- 582 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
yandan oyna yandannnnn.
Sen kendini övme el övsünde degerin bilinsin.Ne yapdiysan elinle oda gidecek öbür aleme seninle diye bosunami demis atalarimiz?insanlar ne kadar acimasiz ve bir o kadarda vurdum duymaz olmuslar, duydukca inanasim gelmiyor.Aslinda karekter meselesi kimin ne yapacagi pek belli olmuyor.Adam acmis gariban bi avrada telefonda mal mülk beyani cikartiyor.Vay efendim cocuklarinin akilliligini,caliskanligini vs.anlata anlata bitiremiyo.Daha düne kadar ana avrat anasina söven bu cocuklar simdi melekmi oldu? inanilmayacak ve bir o kadarda safdirikce bir durum.Dersini ancak o adinin Allah verir diyorum.Kardesim malin varsa sirtina,yalin varsa karnina, bize ne senin beyanatindan.Sirf karsisindaki ezik insani ezmek icin dozer roli oynuyor.Hicmi yüregin sizlamiyo be hey vicdansiz.Zaman gececek devran dönecek bakalim sen hala bu sekilde kalabilecekmisin?o kadininda bi zamanlar mali mülkü hatta sirtinda kürkü vardi.Para dersen gani,simdi sefalet icine düsmüs o eski günleri hani?kendi istememisdi böyle olmayi,kaderdi onu bu hallere koyan ve onu bogazina yapisip bogan.Hayirsiz bir koca ve akilsiz basinin cezasi bu kadina patladi.Yillarca didinip durmus, hayatini sürdürmeye calismis.Cocuklarina sahip cikmaya calismis.Siddet görmüs ama yinede pes etmemis.Destek olanida olmayinca sahip cikanida olmamis.
Yikilmadim ayakdayim ve hala yasamakdayim politikasi güdüyor.Meydan okuyor donkisotun degirmenlerine.Cirpinip dururken darbe yemeye devam eden bu köhne beden daha ne kadar dayanir söyleyin bakalim? Acilarin en büyügü evlat acisini taaaaaaa iliklerine kadar cekmis bir anne.Nasil diyorsunuz nasil yasarsa yasasin banane!
uckur davasina düsen bi koca kendini top model yada tarkan saniyor.Atmis kapiya cocuklarini avradini.Agzi acilinca namus budalasi göz acdirmaz.Kapiya cikartmaz.insallah Allahim onu cehenneminde catir catir yakmaz.Pasif bir kadin sesi cikamayan ve hep basdirilan.Pasdirma bile belki ondan daha serbest duruyo.Korku ve nefretle bi hayat daha ne kadar yasanabilirki?Olanlar kadina vede cocuklarina oldu sadece.Allaha havale ediyorum su saatden sonra.Diyecek bir söz bulmak cok zor.Dinle imanla insanlari yargilamak kötü ama HANi SEN HACCA gitmisdin? böylemi haci oldun sen?yalan yere uydurup uydurup kadinin üzerine adi kocasini yollarsin.Utanmdan birde telefona cip bayila bayila gülerek anlatirsin.Yok byöle birsey diyesim geliyor diyorum ve dedimde.
son sözüm sakin düsmesin böyle yaratiklar ellerime.Paramparca sarkisi esliginde yolarim.Bulmus korkak ve gücsüz kadini oynat bakalim oynat.Birgün oynama sirasi sanada gelecek ve bak bakalim o zaman ASENA gibi TANYELi gibi,hatta mezdeke gibi elini yüzünü kapatip nasil sakir sukur oynayacaksin.Bizde alkis calacagiz sana,bekleeeeeeeee.
YORUMLAR
Oy bacım ben Tanrıdan başkasına kul olma lafını sevmemde ,kalemine kurban olsunlar diyorum. Ya sen ALMANYALARDA boşuna durmuşsun gerçi hiçbirşey için geç değildir hayatta amma haaaa artık bunlarında bazılarını sevmiyorum amma her meslekte olduğu gibi bunların içindede mesleğini hakkıyla yapanlar dürüstler var yani gazetecilikte,sen hangi haberi konu etmişsin sayfana anlıyamadım gözümdenkaçan bir haber olmalı şu sıralar çünkü benim hayatımda çalkantılı ,çok güzel ifade etmiş yorumda bulunmuşsun evet gün olur devran döner Erkeklerin istisnalar hariçbazıları mahşere inanmadığından bu dünyada imparatorluk kuruyor kadınlar üzerinde zalimliklerini deniyorlar ya kadınlarda susuyor A.Kaya şarkısındaki gibi hesap kalsın mahşere diyor yinede kendi inançları,sabırları ,çocukların hatırı doğrultusunda çekiyorlar Tanrıma yine şükürki ben o aciz sindirilmiş kadınlardan biri değilim noktayı koyan benim.