Karalamasaydın da Silseydin
Bir gün önce senin için ölüp biter.Gözü baskasını görmez.Dünya yoktur gözünde sen varsındır sadece ya da sen öyle sanırsın.Aslında sen ve onun gururu vardır.sen ve onun bitmek bilmeyen gururu...Sonra birden istemez seni ,gözü kararır.Bir kalemde siler seni hatta silgi kullanmadan karalar gecer üstünü.Sense o çiziklerin arasından bakarsın dünyaya.Dersın ne oldu ne oluyor...Sonra içinden bir acı gelir.Bir sızı duyarsın bir yerin çok acıyordur ,canın cok yanıyordur.Bu tahammülü olmayan acının kaynağı ne dersin?Bakarsın sağına soluna karananırken mi oldu acaba dersin?Bakarsın çiziklerin acısı çok baska ama bu bambaşka daha fazla acıyor dersin.Sonra sol yanına bakarsınacının kaynağı sol yanında.Kaynağı bulmanın verdiği bir mutluluk yayılır vücuduna.Acı hala ağırdır hem de cok ağır.Kaldıramam sanırsın bu acıyı.Sonra günler geçer acın hala taze ama kanamıyor eskisi gibi çünkü kanın azaldı.Acın büyük gücün küçük,sevgin büyük sevdiğin küçük,özlemin büyük özlediğin küçük....
Funda DEMİRAL
YORUMLAR
Yaşamsal sürecinde olması gereken şey aşk ve sevdadır.Bazen onu düşünürken,düşünmesi bile az.Sol yanın kıpırdıkça kıpar tüm gücüyle.Yargılar seni,yazdığın gibi.Duygular kamçılar seni ama nereye?
Güzel bir anlatım...
Sevgim sevgin olsun can,sevgi ve selamlarımla...
Vehbi Okur
"Yaşamsal" kelimesi Türkçe değildir. Bu uydurukça kelimenin Türkçesi:
"HAYATÎ" dir. Prof. Dr. Faruk K. Timurtaş Bey demiş ki:
"Türkçeyi sal'a koydular; sel'e verd,ier".
Bizde diyoruz ki:
"Nerede ise 'masa örtüsü' yerine: 'Masasal örtü' denilecek".
Merhum Şair ve Yazar Necip Fâzıl Kısakürek de bir dörtlüğünde demiş ki:
"RUHSAL-PARASAL-SOYUT-BOYUT - YAŞAM - EĞİLİM..
YA BUNLAR TÜRKÇE DEĞİL; YAHUT BEN TÜRK DEĞİLİM.
OYSA, HÂLİS TÜRK BENİM, BUNLAR İŞGALCİLERİM,
ALLAH TÜRK'E ACISIN; YALNIZ BUNU DİLERİM".
Sevgilerimizi sunarız.