- 594 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNEŞİM YAĞIYOR YANSIMANA
Yeni sevgi deneyimlerinden geçtiğinde şundan emin ol,kimse seni tanımayacak kadar kendine dönük yaşayacak.Sevgine değil şehvetlerine ihtiyaçları var onların yerin en ücra köşelerinde baktıkları ateş kötülüğü yansıtıyor.
Yağmurlardan sonra benim güneşİm yağıyor artık sessiz ve utanmayacak kadar gururlu.Çünkü kötülük onada bulaştı,savaşında yanında fakat yinede arkasında yeni yaşamamışlıkları unutma.
Yardım etmesin sana anla artık(yüzünü sevgide döndürdü...) ama konuşamıyorum.Etrafında dolaşmam ( hayaline söyler) kendimle konuşmam sırf aynı yerde çiçeğin açsın,onlar kadar güzel kok ya da ( karamsarlığa kapılır) sen kötülüğe dön.
(kötülükler yanına yaklaşır) Söyledğimi yap ben sana benzeyen birinle öleceğim git o gül dağına ve seslerden (kendi sesi) geriye kalanla yaşa.Yoksa değişeceksin.(değişmekten hep korkmuştur)Gelip ağlarım yoksa.
Gözlerini boşa sulama beslediklerin seni tanımıyor(güller).Ben yanına yaklaşacağım bak ufka uzaklığımı gör(her yer deniz feneri gibi) böyle yaşarım sen gitmezsen.(gitmesini de istemez)
(cevabı şudur aynada baktığı kendisinin) Benim için boşa savaşma bil ki sadece ben senin bir yanınım ve diğerlerini koru beni unut sadece kollayamadığın için unut .Eski bir özgürlüğe aitim ben,müziğin yavaş yavaş içne giren bir özgürlük.Sen bunu anlayamazsın.