Sonbahar Başkadır Ankara da 2 Sezon 5 Bölüm Sezon Finali
hakan biraz kendine gelince ilk işi taksinin plakasını anons gecmiş olup olmadıklarını sordu ekip bu arada hakanı emniyete getirmişti beyza evet amirim geçilmiş hatta araç konya yolunda bulunmuş hemde şans bu ya dünkü Adanalının söylediği cesetin birinin olduğu noktada
Hakan he dedi aklımda iken samsun tarafınada bakılacaktı evet dedi beyza amirim orayada bakılmış ordada başka bir kız var onunda cesedi bulunmuş hepsi adanalının işi standart yara izleri ve diğer işkence izleri tas tamam ona onun tarzını gösteriyor beyza bunları anlatyordu ama gözlerinin dolmasınıda engeliyemiyordu seside titriyordu
Hakan kafasını başını yasladığı masadan kaldırıp beyzaya baktı geçti beyza sana birsey oldurmayız biliyorsun dedi sakin ol biz polisiz ve görevimiz de bu sapıkları adalate vermek o yuzden metin olacagız kızların ailelreine ulaşsın haber versinler buraya getirmesinler evde alsınlar ifadeleri hepsi dunku adam gibi olacak zira artık bende zorlanıyorum bunları görmeye ama senin yolun daha uzun ben bugun emekli olsam olurum beni buraya bağlayan sey bu adanalı aslında sende biliyorsun beyza kafasını salladı .
Hakan nihat dan ses varmı diye sordu birden o çocugun durumuda berbattır olmazsa onu gene yanımıza alsak nedersin ekibe bir sor bakalım bilmem dedi beyza müdür ne derki müdür ne diyecek beyza ben istedikten sonra beyza oda doğru dedi haklısın amirim gözlerini kuruluyordu
O arada içeri tem den ahmet müdür ve savcı daldılar . Ne oldu bugun diye savcı bağırdı ne yaptın sen ortalığı dağıtmışın tüm bürokratlar bize saldırıyor okadar insan içinde adama ateş etmişin hemde elinde cocuk varken ve taks,icinin olmesinide engelleyememişin müdürde sana demedim mi ben hakan yeter artık sorumsuz hareketlerin diye cıkısıyordu ahmet ise seviçli gibi idi ukalaca ee sana olayı verdirdik ama eline yüzüne bulaştırmışın der gibi bakıyordu . Hakan masandan fırladı heyt yettiniz be diye bağırdı hepsi kenara çekildiler çocuk oldumu hayır eger taksici olmasa idi adam o çocugu oldurecektı farkında bile değilsiniz adam 5 ateş ediyor her seferinde beş ve birini yani beni olduremedi bana ateş etti oysa ki ve vuramadı vursaydı aslında hepiniz rahatlardınız ama olmadı neyse uzatmayacağım sonuçta adamı vurduk taksiyi bulduk ancak bir endişem varki bu adamı adanalı kaçırdı nerden derseniz taksi dün akşam adanalının bana ihbar ettiği sizede bildridiğim konya yolundakı cesedin orda bulunmuş iz yok ama bir şeyi unutuyorsunuz birde artık mermi kovanları elimzde balistik nişancının tüfegini bulmmamızı sağlayacak ayrıca elimizde eldiven parçası ki ahmet bey bunu dikkate almamıştı ondan elde ettiğimiz kayıtlardan kimlere satıldığını bulduk satın alan 3 kişi var bunları ankaradan ve onlardan birsinin Mehmet Dönmezin ise sahte isimle aldıgını bulduk mehmet dönmez gercek olanı ise su anda olu tokatta kimsesizler mezarında ve bunu ahmet beyin 50 kişilik ekibi 2 günde bilemzken ben 6 kişi ile sayın savcı ve müdür beyler saatine baktı saat 17:00 dı 8 saatte buldum evet alınbeni isterseniz emekli olayım hemen dedi ve odayı terk etti giderken beyzaya seslendi facden aldığımız ve ankara çayyolundakı adresi bana ver oraya gideceğim bakalım manken aşansı çalışıyormu hala ve müdür ve savcı nereye be derlerken o coktan otoparka varmıştı bile .