- 1275 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BİRA,RAKI BALIK,4x4,TÜRBAN,CUMHURİYET,ARAP BAHARI.....v.s.
Rahmetli Ecevit’in Adalet Partisinden birkaç Milletvekili ayartarak kurduğu meşhur bir hükümet vardı.hani hayatımızda milat olan 80 önce 80 den sonra deriz ya..işte 80 den önceki yıllarda..
Ben o zamanlar genç bir üniversite öğrencisiydim,anarşi ve terör o zamanda çok kötüydü..sokaklar mahalleler bölüşülmüş ve kardeş kanı oluk oluk akıyordu ama en azından askere karşı,devlete ve cumhuriyete karşı,vatan topraklarına,bayrağa karşı böyle açıktan bir kalkışma yoktu.Günde bir batında 12-14 asker katledilmiyordu, ama bu günlerin ahlak örözyonuda o günlerde başlamıştı..Bir şey vardı moda o zamanlar,inanın şimdi Cumhuriyete,Atatürk’e karşı başlatılan hucumun pirim yaptığı,en azından yaptığının sanıldığı gibi..
Ramazan ayında açıktan alenen kahvehanelerin kapısına sandalye yada tabure koyarak BİRA içme,yada lokantalarda güpegündüz yemek yada RAKI-BALIK dediğimiz işlemin gerçekleştirilmesi..Bunu yapanlarda inanın bu günkilerden farkları yoktu O’nlarda sözüm ona bu işleri laiklik adına,Cumhuriyet adına,Atatürk ve Atatürkçülük adına yaptıklarını vede sözde Şeriatçılarla hesaplaştıklarını düşünüyorlardı.
Ancak bir şeyin farkında değillerdi;Gerçekten müslüman ve mütedeyyin insanları kötü niyetlilerin kucağına kendi elleri ile atmaktaydılar.İşte o tavır ve davranışları bu gün şikayet ettikleri AKP(AK PARTİ)İkdidarını doğurdu.Kader kozasını yavaş yavaş örüyor ve vatandaşı, vatandaş yerine, insan yerine koymayan dönemin İkdidarlarının yanında,Mahalli yönetimlerde de belediyeleri Yöneten CHP de Hükümeti yönetenlerden farklı değildi..Tehlikenin ilk ayak sesleri Tayyip ERDOĞAN’ın İstanbul Büyük Şehir Belediye başkanlığını kazanması ile başlamıştı ama bilen kimdi fark eden kimdi?
12 eylül 1980 askeri yönetimide tabi bu işlerin tuzu biberi oldu ve süreci iyice hızlandırdı,vatandaşı artık ATATÜRK’ten nefret ettirmek için bundan daha iyi nedende yoktu.Her köşe başına bir ATATÜRK Heykeli dikerek,ATATÜRKÇÜLÜK yaptığını sanan 12 eylül yönetimi, diğer yandanda ERZURUM gibi mutassıp bir İlimize giden KENAN EVREN’in ulu orta bir ramazan ayında "ben seferiyim,işte saklım gizlim yok" diyerek Vatandaşa hitap ettiği miting meydanında bir bardak suyu lakır lakır içmeside,bu günki yönetimdekilerin ekmeğine yağ sürmekten başka bir işe yaramıyordu.
Sonuçta 2002 seçimlerinde vatandaş akp denilen partiyi İkdidara taşıdı ve üst üste ikdidar olmayada devam etmektedirler.
Geçmişte laiklerin Atatürk adına,Cumhuriyet adına işledikleri hatalar zinciriğnin beş katını bu ikdidarı elinde tutanlar işlemeye devam etmekteler.
Hiç bir mukaddes gerekçe size KUL HAKKINI GASPETME YETKİSİNİ VERMEZ...VE RE MEZ..
Bu kadar 4x4 jiplerde gezen Türbanlı hanımlara piyangodan mı para çıktı da gezmekteler?yada Türkiye’de tüm zenginler hidayete ererek hanımları mı kapandı....?
Yada..yadası şu; bu hanım efendilerin eşleri yada kendileri bir türlü ikdidar nimetlerinden hortumlayarak kul hakkını gasbederek mi 4x4 lere binmek için örtündüler.
En pahalı çantaları,ayakkabıları eşarpları alarak helede markası görünsün diye özellikle, göstere göstere giyerek takarak, yada kollarına alarak gitmeleri hele o tak... tak... tak... sesi getiren topuklu ayakkabıları ile yürümeleri islamın ve insan olmanın neresinde vardır?
Allah gösterişi hiç sevmez o kul hakkının affı yok helede bu BEYTÜL MAL ı gasbederek yapılmışsa onun ödenmeside mümkün değildir.Siz istediğiniz kadar kitaplarda yerini arayın bulmazsınız.
Kendinize göre bir ılımlı islam yaratarak orada bulacağınızı sanıyorsanız,boşuna yorulmayın bulamazsınız.
Geçmişte laiklerin yaptığını on katı haksızlıkları yaparak,kul hakkını yiyerek Cennete gideceğinizi sanıyorsanız tek kelime ile ALLAH SİZE AKIL VE VİCDAN versin derim..Cengiz YANIK..
YORUMLAR
Hiç öğrenemeyeceğimiz birşey var.Dolma su ile hiçbir zaman,kuyu dolmayacak.İnsanın içinde olacak,vatanına,bayrağına,halkına ihanet etmemek...ve 1938'den sonra zincirin halkaları,hep birbirine eklenerek uzadı.Bir babayğit çıkıpta,ben bu halkaları ortadan kopartırım demedi...''sairali''
Yazınızı dikkatle ve beğenerek okudum.
Tebrik eder, saygılarımı sunarım.