- 442 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Acılar,tebessümleri değerli kılar...
Zamanın yapabildiği tek şey eski acılara yeni acılar ekleyerek çığ gibi sorunlarla ölüme terk etmektir.
Kimse bir şey yapamaz olur bu süreden sonra,gerçekten anlayacak insalarada katlanamaz olursunuz.
Gerçekleri duymak istemezsiniz,çünkü sizi anlayacak insanın girdiğiniz girdaptan sizi çekip kurtarma fikri oldukça korkutucu gelir gözünüze.
Acıdan kurtulmak,aşkı yok etmektir,var olan gücünüzle sarılırsınız yaralarınıza.
Sonra yaşadığınız onca şeyin aslında bir yalan olduğunu içiniz kanaya kanaya öğrenmek zorunda kalırsınız.
Çok sevdğinizin sizi aslında hiç sevmediğini de bilirsiniz,ama bir türlü kabullenmek istemediğiniz için gerçekle yüzleşme vakti geldiğinde hissetiğiniz kalp ağrısının dayanılmaz boyutlara ulaştığını görürsünüz.
Sonra kendinize zarar vermeye çalışırsınız.
Bu süreçte içki ve sigara kokusu sinmeye başlar hayatınıza,ağlarsınız günlerce gecelerce,kadehlerce içersiniz,kül tablalarını devirirsiniz bazen masaya.
Bütün dalları yakarsınız,yanan yüreğiniz gibi.
Bütün acıları son demine kadar yaşarsınız,ya yok olacaksınız ya yeniden doğmak için uzatılan eli tutacaksınızdır.
Umarım yapacağınız şey ikincisi olur,çünkü zaman bazen akıllıca işlerede kalkışabiliyor siz isterseniz.
Bir şeyler daha değerli olacaktır gözünüzde,güçlü olacaksınızdır,aşkın acı ve tatlı yanlarını bildiğiniz için artık tecrübeyle yaklaşacaksınızdır hayatınıza dahil olmak isteyen insanlara.
Çünkü inanın siz kendinize değer verdiğiniz müddetçe,pahalanacaksınız..
Acılarınızdanda utanmayın hiçbir zaman,
Çünkü onlardır tebessümleri değerli kılan….
Bahar Malçok
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.