Kesik bacak ve Hayat öğretmen!
Babamın bugün kesilen bacağını düşüyorum...
Kangren desede doktorlar inanmıyorum.
Aklıma ilkokul geliyor!
Bir sürü çocuk doluşmuş sınıfa ve yaramazlık yapıyor. Cezayı basıyor öğretmen, tek ayak üzeri bir köşeye yolluyor.
"Ahh be babam can diyorum sonra, ahh be babam can, çokmu yaramazlık yaptın ki, hayat denen öğretmen şimdi de seni tek ayak üzeri, bir köşe ye yolluyor?"
//Meğer//
Hayat Cidden Öğretmenmiş/öğretenmiş...
Elif Turna Türk
13.12.2012
YORUMLAR
Bir öğretmen olarak...Bacağı kesik değil ama sakat bir öğretmen olarak bu muhteşem yazıya 10 verdim...Bir kaç cümle ile bir roman dolusu anlatım yapabilmek her kesin harcı değildir.
Kutlarım.
Selam ve sevgilerimle.
ELIF TÜRK
1- Beyin de.
2- Yürek te.
Saygımla Elif'leyin.
selam.....öncelikle büyük geçmiş olsun....babanızın ayagında proplem olmasa kesilmezdi....üzülmeyin..yaraları iyi olunca önümüz bahar.... protoz .ayak yaptırırsınız..inşallah gene yürür ....şimdilik babanıza gerek olan tek şey morel...bir zamanlar canımdan çok sevdiimin ayagı kesilmişti..kesik bacagı benim elime verdiler..üstelik poşete bile sarmadan ...sanki kurban gibi ayak seniyordu....9 seneyi geçti hala dün gibi....keşke yaşasaydı razıydık herşeye ama..yazılan .yazı silinmiyor.....gül diyarından selam ve dua larımla......