Sonbahar Başkadır Ankara da 4 Sezon 1 Bölüm
adanalı habib ve tarhan klubeye geldiklerinde sonbaharın akşam güneşi coktan batmış hava karramaya başlamıştı arabayı ormanda epey uzakta bırakmışlar adanalı hatta arabayı bırakırken tarhana boyle yapmadın zamanında nasıl riski arttırdın bak en buyuk hatan bu gibi ince detayları görememe senin diye sırıtarak fırca kayıyordu aslında adanalı kafasında tarhan ve habip için planladıklarını onlar bir bilselerdi ikisde adanalıyı anında öldürülerdi ama adanalı bu gibi ince noktaları asla hissetirmezdi saatine baktı adanalı 2 saate berkantın kız kardeşi elimizde dedi hadi kızı yatıracagımız yeri hazırlayalım ve sırıtarak işkence aletlerini masaya dizmeye başladı tarhan heyecandan titriyordu mukemmel olacaktı habib bu işler beni bozar dedi ben dışardayım ne yaparsanız yapın ben siperimi kazacağım ve tüfegimi ve silahlarımı ayarlayacagım ve ormana çıktı adanalı habib dedi çok uzaklaşma kız burda olacak birazdan habib cevap vermeden gitti ve ormanda kayboldu.
Adanalı dışarı koydurdugu kameraları ve ışıkları kontrol etti. Oyuna başlayınca bu ışıklar ve kameradan hakanın hareketlerini takip edecek ve adamlarını buna göre yönlendirecekti.
Tarhan sırıtarak ustam dedi size nasıl yardım edebilirim adanalı yüzündeki tiksintiyi silip habib dedi sen kız gelince kızı bağlayacaksın eterin oranını ve kesiklerin acılış ve kızın hayatta kalma süresini sen ayarlayacaksın tamam mı dedi habib hayatının en önemli işini yapcağını bilen kişilerdeki gibi vakur bir şekilde nasıl isterseniz ustam dedi
Dışada araba durumuştu bu esnada ve içinden adanlının iki adamı iniyordu ellerinde sürükledikleri bir cuvala benzeyen berkantın baygın kız kardeşi vardı adanalı heyecanlandı kızı getirdiler dedi şimdi dedi içeri alalım ve özel donanımlı tel kapı açıldı adamlar içeri gidriler kızı yataga bıraktılar çıkıp arabayı saklamaya gittiler sonradan onlarda habibin yanına dışarı ateş mevzilerine gececeklerdi .
Adanalı kızı güzlece soyup işkenceye hazırladı ve yatga bağladı kızcağızın üstünde sadece çamaşırları kalmıştı güzel bir kızdı masumdu bu ise adanalıyı ve tarhanı dahada azdırıyordu .
YORUMLAR
Polisiye öykü yazınızın,4 sezon 1 bölümüde heyecanlı ,bir solukta okudum.Adanalının,Berkant'ın
kız kardeşini kaçırmaları offfffff ya dedirtti bana,umarım Hakan zamanında yetişebilir ve kızı kurtarır.Şu adanalı ve arkadaşları çok kötüler, bir yakalansalar oh olsun diyeceğim....
Kaleminize ve emeğinize sağlık...Tebriklerimle.....