- 1275 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAYIN.. KELLE..GERİLLA..KÜRÇE YER İSMLERİ..KCK..PKK..AKP
Nerden başlayacağımı bilemiyorum,nerden tutsam elimde kalıyor..Bir İçişleri Bakanı çıkarda PKK terör örgütüne GERİLLA der mi?Hemde DTP li yani PKK ya GERİLLA diyen Sırrı SAKIK’A da teyid ettirircesine"Siz ne diyorsunuz?"diye sorarak.Tabiki bu fırsat Sakık içinse bulunmaz bir nimet hemen"Tabi bizde GERİLLA diyoruz"diyerek işi meşrulaştırmaya çalışıyor.Bir bakan hemde bu ülkenin güvenliğinden sorumlu olan bakan,İçişleri bakanı bunu nasıl der? Ben buna inanın isim bulamıyorum.Cehalet desem bir içişleri bakanı bu kadar cahil olamaz,bu denli cahildende İçişleri Bakanı Olmaz..olamaz..
İhanet desem dilim varmaz,söyleyemem benim bakanım hain olamaz..Gayrı kararı sizler,okuyucular versin.
Yıllar öncesinde de sayın Başbakan ŞEHİDE-KELLE..terörist başınada SAYIN demişti ve bu güne kadar da bunun aksini iddia etmedi,yada Dilim sürçtü de demedi.Yani sözünün arkasında durduğuna göre..Üzüm üzüme baka baka mı kararıyor acaba?
PKK nın gelir kaynaklarını kesmek için Batman başta olmak üzere bir çok BDP li belediyelerde KCK operasyonu başlatmış İkdidar..Hemen Tv Ekranlarına getirilen görüntülere bakıyorsunuz,adı geçen belediyelerin duvarlarında KÜRTÇE yazılar.
Şimdi buradan İkdidarı elinde bulunduranlara sormak istiyorum;"Kürt sorunu vardır,bu bizim sorunumuzdur" diyen sizlerdiniz...Haburdan getirdiğiniz PKK militanlarını 1,5 dakikada beraat ettiren ve "GÜZEL ŞEYLER OLACAK" diyenlerde sizlerdiniz..Bir şey sandınız biz KÜRTÇE yer ismlerini serbet bırakırsak,Üniversitelerde KÜRT DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMLERİNİ açarsak,PKK isteklerinden vaz geçer.
Yahu ben bir emekli öğretmen aklımla PKK nın amacının Bağımsız bir devlet kurmak,hatta bunu ABD -AB-İsrail vb.ülkelerin istekleri için yapmakta olduğunu biliyorumda..siz bu ülkeyi yönetenler,bilmiyormusunuz?Bu amacına ulaşana kadar hangi tavizi verirseniz verin,pkk asla durmayacak,kendileri dursalar bile, bunlara emir veren ağa babalarının durmayacağı gerçeğini görmüyormusunuz?
Güroymak’ın adını Norşin,Güneysu’yu Patomya yapmakla PKK nın her şeye tamam diyerek,silah bırakacağını mı sandınız?Bırakmadılar,bırakmayacaklarda..
Doğu ve güneydoğuda yaşayan vatandaşlarımızın ne dil nede din sorunları yoktur.Bir başka hatanız ise islamda birleşerek her şeyi çözeceğinizi sanmanız oldu.Çünki PKK burada gerçek anlamda Allah rızasi için görevini yapan din adamlarımızıda öldürdü.Demekki buda çözüm değil.
Yıllar öncesinde bir KÜRT kökenli yiğit arkadaşım, bana şöyle demişt"Cengiz bey evde kürtçe konuşmayı yasakladım,çünki bir süre sonra bu dibi başı belli olmayan dil, ülkenin bölünmesi için kullanılacak"Arkadaşım ne kadar haklıymış meğer.Selam sana sevgili dostum,selam sana Doğunun yiğit TÜRKİYE sevdalısı arkadaşım.Maalesef o arkadaşımda bu gün Sayın BAHÇELİ tarafından meclis dışı bırakılmıştır.
Doğu ve güney doğudaki BDP li belediyelerin PKK nın finans kaynağı olduğunu yeni mi öğrendiniz?Şayet bunu yeni öğrendiyseniz size günaydın demek zorundayım.Yok eskiden beri biliyorsanız bu güne kadar neden yapmadınız?BDP ile aranızda bir çıkar çatışması mı varda bunu yapıyorsunuz?
Eyy AKP(AK PARTİ)ye oy veren vatandaşlar,ne zaman uyanacaksınız bu gaflet uykusundan;?Bu TÜRKİYE ismli gemi battığı zaman içinde yalnız ben olmayacağım sizlerde olacaksınız..Saygı, sevgi ve dua ile...
Cengiz YANIK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.