- 625 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BIYIK DAVASI ve Baddal gazi;)
Eskileri konusurken agzimiz kulagimiza varip gül gül bayilasimiz gelir hep.Agzimizdan cikan bir kelime,bir cümle alip götürür taaa uzaklara.iyi günlerde güzel günlerde hafizalardan hic silinmiyor.insan maziye dönüp ya pismaklik duyuyor yada,iyikide yapmisim diyor.
Bugün arkadasimla konusurken eskileri andik ve cocukluk yillarimiza geliverdik.Ben Türkiyede büyüdüm o da Alamanyada.Aslinda biz akrabada sayiliriz,fakat tanismamiz yilar sonra oldu.Paylasdiklarimiz ayni olaylar degil ama mekanlarimiz ayni.O köydeyken ben sehirdeymisim,ben köydeyken o da Almanyadaymis.Bir bir sökülü verdi dilimizden yasadigimiz anilarimiz.Sira ona geldi ve genclik yilarinda nasil firtina gibi esdigini anlatti.Bayildim gülmekden.Birde kiz olacak pes dogrusu dedim kendi kendime ve yazmaya karar verdim.
Bizim bu arkadas 14-15 yaslarindaymis ve Alaman okuluna gidiyormus.O zamanlar insanlarins apiklardan canilerden korkusu olmadigi icin coluk cocuk rahat rahat sokaklarda gülüp oynuyorlarmis.Birgün benim yaramaz arkadasim okula gitmis.Ecikde delikanli gibi yetisdirildigi icin asdigi asdik kesdigi kesdik takilirmis.Kizlardan gicik oldugu birisi yanina gelmis ve demiski;kiz bana bak ne uzun biyiklarin var,ayni kedininkisi gibi.Hicbir erkek seni sevmez ve yüzüne bakmaz demis.Demis ve o anda arkadasin kedisi gözünün önüne gelmis ve kendini acayip kötü hissetmis.Elini agzina kapayarak okuldan kacmis.Kacmis kacmasina ama icini kin ve nefret bürürmüs.Demis kendi kendine; demek öyle haaaa! biyiklarim tekirinkindende uzun,ben sana yapacagimi bilirim.Hemen kendine bir suc aleti bulmaya calismis.Yonanin Almanyasinda sokakda ne tas nede kaya varmis.Zopa desen oda yok.Düsünürken düsünürken gözüne agaclar takilmis.Hemen depesine cikip baba zoruyla koskocaman bi dal koparmis.Koparana kadarda neredeyse okulun bitme zamani gelmis.Kopardigi zopayi eline almis ve okulun yolunu tutmus.Bir kenara saklanmis.Kizi ufukda görünce o zamanlar süpermann daha icat edilmedigi icin BADDAL GAZi gibi atlayi vermis.Kiz bunu elinde zopayla görünce akli cikmis.Daha kacmaya imkan bulamadan bizim Baddal gaziden bozma erkek sati kilikli arkadas atlamis kizin üzerine.isin garibi kizda Türkmüs.Kiz imdat desede fayda vermemis.Bizimkisi elindeki zopayi iki dösemis kizin orasina burasina.Otlayip üzerine cikmis ve demis ki;demek öyle haaa! biyiklarim tekirinkindende uzun! kizin korkudan dilleri lal olmus.Kizi iyice benzettikden sonra kacmis gitmis evine dogru.Aradan iki gün gecdikden sonra bizim Baddal gazinin anasi cocuklarini sokaga cikartdigi bir anda bi avrat gelip ona ; Baddal gazi arkadasimin ev aderesini sormazmi!Kadin basina gelecekeleri düsünüp ;ben tanimiyom daha sooorda oturuyo ellam der ve ordan kacar.Kadin arayip sorup bulmus evi.Kapi calinca bizim Baddal gazi karsisinda kizin anasi görünce kapiyi yüzlerine kapamis.Avrat söylenip gitmis.Ertesi gün bizimkisi sinirini daha alamamis ya,hemen eline bi kalem almis ve kilitli özel dolablarin üzerine kizin adini oglanlarinkine katarak kalpler cizmis yazmis yazmis:).Bu arada kendi dolabinida yazmis ki,onun üzerisine kalmasin.Cocuklar zil calipda disari cikinca dolaplari görünce kiyamet kopmus.Hani o bunu,buda sunu seviyor davasi;) kizlar utanmislar.Gercekdende kizlar o oglanlari zaten begeniyormus.Rezil olmuslar.Bizim Baddalda kendi adina mehleden bi yakisikli gobeli yazmis.Onunda okudugunu görünce ,bizim Baddal Gaziden heves erkek sati arkadas oraya gelip bagirip cagirmis ne terbiyesizlik diye;)cakdirmadan sucu üzerinden atacakmis göya.Olanlar iste o zaman olmus.O adini yazdigi cocuk demezmi;evet bende senden hoslaniyomm.Aboooooooooo baltayi tasa vurmus bizim Baddal.Oradan bi kacis kacmis sorman getsin.O günden sonra kizlar korkmus ondan ve hani derler ya mahya diye,hah iste ondan olmus gibi olmus bizim erkek sati.Sütünü getirtmis kizlara.Cantasini tasittirmis.Bayagi bir hükümdarlik yasamis yasamasina ve Ondan sonra nemi olmus? ne olacak bizim kahraman Baddali okuldan atmislar.Baska okula nakil olmus.Ordada yapdiklarini anlatinca kizlar tirsmis ve bizim pala remziyeye kimse bi laf edememis.Komsu yengeden agda yapmayi ögrenmis ve kedi gibi uzun biyiklarindan kurtulmus:)) Bir bayan icin en büyük hakaret bence bundan daha kötü olamaz,öyle degilmi kizlarrrrrrr?:))
YORUMLAR
iyi güzel de
Monna Lisa'nın suçu ne?
Kadın hayatta olsa bu resmi görünce kendinden korkardı