- 751 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
E aşkolsun, daha ne olsun ? :)
Ufak tefek sıkıntıları dert edinip,şu üç günlük yalan dünyada koca bir yumağın içinde boğulmuşum meğer..Asıl dertle yüzyüze geldiğinde anlıyor insan..İçimi yerle bir eden o büyük kasırga silip sürpürdüğünde ortalığı, ancak farkedebildim durumun vehametini..Nurtopu gibi bir gerçeğim vardı kucağımda artık..Hayatın bir adı da " mücadele" aslında..Bir yandan sabır ve rıza gösterirken başına gelene, diğer yandan umutlarından vazgeçmemek..Kabullenmek de var elbet işin içinde..Ama son âna kadar direnmek, sımsıkı tutunmak en küçük umut kırıntısına bile..Onunla beslemek ruhunu, içini onunla aydınlatmak var ya bir de..Seçimim bu yönde oldu benim..Ben demiştim cümlesini sevmem pek, yanılmadım diyeyim..
Gözümün gördüğü her yer simsiyahken, gökkuşağını bekledim..Yağmurların güzel sonu, o renk cümbüşünü kucaklamak istedim..Yürekten istendiğini hissetmiş olmalı ki, görünüverdi usulca..İçime sığdıramadığım o büyük sevinci haykırmak istiyorum son sesimle..Üzerimi örten karanlıktan sıyrılıp, binlerce anlam yüklediğim o renkle barışmayı umuyorum yeniden..Umudun rengi bellediğim maviyi sevmeyi, bağlanmayı diliyorum sımsıkı..Kaybedişlerin, zamansız gidişlerin, bekleyişlerin, yok sayılmaların, unutmaların belki de hiç olmayışların rengine boyamak istiyorum o minicik, kocaman dünyamı..Bir daha, bir daha..Beni anlama, bırak! Ben kendimi tanırım, bilirim, anlarım. En olmadı, anlayan birini bulurum derim kendi kendime her nekadar bulamasamdaama sen? Derdini, isteklerini, hayallerini bile bilmiyorsun; bırak beni anlama!
Beni anlamakla uğraşıp zaman kaybetme, enerjini havaya savurma. Bırak benim ne düşündüğümü, ne okuduğumu, ne anlattığımı… Sen beni anlama, önce kendini anla.
Bir düşün mesela hayatta en çok ne mutlu ediyor seni? Gelecek için planların ne? En mutlu olduğun zamanlar hangileri? Aslında senin için mutluluk ne? Sen neyin peşindesin?
Bırak beni anlama, benim yolum belli. Kendim için kurduğum hayallerim, gelecekten beklentilerim var. Beni en kızdıran, en üzen, en sevindiren şeyleri biliyorum. Her gün yeni bir şey öğrenmezsem eksik hissediyorum. Hayatımı bir düzene oturtmuşum.
Ne sıradan yaşıyorum, ne çizgi dışıyım. Düzensiz değilim ama katı kurallarla çerçevelenmiş düzenlerim de yok. Bazen öyle, bazen böyle ama severek kendimi, hayatı, yaşananları, hayatıma girenleri, çıkanları, yaşayıp gidiyorum.
Bırak sen beni anlamaya çalışma, anlayamazsın. Sen kendi içine dön bir bak, bak bakalım ne göreceksin? Bildiğin bütün yolları, insanları bırak. Küçük dünyanı yık ve biraz etrafına bak.Kendinle hesaplaşmayı bitir ama önce başla, bir yerinden başla mutlaka. Sonra dön bak yüreğine, ne kadar aklaya bilmişsin?
Beni anlamaya uğraşma sen, kimse başkasını tam olarak anlayamaz çünkü kimse kendiyle anlaşmasını ölene kadar bitiremez!
İyiyim be hayat,şükürler olsun..Çok iyiyim hem de..Biraz izin ver de keyfini süreyim bu mutluluğun olmaz mı? Sonra yine gel bildiğin gibi..İstersen ağlat, istersen güldür ..Alacaklıyım senden biliyorsun, hesabı sıfırlarız bakarsın günün birinde..Hal ve gidişten kurtarırsın vaziyeti, geçersin sınıfı belli mi olur?
Yorgun ama mutluyum..Seni halâ seviyorum..Sen de seviyor olmalısın ki bıkmadın benimle uğraşmaktan:) Hadi gel de, birer kahve içelim baş başa..Kırk dört yıl hatırı olsun..Dumanı, buğusu üstünde sıcacık birer kahve yudumlayalım şimdi mavi fincanlarımızdan..Yanında şeker niyetine sağlık, huzur bulunsun..Laf aramızda küsmüştüm sana..Bu şarkı da sana armağanım olsun..E aşk olsun, daha ne olsun ? :)kirletmek moda artık
ne varsa kirletiyoruz dünyada
öldürmek
en iyi becerdiğimiz işlerden olmuş
daha tomurcuğuyken koparıyoruz çiçekleri dalından
sevgi iki büklüm el açıyor gönül kapılarında
ve ben
hala senin yokluğunun orucunu tutmaktayım her şeye rağmen
bir birine sarılan çiftleri gördükçe
söyle işte önünü ne bir hayat serdim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.