__İKİBİN YEDİM ! DEMEK BU SON DEMİN___
Duydum ki gidiyorsun,dur hele ! dertleşelim biraz.Bir veda sözcüğü yok mu,ne günler yaşadık beraber.Acıya acı demedik,tatlılaştırdık dilimize değen rahman sözcüğüyle tüm zehirleri.Şimdi sessiz sedasız mı gideceksin.BU gidiş hangi gidiş…Ben seni sevmiştim oysa.Bilirsin severim yediyi.(./.07)Ahh…yedi…sen yok musun sen…hayatımın tüm detaylarına girdin,çıktın herşeymi biliyorsun ve şimdi gidiyorsun…her veda biraz buruk biliyorum…bazen bilmek hiçbir şeyi değiştirmiyor…birazdan gideceksin…göklere çıkacak benle yaşadıkların…bohçalayacaksın ve sonrada ceviz oymalı sandığa koyacaksın…ve bir gün yeniden karşılaştığımızda yapıp ettiklerimi avucuma koyacaksın…şunu bilmeni isterim ki;cancağızım ikibinyedim,sıfıryedim ben senden razıydım…umarım sende benden razı olmuşsundur..ha şunu da söyleyeyim yahu giderken yirmibeşi de götürüyormuşsun…oysa onuda pek sevmiştim…aslında çok sevmiştim…rahmanın settar ismini yaşattı bana…hiç bilmediğim özgürlüğümü tattırdı,şefkatiyle sardı sarmaladı…rabbimin kanatları altına aldığını dafa fazla sezdim bu sayede…vedud gönlümde hep misafirdi…şükür onu götürmüyorsun, o benle kalacakmış…mütekellim dilime ,damağıma hep konuk oldu…latif ismiyle lutfetti varlığıma yolculuklar yaptım,beden yurdumda denedim ilkin tüm uçuşları…rahmanın binbir esmaül hüsnasında renklendi ömrü baharım…onun izzetiyla şereflendim,celalini seyreyledim;cemalinde celalliğimi erittim ve Ekimden bu yana alim ismiyle muhattap eyledi,dergahına kabul etti…yani bu senede rabbim senle yaşadığım günleri bana en güzel şekliyle ikram eyledi…dünya gözüyle bakılırsa acı yaşamışım diyenler oldu ama ben hissetmedim…Yusuf’un güzelliğine bakan saray kadınları gibi bıçak kesmiş olsada hissetmedim…sözün özü ben sıfıryedim senden razıydım…birazdan melekler seni alacak lütfen sende giderken benden razı olduğunu söyle…seni kırmadığımı anlat…iki dost gibi ayrılalım olur mu…gidişin ve ikibin sekizi emanetin dua olsun benim için…alnımı değdirdğimde secdeme “”hoş geldin ey kutlu yıl””diyeceğim, bu nazlı ömrüme…ve dua dua dua ile seni göndereceğim…yolun açık olsun…emi…
31.12.07 SANA GÜLE GÜLEEEEE...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.