Sonbahar Başkadır Ankara da 3 sezon 5 Bölüm (Sezon Finali)
Adanalı ve arkadaşları hemen ikinci arabaya binip yola cıkmışlardı kı berkant beyhan ve tanfer otele girdiler peşlerinden hakanda gelmişti ancak oteldeki memur adamların oteli boşalttığını soyledi tanfer ve beyhan yukarı odaya bakmaya cıkarken alide otele gelmiş ve güvenlik akmeralarına bakmaya başlamıştı berkantla damların araba plakasını görmek istiyorlardı ama otelin kamerası bunu göstermiyordu
Hakan hemen cevreye bakın bakalım burayı gören kamera varmı dedi ekip cevreye koşup araştırma yparlarken hakan kaç kişi idiler diye sordu
Resepsiyon kalan 2 kişi idi ama sonradan gelen bir kiş vardı birde 2 kişi gelip gidiyordu tarif et bakalım dedi hakan adamı adam komiserim valla hatırlamıyorum bana naval okuma dedi hakan hadi çabuk tarifle adam tarif ettikçe tiplerin kesinlikle adanalı keskın nışancı habip ve beyzayı kaçıran sapık ruhlu adanalının arkadaşı Tarhan olduğu netleşiyordu öbür iki adam ise tanımadıkları tiplerdi hakan bunların adanalının terör ve mafya cevresinden arkadaşlarının adamları olduğunu tahmin ediyordu savcı ve müdürde gelmişlerdi ama damların kaçtıgını öğrendiklerinden gene çok sinirli idiler ve su anda hepsinin aklında bir soru işareti vardı bir araba dolusu sapkın tip nereye gidiyordu .
Hakan berkantın sesi ile irkildi abi dedi 2 arabayıda bulduk plankalarını verdi hakan ama iki araba farklı yönlere gitmişlerdi hakan saatıne baktı çıkış saaatınden 2 saat geçmişti artık adamları bulmak zor gibi idi gende tüm ekiplere anons geçtiler bakalım bir bilgi çıkacakmıydı .
Adanalı ise arakdaşları ile boluya yakjlaşmıştı biran önce dag evine gitmeliyiz diyordu gidip akşama hazırlığımızı yapmalıyız .
peşlerinde oldugunu polislerin biliyorlardı ama okadarda takmıyorlardı bunu hele adanalı oldukca rahattı şimdi dedi bakın ne yapacagız oraya varınca once etrafa hakan için gerekli tuzakları hazrlayacagız oyunumuzda hakan avımız olacak onun için yem ise berkant ve kız kardeşi hepsi zevkle güldüler keskin nişnacı habip sırıtarak adanalı dedi sen supersın ya kımsenin aklına bu gelmez agabeyim birinci sınıftır dedi piskopat Tarhan adanalı bak dedi sana kızgının biliyorsun beyza olayında yetersiz kaldın ama uzulme hakandan sonra sıra beyzada onu senin eglenmen için bizzat ben getirecegim sana ve senle ustunde gerekli denemeleri yapacagız hahaha bu arada arabada ormana girmişti bile ve eve varır varmaz arabadan kurtulacaklardı planlarında arabanın ormana uzak bir noktaya terki vardı.
YORUMLAR
Adanalı ve arkadaşları,Hakan ve ekibine tuzak hazırlıyorlar ama , o tuzağa düşecek mi
Hakan, sanmıyorum o onlardan daha zeki bence.Eninde sonunda onları yakalıyacak ve adalete
teslim edecek gibi, bakalım neler olacak ilerideki bölümleride merakla bekliyorum.Sürükleyici ve
akıcı polisiye yazınızı beğenerek okuyorum kardeşcan.Daim olsun kaleminiz,emeğe saygı ile...