sizin de neden yazmaya yatkın olduğunuz belli. Saygılarımla
Kemnur
bu anıyı yaşamak bir şanstır usta....paylaşmakta bizlere şans....yılanların öcü köy gerçeklerini sansürsüz anlatan ilk türk filmidir..teşekkürler saygılarımla....