Hayırlı Tezkereler Komando...
Dakikalar kalmıştı açıklanmaya
Bir heyecen dalgası sarmıştı herkesi
İstediğim olacakmıydı acaba?
İstediği olsa mıydı?
Hangisi hayırlıydı?
Sorular soruldu içten içe,
Sessiz dualar yükseldi semaya...
Ve beklenen an geldi. ’Heyt be’ dedi sevinçle’Yedek Subay Piyade Komando oldum’ İçi içine sığmıyordu adeta.. Duygusal anlar yaşadık hep birlikte...
İçim burkuldu birden,endişeler sıralandı ardı sıra... Yayından fırlayan ok gibiydi kalbim...
Cennet kokusunu çektim içime,seneler ne çabuk geçmişti... Daha dün gibiydi dünyaya gelişi, Dünden bu güne seneler mi geçmişti, büyümüşte asker de oluyordu...
’Şükür namazı kılayım ’ dedi. Duygulandık yeniden.. Bu ne güzel bir andı, nasıl duygulanmaz dı insan! Görev kutsaldı lakin onun teslimiyeti çok daha önemliydi ve çok daha güzeldi. Hayırlı olsun, mübarek olsun.. Rabbim utandırmasın, görevini layıkı ile yapmayı nasip eylesin...
Şefkatle öptük alnından,hayır dualarla uğurladık.. Ağlamayacaktık lakin yüreklerimiz inceldi düştü ardından yaşlar...
Şerefle gittiler şerefle, sağlıkla, sıhhatle dönmelerini nasip eylesin yüce Rabbim...Bütün şer odaklarından korusun onu ve bütün askerlerimizi...
Seni yaradan Rabbime emanet ettim...
Hayırlı tezkereler komando...
Amin ecmain..
Aysel Bahram
YORUMLAR
ne güzel bir hayırlı evlat yetiştirmek ne mutlu Allah hayırlı hayırlı gidp gelmek hakkı ile görevini yapmak nasip etsin....AMİİİNN....
Ah benimde öyle değerli evladım olsa diye düşünüyorum..çok imrendim.....güzel yazınızdaki evlat sevgisine..kızım da var ama o uslu saygılı .
.gel gelelim....bir oğlum benimde ....
var ama ömrümü bitiriyor...çalış desem çalımaz aslında çok zeki hamde aşırı...7 kere takdir aldı..8 incisinda almayacagım dedi almadı..9 uncusunda sınıfta kaldı...şu an 20 yaşında dışardan okuyor...dua ettim askere alsalarda kurtulsam diye Rabbim kabül etti sanırım.Tecil ettirmek istedi ama tecilde ettiremedi 5 ay sonra kısmetse gidecek askere...inanın 10 tane cocuğa bedel ama ne yaparsın atsan atılmaz sattsan satılmaz...sabır diyoruz inşallah askerden sonra düzelir...içkisi kumarı yok sadece işi güzü net...futbol...çok anlattık olmadı kendi haline bıraktık...inanın dürüstlük abidesi sanki ...küfür ediyorlar diye hiç bir iş yerini sevmez kendine etmiyorlar ama o şekilde konuşulduğu için argo cocuk sevmiyor sin kaflı konuşanları...arkadaşları kopye çekerlermiş bizimkide ben 2 yıl fazla okurum yine çekmem diyormuş..Öğretmeni içki içiyorsa ben onun anlattığı dersi dinlemem diyormuş...çok değişik bir tip...her kezin günahı kendine ama gel anlatabilirsen anlat...onun için hakımızda hayırlısını diliyorum güzel eseriniz için tekrar teşekkür eder ,dualarınızı bekliyorum...selam ve saygılarımla...
Gül Şehri
Yaptıklarıyla değil güzel yönlerini görmeye çalışın ve ona da bu güzel yanlarını hissettirin... Övün bazen... Överken şunuda ekleyin kötü değilsin ,mükemmel olmaya aday bir gençsin... Olacaksında inşallah...
Allahu Teala hayırlı uzun ömürler nasip eylesin... İnşallah askere de hayırla gider ve hayırla döner...
Selametle kalınız... Allah razı olsun...
Aysel Hanım,
Asker annesi mi oldunuz,
Resimde giden yavrumuzun çocukluğu öyle mi?
Bir yakınım son çatışymalarda şehit düştü. Yeğenim ise yeni bitirdi askerliğini. Vatanın hem namusu hem de koruyucusudur onlar.
Ben size Aşkistan'dan iki Rubaimi armağan ediyorum.
Atlarla ulaştım şimdi sevdâya yine,
Nal sesleri âh, vurdukça gönlün teline,
Atlar ki, içimden gittiler cephelere;
Ak tolgalı askerlerle düşman iline! ..
Nal sesleri gönlün titretir kaç telini,
Vurdukça yiğitler, büktü düşman belini,
Dün cephede atlar bizle kalkardı şaha;
Düşman bize harp açsın da görsün halini! ..
Gül Şehri
Şehidimize rahmet , yakınlarına sabır dilerim... Allahu Teala bütün askerlerimize hayırlı tezkereler nasip eylesin...
Şiir için de ayrıca çok teşekkür ederim onure ettniz... Saygılarımla..
Aysel Hanım,
Asker annesi mi oldunuz,
Resimde giden yavrumuzun çocukluğu öyle mi?
Bir yakınım son çatışymalarda şehit düştü. Yeğenim ise yeni bitirdi askerliğini. Vatanın hem namusu hem de koruyucusudur onlar.
Ben size Aşkistan'dan iki Rubaimi armağan ediyorum.
Atlarla ulaştım şimdi sevdâya yine,
Nal sesleri âh, vurdukça gönlün teline,
Atlar ki, içimden gittiler cephelere;
Ak tolgalı askerlerle düşman iline! ..
Nal sesleri gönlün titretir kaç telini,
Vurdukça yiğitler, büktü düşman belini,
Dün cephede atlar bizle kalkardı şaha;
Düşman bize harp açsın da görsün halini! ..
Muhsin İlyas Subaşı tarafından 12/15/2011 8:46:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gül Şehri
Gül Şehri
Gül Şehri
Desteğiniz için çok müteşekkirim onur verdiniz Allah razı olsun sevgilerimle...
nasıl gitiyse öyle gelecektir
Allah yardımcısı olsun
xxxxx tarafından 12/15/2011 4:25:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gül Şehri
canım canım bilirim o duyguyu tam üç kez yaşadım
üç oğlan gönderdim askere aslanlar gibi
göz yaşım sel olmuştu arkalarından rabbim sağ salim gidip geldiler
dualşarım tüm asker lere onlarda bizim çocuklarımız
dilerim başları ağrımasın sağ salim gidip gelsinler
ne mutlu asker anası olanlara
canım hayırlı tezkereler olsunnnnnnnn
Gül Şehri
AYSE 09
rabbim sabrın en büyüğünü versin
bu güzelliği bu hasreti yaşayan bilir
sevgim saygımlasın
her birinr hayırlı teskereler olsun inşallah..
rabbim olları korusun..
başımızdan eksik etmesin..
hepsi hakkını bizlere helal eylesin..
allah kavuştursun..
sevgiler..