- 894 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
SABAH
Sabahlar istedim beni çağıracağın..Sesini duyacağım…Çağırdın mı bilemedim?..Suyu arıyorum; ateşlerle karşılaşıyorum… Bahar dilerken, dallarıma karlar yağıyor. Aşk istiyorum, bin türlü feryatla; “Aşk beni hak et “diye sesleniyor peşim sıra…
Dertten kaçmak deva mı, bak suçlarım dizilmiş ardım sıra..Aşk teslim eder mi bilmem ki, kendini bana..Suyun sesi ne izzetle çağırmış beni duymamışım vakti zamanında… Faydası var mı davetin hiç duymayana!... Bakmamışım berrak aynalara..Bilmemişim gül yüzlü simanın kadrini kıymetini; sabahlara hasret kalmak elbette ki düşer bahtıma..Yaşamak isterken derim ki ölüm haram olsun bana, daha nasibim var talepkarım alacaklıyım bu aşk pazarında…
Dostum de bana; anlat aramıza giren kim?…Vuslata hasretken aşk pazarında meşkimize set vuranlar kim? SEN’inle aramı açan her şeyden kaçmak farz bana..Ahdim olsun vebalin boynuma; çağır gelmezsem SANA. De bana Dost, ben kendimle bile dost değilim..Bak görüyorsun.ne verirlerse yiyorum elim bana kâr değil, nereye çağırsalar gidiyorum ayaklarım bana yar değil. Bil ki istemiyorum ben de bu beni…
Bu aralar her şeye dargınlığım, sabahlara özlemim arttı.Ağlamak güzelleştirir derdin, yersiz gülmenin çirkinleştirdiği gibi..Ah be Dost ben ağladıkça öç alıyorlar sanki..Ama her Sana ağladığımda, içim de bir hoş, aydınlanır oldu Hamd olsun ki….
Elimde kâğıttan bir gemi, ne etsem çekemiyor ki beni… Niye mi? Gemiyi çeken emri hiç dinlemesini bildik mi? Tövbe limanına bir ulaşabilsek,Nuh babam da gemisine alırdı bizi..Yine gafletteyim,kör karanlıkta lütfet gör beni Yarabbi..Gecem ile gündüzüm karışmış bir tuhaf şaşkınım inan ki..Dolu bir testiyim değmeyin, ellemeyin, çalkalamayın beni. Az elleseniz her yanımdan kanlarım akacak gibi…
Kokusu geliyor bağbanın bahçesinin kan rengi güllerinin… Işığın izi düşmüş sabahlara medet ya Rab ulaştır artık bizi!.. Aşkla söndürebilsek tüm çıralarını gecenin..Sırrına erebilsek Senli sabahların.. Bir daha imkânı yok kederin izi düşmezdi elbette gün izi değmiş bakışlarımıza…
Dost etrafım dar, önüm açık değil. Cehle kulaklarımı çektiriyorlar yıllar var ki… Yanlışa bakan gözlerim, Yalvaç izini bir başka arar oldu. Bak etrafa bir ihsan eyle; sahte baharlarda biten sahte güller de kokmuyor… Sahte dostlar yarama merhem olmuyor. Her güzel şey Sende… Senin yanında… Çağır otağına kabul et, kurbanın olayım, ateşlere düşeyim İbrahim gibi. Yedi iklimden bir köşe; yedi renkten bir renk libas doku; Ver elime giyeyim… Senden gayrı her şeyden geçeyim…
Heyy dost ses ver bana ötelerden! Ayan izlerini göster, Aşk sahibinin sabahlarda… Onun izinde turaba değsin ki alnımız ak olsun..Suyun geçtiği yerden geçelim ki akıbetimiz hayrolsun.… Hadi sabahımıza, vuslatımıza şahit olsun melekler… Sen’in gecelerin de aydınlıktır; suların da… Bahşet dokunsun sineme bir yudum ferahlığın…
Umutlarımızın can evi tüm söylenmiş kelamların en evveli… Sen ki ışığıyla ayı da güneşi de yakan… Bir sabah bağışla öksüz yalnızlıklarımızda aydınlat gönül hanemizi…
Sabah ne güzel bir vakit hele de çağrın düşmüşse kulaklarımıza..Rüyalarımı da anlatırım inan olsun sabahlar hatrına..Ya da berrak akar sulara anlatırım koca günüme ayna aydınlığınca Dost’un ışığı düşsün dilerim..Bir de Senli sevdama sarılırım gündüzler niyetine..
Karanlıklardan kaçar, yine Sana, bir de bağışladığın nefti yeşil bakışların ötesine sinerim, huzuru bulurum orada… Diner çalkantılarım ben yine ben olurum. Aydınlığa bir ömür dilerim gönlüm dillenir..” Bak” der.. “Elinde aydınlık, dua dua sığın karanlıkları yeni güne devşirene…”, ”Bak eline, bak avuçlarının içinde ki Serveti’ne ve dayan sana acısıyla tatlısıyla “Aşk’ı “ özleten Rabbine”….
Selam Sana
Selam bülbülün sesinin duyulduğu sabahlara
Selam gül kokan şafaklara
Selam canımdan ziyade bildiğim Canıma
Selam Aşk’a….
Perihan Tunçok Kılıç
Esmize
Yalvaç: Peygamber, ilahi ışığın taşıyıcısı…
YORUMLAR
"Söz söyleyen kemal sahibi olursa marifet ve hakikat sofrasını serdi mi,o sofrada her türlü yemek bulunur.Herkes orada gıdasını bulur."Hz Mevlana
İçimdeki boşlukları,sizin yazılarınızla yamalıyorum.Size böyle yazılar yazdıran,bana da okumayı kısmet eden Mutlak Güç'e şükürler olsun.
Emeğinize, o güzel yüreğinize sağlık.
Sevgi ve saygıyla...
Kokusu geliyor bağbanın bahçesinin kan rengi güllerinin…
Yazılarınızı okumak çok güzel...
saygımla
mustafa yılmaz
Esmize - Perihan Kılıç
Esmize - Perihan Kılıç
Değerli arkadaşım
Duayla karışık özlem, özlemle karışık nasihat, nasihatla karışık teslim oluş...Oldukça güzel bir yazıydı...Tebrik ederim. Her zaman olduğu gibi bu gün de sizi okumak zevkti.
Esmize - Perihan Kılıç
Bu sabah aşk ile gelmiş, ne güzel...
Güzeldi hocam...
Yürekten kutladım.Selam,saygı...