- 623 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN...
’Neden’ hakkında hissettiklerimi paylaşmak istiyorum,umarım beğenirsiniz.İçimde o kadar çok neden var ki nereden başlayacağımı,nereden bırakacağımı tahmin dahi edemiyorum, Buna karşın,hisler mutlaka bir giriş kapısı bulup,gerçeğin şiirini yazarlar umuduyla yazıma başlamak istiyorum...
Neden, nedenler var acaba,neden..neden biz insanlara dünya yetmemekte,bir birimizin ekmeğine kanlı ellerimizle saldırmaktayız,neden ? Neden bu kadar insaf karelerini param parça ettik,neden.. Neden bu kadar duygusuzlaştık;hiç bir şey sorun olarak bizleri derinden yaralamamaya ,rahatsız etmemeye başladı, neler vicdan hesabı yapmamıza engel olmakta,neden..
Kış gününde yazlık çadırlarda,ölümü koklayan birileri varken, bizler, sıcak odalarda hem üzülüp,hem de demli çayımızı kan renginde içme bağtsızlığına neden uğrayabiliyoruz. Bizleri bu hale getirenin cennet kokusunu bize hiç yaklaştırmayacağını bilemememizin nedeni nedir.Bu kadar kendi kabuğumuzda,hissizleşerek,adeta robotlar misali sadece yeme,içme,gezip tozma, eğlence ve alkole adanmış bir ruhsuzluk bulutu hayatımızı çepe çevre sardı.. İstesek buna müdahale etme hakkımız yok mu acaba ?.. her daim geçmişin güzelliklerinden dem vurmamıza karşın, dün bugün olan geçmişimizi acaba gerçek manasıyla güzel yaşayabildik mi ;sanmıyorum.Ağlmayı unutan,sahte tebessümleri şerbet gibi tek yudumda midesine gönderen bir insanlık olarak,dertlenmeleri kime bıraktık,neden birazını da bizler yüklenmiyoruz. Bu haksızlık,adalet böyle sağlanabilir mi...
Son asırdan belli yaşadığımız inanç küflenmesinden kurtulmak adına, hiç çabalayanımız var mı, ya da var ama ne kadar...kimilerini hayatını binaların uçlarında ölüme meydan okurcasına kazanmaya yeminliyken,neden bazılarımız uykumuz bozulmadan yaşamamıa rahmen paramızın ne kadar olduğunu dahi bilemiyoruz..Neden bir ülkede insanlar inançlarından ötürü eğitim kurumlarına alınmazlar,neden.. Acıyorum gerçekten...Sadece bu dünya adına yaşayıp da bunu kabul etmeyenleri hukuk koridorlarında acıyla yoğuranları, yaşadıklarına pişman edenleri hangi analar doğurdu,böyle bir evlada yaşasalardı ne kadar razı gelirlerdi merak ediyorum. Hasan BİNBUĞA 16:09 19/11/2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.