- 586 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YAZIKLAR OLSUN
DÜN SABAHTAN BERİ UYKU YOK GÖZÜMDE YANİ AYIN 29 UNDAN İTİBAREN BİR UYKUSUZLUK TÜM GECE GÜZEL BİR BAYRAM SABAHININ HEYECANIYLA KIZKARDEŞİMLE GÜLDÜK EĞLENDİK.
YEŞİLTEPE MAHALLESİNDE BULUNAN SEHER SULTANIN MALİKANESİNDEKİ BAYRAM SABAHLARI MEŞHURDUR.
KIYMALI BÖREK VAZGEÇİLMEZİDİR BAYRAM SABAHININ (BEN SEVMESEM DE ) BAYRAM NAMAZI SIRASINDA EV HALKI UYUYAMAZ :) NAMAZA GİDEN ERKEK KARDEŞ BEKLENİR BÖREĞİ VE SICAK EKMEĞİ ALIR GELİR VE BAYRAMLAŞMA YAPILIP BAYRAM BAŞLARRRRRR.
YIL 2011 BUGÜN BAYRAM RAMAZAN BAYRAMI AMA BİR GÜZEL TESADÜFÜ VAR Kİ YIL 20011 ŞEKER BAYRAMI AYLARDAN AĞUSTOS VE AYIN 30 U.
YANİ BUGÜN ZAFER BAYRAMI 1922 YILINDA 26 AĞUSTOS TA BAŞLAYAN VE 30 AĞUSTOSA KADAR SÜREN DUMLUPINAR DA MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ün ZAFERLE SONUÇLANDIRDIĞI BÜYÜK TAARRUZU ANMA BAYRAMI ...
EEE Mİ DİYECEKSİNİZ SİZDE ? YA TAMAM ZAFER BAYRAMI DOĞRUDA AMA BİZ MÜSLÜMANIZ BUGÜN RAMAZAN BAYRAMI MI DİYECEKSİNİZ. 3 5 TANE SOYSUZA ÇAPULCUYA MEYDANI BIRAKACAK KORKUNUZDAN BAYRAĞINIZI HANİ O MEYDAN MUHAREBELERİNDE ATALARINIZIN AKITTIĞI KANDAN RENGİNİ ALAN BAYRAĞI CAMLARINIZA ASMAYA SİZDEMİ ÇEKİNECEKSİNİZ?...
30/AĞUSTOS/2011
BEN LAFI FAZLA UZATMASINI BİLMEM AFİLLİ DE KONUŞAMAM AYRICA SIRADAN TİPİK BİR EV KADINIYIM BEN AMA ÜLKESİNİ SEVEN DEĞERLERİNİ BİLEN.
VE SİZ 30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMINI SIRF RAMAZAN BAYRAMINA DENK GELDİĞİ İÇİN GÜNÜNÜ YENİ CİCİLERİNİ GİYİP KAPI KAPI DOLAŞMAKLA GEÇİREN AMANN 9 GÜN İZİN DEYİP TATİL KÖYLERİNDE YAN YATAN VE TAŞTAN YAPILMIŞ İÇİ YÜREKLERİNİZ KADAR BOŞ OLAN EVLERİNİZİN CAMINA BİR BAYRAK ASMA TENEZZÜLİYETİNDE BİLE BULUNMAYAN SİZ SİZDEN ATA’M ADINA UTANIYORUM YAZIKLAR OLSUN
YORUMLAR
Teyzeciğim şeker bayramı değildir o..Cenabı Allah'ın farz kıldığı Ramazan adıyla Oruç ibadetini yapanlara bahşettiği mahşerdeki bayramın bir versiyonudur...bayrak milliyetçiliği yapacağım derken heyecanına yenilmiş ne dediğin anlaşılmamıştır...vatanseverlik ve kutsal değerlere olan inanç kimsenin tekelinde değildir..