KARANLIĞIMA BİR MUM DA SİZ YAKAR MISINIZ?
Edebiyat Defteri yazar/şairlerinden Abdussamed_19 kullanıcı adlı üyesi Abdüssamed GEDİK’in Uz Yayınları aracılığı ile "SEÇİLMİŞ" adlı serinin ilk kitabı, ekim 2011 tarihinde okurlarıyla buluştu. Yazarımız henüz liseyi yeni bitirmiş gençlerimizden. Hedefi, gelecekte toplumsal duyarlılığı konu edinen dünya insanlığınca okunacak çapta büyük eserler üreten yazarlar arasına katılmak.
SEÇİLMİŞ adlı kitabının tüm Edebiyat Defteri Üyeleri tarafından okunmasını ve yorum almasının yazara büyük bir teşvik olacağı kanaatindeyim.İyi bir yazarı kaliteli ve dönüt vermede cimri olmayan okuyucular ortaya çıkarır. Sizlerin, Edebiyat Defteri Camiası olarak Yazara ve eserine duyarsız olmayacağınızı düşünerek bu satırları yazıyorum.
Yazarımız Abdüssamed GEDİK eserinin daha çok lise öğrencileri tarafından okunmasını istiyor. fakat öğrencilerin bir kitap alacak harçlıklarının olmayacağını da biliyor. siz Edebiyat defteri ailesinden olan kardeşlerimden yazara yeni kitaplar yazmasında teşvik olsun diye, öğrencilerimize de kitap okuma alışkanlığı kazanmalarında bir çoğu için başlangıç olsun diye destek olmanızı istirham etsem inşallah yanlış yapmamış olurum.
destek olmayı düşünenler Edebiyat Defteri Kitap bölümünden yazarın kitabına yapılan yorumlarla yazarla iletişim kurabilirler.
bir kitap gece karanlığına yakılmış bir mumdur. gençlerimizin karanlıklardan kurtulması adına bir mumda siz yakar mısınız?
....................
kitabı nasıl temin edebilirim diyorsanız...
1.www.idefix.com/kitap/abdussamed-gedik/urun_liste.asp?kid=182708
2.www.eren.com.tr-www.golkitap.com-www.ilknokta.com-www.ucuzlukvadisi.com/uv/pa/a.asp?navo=1&r=tseas&bo=Abd%C3%BCssamed_GED%C4%B0K
3.www.ikiayayincilik.com.tr/root/a/auth.asp?rsi=tseas
web adreslerinden isteyebilirsiniz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.