Sonbahar Başkadır Ankarada 4 Sezon 3 Bölüm
hakan butun gün koşturmuş ve adamı kılpayı elden kaçırmış oldugundancok sınırlı idi ve moralı cok bozuktu eve erken gelip 3 agrı kesici 1 şişede konyagı bitirmiş gözleri şişmiş salonda yerde sızmış bir durumda yatıyordu .
Aklında danalı keskin nişancı ve adanalının çırağı geciyordu hepsi bir oluyor hakana ateş açıyorlardı hakan mermilerdne kaçıyor kendini savunuyor tam adanalıyı yaklayacakken bir mermi kalbine giriyor gözleri kararıyor bir ışık huzmesi görüyor içinden ölen karısı ölen babası ve annesi ona el sallıyorlar sonra kapkara bır çukuru görüyor fulya ordan elini ver diye sesleniyor ama fulya elini tutamadan çukurda kayboluyor o sırada beyza elinde çiçeklerle hakanı kucağına alıyor saçlarını okşuyor onu öpuyor adanalı beyzayı elinden çekiyor sürüklüyor ve beyzanın boynuna delik açıypr kanlar fışkırıyor ustune beyzanın kanı bulaşıyor kaçmaya calışıyor ayakları kıprıdamıyordu o esnada çalan cebi onu kendine getirdi kabusları gene arkaya kaçarken o ha diye mırıldanarak telefonu açtı berkant abi diyordu sana geliyorum adanalıyı bulduk seni götürecegim yanına gel dedi zorla kaktı tabancasına mermileri koydu kontrol etti telefonu eline aldı savcıya haber verecektı birde müdüre ama vaz geçti sadece en son aranana bastı karşısında beyzanın sesi yorgun ama birazda korkulu duyuldu buyrun amirim hakan sadece yutkundu beyza dedi buyrun dedi beyza hakan tekara yutkundu beyza dedi ben dedi ben seni dedi ve kapı çalması ile sonra ararım deyip telefonu kapattı berkant kapıda idi yüzü çok endişeliidi hayatının oyununu amirine oynuyordu amirinin ise haberi yokru onu elleri ile adanalıya sunacaktı yama yapabilecegi bir şeyyoktu kız kardeşinin çığlıkları hala kulagında idi hadi gidelim dedi tamam dedi hakan ve araba ile karanlıkta boluya yöneldiler .